TMG_brochure2010_300dpi-RGB_OT1

Αυτό αποκάλυψε ο επικεφαλής της ομάδας Cyril Abiteboul. Η σήραγγα της Toyota, που μέχρι πέρσι χρησιμοποιούνταν από τη Ferrari, θεωρείται μια από τις αρτιότερες και πιο ακριβείς στις μετρήσεις της, ενώ έχει τη δυνατότητα να φιλοξενήσει μοντέλο του μονοθέσιου υπό κλίμακα 60%. Η Caterham φιλοδοξεί με αυτό τον τρόπο να πλησιάσει τεχνολογικά τις υπόλοιπες ομάδες, οι οποίες χρησιμοποιούν εξίσου εξελιγμένες σήραγγες.

Η TMG (Toyota) εγκατάσταση μας επιτρέπει να τρέχουμε υπό 60% κλίμακα, περισσότερο από το 50% κλίμακας που έχουμε χρησιμοποιήσει μέχρι σήμερα, και αυτό έχει προφανή οφέλη στην αύξηση της ακρίβειας των δεδομένων που παράγονται στη σήραγγα.

Παντρέψτε αυτό με την αυξημένη συνεργασία μας με την Dell / Intel και είναι ασφαλές να πούμε ότι το γραφείο σχεδιασμού μας, έχει τώρα μια IT (Information Technology) υποδομή πληροφορικής και μια αεροδυναμική σήραγγα, που βρίσκονται στο ίδιο επίπεδο με οποιαδήποτε ομάδα στην F1.

Το 2013 ήταν η χειρότερη χρονιά από άποψης αποτελεσμάτων για την ομάδα από τη Μαλαισία, αφού τερμάτισε το πρωτάθλημα για πρώτη φορά στην τελευταία θέση, ενώ δεν πραγματοποιήθηκε το πολυπόθητο βήμα που θα την έφερνε κοντά στις ομάδες που βρίσκονται στο μέσο του grid. Φέτος ίσως να είναι και η τελευταία της ευκαιρία ώστε να προσπαθήσει να πετύχει στη Formula 1, αφού ο ιδιοκτήτης της ομάδας, Tony Fernandes, δεν φαίνεται διατεθειμένος να συνεχίσει να χρηματοδοτεί βλέποντάς τη επί 4 χρόνια χωρίς βαθμούς.

[Πηγή: Formula 1 | Photo Copyrights: Toyota Motorsport GMBH]