Mercedes-Benz F1 Turbo V6 Engine

Μια πολύ ενδιαφέρουσα σεζόν αναμένεται να έχουμε το 2014, διότι δεν έχουμε την παραμικρή ιδέα για το πόσο γρήγορα και ανταγωνιστικά θα είναι τα νέα μονοθέσια. Εκτός από την ταχύτητα, η αξιοπιστία είναι μια λέξη που θα γραφτεί περισσότερο το 2014 απ’ ό,τι τα τελευταία χρόνια, μιας και τα μηχανικά μέρη θα είναι ολοκαίνουρια, αποτελούμενα κυρίως από τον turbo V6 κινητήρες και το νέο σύστημα ERS, με την ψήξη τους να είναι μια πολύ μεγάλη πρόκληση για τους μηχανικούς.


Οι οδηγοί θα έχουν μόλις 5 κινητήρες συνολικά για όλο τους 19 αγώνες, τους οποίους μπορούν να χρησιμοποιήσουν όπως θέλουν, και με κάθε επιπλέον μονάδα, θα έχουν ποινή 10 θέσεων στην εκκίνηση του πρώτου αγώνα που θα τον χρησιμοποιήσουν.

Ο μη-εκτελεστικός Πρόεδρος και μέτοχος κατά 10% τής Mercedes GP, Niki Lauda, πιστεύει ότι η αξιοπιστία θα παίξει πιο σημαντικό ρόλο από την ταχύτητα την επόμενη σεζόν, γι’ αυτό θα πρέπει να σιγουρέψουν πρώτα ότι τα μονοθέσια θα ολοκληρώνουν τους αγώνες.

Δεν ξέρω αν μπορούμε να κερδίσουμε τον τίτλο, αλλά ο στόχος είναι η αξιοπιστία. Όποιος έχει τον πιο αξιόπιστο κινητήρα και κιβώτιο ταχυτήτων, θα κερδίσει το πρωτάθλημα. Την επόμενη χρονιά, δε θα παίξει ρόλο τόσο η ταχύτητα, αλλά η αξιοπιστία, και όλοι δουλεύουμε γι’ αυτό.

Ο Lewis Hamilton έχει πει ότι οι τεράστιες αλλαγές στους κανονισμούς είναι μια ευκαιρία να τερματιστεί η κυριαρχία τής Red Bull Racing, και ο Lauda δεν έχει διαφορετική άποψη.

Είναι μια μεγάλη πρόκληση και μια μεγάλη ευκαιρία να πάμε πάλι μπροστά. Αλλά, αυτή η πρόκληση έχει να κάνει με τον κινητήρα, το κιβώτιο και το μονοθέσιο, συνεπώς νομίζω ότι θα είναι διαφορετικά απ’ ό,τι τα τελευταία χρόνια.

[Πηγή: AutoSport]