Mazda-MX-5-W

Μπορεί να μην έχουμε την παραμικρή ιδέα για το τι γίνεται με το αδερφάκι του νέου Mazda MX-5 εξ Ιταλίας αλλά η κατάσταση φαίνεται να είναι αρκετά πιο ξεκάθαρη για το Ιαπωνικό roadster.

Σύμφωνα με πληροφορίες του Αγγλικού Autocar, υψηλά ιστάμενος μηχανικός της Mazda επιβεβαίωσε πως η νέα γενιά MX-5 θα κινείται από έναν 4-κύλινδρο, ατμοσφαιρικό 1500άρη SkyActiv G. Ο κινητήρας αυτός βρίσκεται και στο Mazda3 όπου αποδίδει 100 άλογα και 150 Nm ροπής αλλά για το roadster μάλλον θα αναβαθμιστεί. Εκτός από αυτόν τον κινητήρα, η Mazda σκέφτεται και έναν μεγαλύτερο, δίλιτρο SkyActiv G.

Ο κινητήρας θα είναι υπεύθυνος για την κίνηση του ελαφρού (κάτω από 1.100 κιλά) Mazda MX-5 ενώ σχεδιαστικά, το αυτοκίνητο θα διαθέτει οβάλ μάσκα και την ανανεωμένη Kodo γλώσσα σχεδιασμού.

Σε άλλα νέα σχετικά με την εταιρία, μαθαίνουμε πως η Mazda δεν έχει σκοπό να παρουσιάσει υβριδικά αυτοκίνητα στην Ευρώπη πριν το 2020 αφού πιστεύει πως μπορεί να πετύχει τους ίδιους ρύπους με τη νέα γενιά SkyActiv κινητήρων της. Οι SkyActiv 2 θα δουλεύουν με συμπίεση 18:1 (από το 14:1 που δουλεύουν τώρα) ενώ θα χρησιμοποιούν και την HCCI τεχνολογία που συμπιέζει το καύσιμο μίγμα σε τέτοιες πιέσεις και θερμοκρασίες που αυταναφλέται χωρίς την χρήση μπουζί. Όπως λειτουργούν περίπου οι diesel κινητήρες. Το αποτέλεσμα θα είναι βελτίωση κατά 30% στην θερμική απόδοση του κινητήρα, 30% μείωση στην κατανάλωση και εκπομπές ρύπων που σύμφωνα με τους μηχανικούς της εταιρίας, μπορούν να πέσουν στα 80 gr/km!

[Πηγή: Autocar]