_W2Q8162

Οι πρώτες δοκιμές εντός της σεζόν, που τελείωσαν χθες, ήταν μια καλή ευκαιρία για την ομάδα της Lotus ώστε να κλείσει την ψαλίδα από τις υπόλοιπες ομάδες και να λύσει κάποια από τα πολλά προβλήματα που την ταλαιπωρούν. Αυτά διογκώθηκαν από τη μή συμμετοχή της ομάδας στις πρώτες χειμερινές δοκιμές στη Χερέθ, με το μηδέν δίπλα στο όνομά της στον πίνακα βαθμολογίας των κατασκευαστών, να αντικατοπτρίζει πλήρως τη φετινή της πορεία.

Όμως, η Ε22 αντιμετώπισε προβλήματα με τον κινητήρα της Renault, τόσο στα χέρια του Pastor Maldonado την πρώτη μέρα, όσο και σε αυτά του Romain Grosjean τη δεύτερη, καλύπτοντας μόλις 32 γύρους. Η ομάδα τερμάτισε και με τα δυο μονοθέσια στον τελευταίο αγώνα, κάτι που ο Maldonado είδε ως θετικό σημάδι, ο Alan Permane ισχυρίζεται ότι η Ε22 είναι ταχύτερη στις στροφές από τις McLaren MP4-29 και Wiliams FW36 και ο τεχνικός διευθυντής της ομάδας, Nick Chester, ελπίζει σε ουσιαστική βελτίωση από τη Βαρκελώνη και μετά.

Από την άλλη, όλα αυτά τα λόγια δεν δείχνουν να ηρεμούν τον Romain Grosjean, ο οποίος θέλει να δει πράξεις από την πλευρά της Renault, χαρακτηρίζοντας απαράδεκτη την κατάσταση που αντιμετώπισαν στις δοκιμές.

Ελπίζω ότι η Renault θα βελτιωθεί όσον αφορά την αξιοπιστία και την απόδοση, επειδή σήμερα ήταν απαράδεκτη η κατάσταση.

Αυτές οι δύο ημέρες ήταν περίπλοκες για εμάς. Σίγουρα περιμένουμε περισσότερα. Κάναμε μερικούς γύρους δουλεύοντας πάνω στην αεροδυναμική, αλλά απέχουμε πολύ από το αναμενόμενο πρόγραμμα.

Η Renault ανακοίνωσε ότι σε Κίνα και Βαρκελώνη θα υπάρξουν αλλαγές. Οπότε, πρέπει να περιμένουμε.

Όσες ομάδες προμηθεύονται τον Energy F1-2014, αντιμετωπίζουν μικρά ή μεγάλα προβλήματα που δεν τους επιτρέπουν να κινηθούν στο όριο. Έτσι, ελπίζουν η Renault να καταφέρει να τα λύσει όσο το δυνατόν γρηγορότερα, ώστε να πάρουν το εκατό τοις εκατό από τα μονοθέσια τους.

[Photo Copyrights: Glenn Dunbar/Lotus F1 Team]