Claire-Williams

Στον κόσμο της Formula 1, έχει δημιουργηθεί η εντύπωση πως η τύχη έπαιξε πολύ σημαντικό ρόλο στην φετινή αναγέννηση της Williams. Η αλλαγή προμηθευτή κινητήρα από Renault σε Mercedes, ακριβώς την κατάλληλη στιγμή, παίζει κομβικό ρόλο στην απόδοση της FW36, η οποία θεωρείται το δεύτερο ταχύτερο μονοθέσιο στο grid, πίσω μόνο από την εργοστασιακή Mercedes W05.

Όμως η αναπληρώτρια επικεφαλής της ομάδας, Claire Williams, τονίζει πως η τύχη δεν έπαιξε ρόλο στην απόφαση αυτή, αφού, η ομάδα μελέτησε από νωρίς και με μεγάλη λεπτομέρεια τις επιλογές που ήταν διαθέσιμες, καταλήγοντας στην καλύτερη. Αποκάλυψε επίσης, πως ο Toto Wolff έπαιξε σημαντικό ρόλο στη συμφωνία.

Ήμασταν στη δεύτερη χρονιά μας με τη Renault, μετά από μακρά ιστορία μαζί τους. Όμως κάναμε τεράστια έρευνα για να κατανοήσουμε πώς θα τα πάνε με τις αλλαγές στους κανονισμούς, η Renault και οι άλλοι κατασκευαστές.

Ήταν προφανές στις αρχές του περασμένου έτους, σε ποιο σημείο βρίσκονταν στο στάδιο ανάπτυξης, μερικοί από τους κατασκευαστές. Μιλήσαμε με τη Renault και τη Mercedes και αποφασίσαμε να πάμε με τη Mercedes. Ήταν μια πολύ συνειδητή απόφαση.

Είχαμε το πλεονέκτημα πως βρίσκεται στη Mercedes (ο Toto Wolff) και καθώς εξακολουθεί να είναι μέτοχος της Williams, ήμασταν σε θέση να ανταλλάξουμε πληροφορίες με εκείνον.

_FER4890

Ο Bottas, μέσα από δηλώσεις του, υπέδειξε την εξάδα ως στόχο για τον αγώνα της Μαλαισίας και ο έτερος οδηγός της Williams, Felipe Massa, τονίζει πως υπάρχει πολύ δουλειά που πρέπει να γίνει για να βελτιωθεί η FW36, κυρίως στην κάθετη δύναμη του πίσω μέρους. Να υπενθυμίσω πως το beam wing απαγορεύτηκε φέτος και οι ομάδες παλεύουν να ανακτήσουν μέρος της χαμένης κάθετης δύναμης.

Μας λείπει κάθετη δύναμη στο πίσω μέρος και δουλεύουμε πάνω σε αυτό για να το βελτιώσουμε. Κομμάτια δεν ήταν έτοιμα για αυτόν τον αγώνα, έτσι έχουμε το ίδιο αυτοκίνητο, λίγο-πολύ, που είχαμε και στην Αυστραλία.

Αυτή είναι μια διαφορετική πίστα, έτσι θα πρέπει να δούμε πώς συμπεριφέρεται το αυτοκίνητο εδώ, αλλά σίγουρα εργαζόμαστε 100% στο εργοστάσιο για να βελτιωθούμε. Υπάρχουν ορισμένοι τομείς που πρέπει να βελτιώσουμε και είμαι σίγουρος ότι όταν τα καταφέρουμε, το αυτοκίνητο θα εξελιχθεί.
Είμαι σίγουρος πως το αυτοκίνητο θα έχει καλύτερη ισορροπία και νομίζω ότι αυτό θα είναι θετικό για εμάς.

Σύμφωνα με το Βραζιλιάνο, η Williams ετοιμάζει το πρώτο μεγάλο πακέτο αναβαθμίσεων για τον τέταρτο αγώνα της χρονιάς, στην Κίνα, ελπίζοντας να παραμείνει το ίδιο ανταγωνιστική όπως και στη Μελβούρνη.

Από τώρα και μέχρι τη Βαρκελώνη, θα δείτε πολλά διαφορετικά αποτελέσματα και διάφορες βελτιώσεις από άλλες ομάδες και από εμάς επίσης. Εργαζόμαστε για να έχουμε ένα μεγάλο πακέτο (αναβαθμίσεων) στην Κίνα και θα δούμε πώς θα εξελίσσονται τα πράγματα αγώνα με τον αγώνα, ευελπιστώντας ότι θα είμαστε ανταγωνιστικοί όπως και στην Αυστραλία.

[Πηγή: TotalRace, ESPNF1 | Photo Copyrights: Williams Martini Racing]