Lotus F1 Team

Μία εκ των 4 ομάδων που είχαν μηδενική συγκομιδή βαθμών στους δύο πρώτους αγώνες είναι η Lotus. Ξέραμε ότι το βρετανικό μονοθέσιο έχει πολλά προβλήματα αξιοπιστίας, αλλά η Αυστραλία και η Μαλαισία έδειξαν ότι η E22 έχει και προβλήματα στην απόδοση, εν αντιθέσει όσων είχαμε διαβάσει πριν από την έναρξη της σεζόν.

Ο Alan Permane, επί κεφαλής μηχανικός τής Lotus, ισχυρίζεται ότι το μονοθέσιό τους είναι ταχύτερο στις στροφές απ’ ό,τι η McLaren MP4-29 και η Wiliams FW36, όμως παραδέχεται ότι υπάρχουν προβλήματα σε άλλους τομείς.

Είμαστε στη διαδικασία εκμάθησης. Υποθέτω ότι πρέπει να κάνουμε το βήμα που έκανε η Red Bull από το Μπαχρέιν μέχρι τη Μελβούρνη. Για ‘μάς είναι ένα μεγάλο βήμα που ολοκληρώσαμε έναν αγώνα, ακόμα κι αν δεν είμαστε συνήθως χαρούμενη με την 11η θέση. Αλλά, οι χρόνοι στο μεσαίο κομμάτι έδειξαν ότι το αυτοκίνητό μας είναι γρήγορο στις στροφές· πιο γρήγορο από τις McLaren και Williams.

Στ’ άλλα δύο κομμάτια, είμαστε πίσω, ιδιαίτερα στο φρενάρισμα. Έχουμε ένα αξιοπρεπές μονοθέσιο, αλλά υστερούμε στον τομέα τού κινητήρα, ακόμα κι αν συγκριθούμε με άλλες ομάδες που έχουν κινητήρα Renault. Αυτό είναι δικό μας λάθος.

Η Lotus ήταν η μοναδική ομάδα που δεν πήρε μέρος στο πρώτο τεστ, με τη δικαιολογία ότι στο εργοστάσιο μπορούσαν να κάνουν περισσότερες προσομοιώσεις και να δοκιμάζουν περισσότερα. Μπορεί οι ομάδες με κινητήρα Renault να έκαναν ελάχιστα χιλιόμετρα στη Χερέθ, αλλά διαπίστωσαν κάποια από τα προβλήματά τους.

Ο Parmane παραδέχεται ότι η ομάδα τού Enstone θα έπρεπε να βρίσκεται και αυτή στο πρώτο χειμερινό τεστ, διότι ξεκίνησε να βλέπει τα προβλήματά της στο Μπαχρέιν.

Είμαστε πίσω στον χρόνο. Χάσαμε την ευκαιρία ν’ αναγνωρίσουμε τα προβλήματα και να τα λύσουμε. Θα κάνουμε ένα βήμα προόδου με το σύστημα μετάδοσης στο Μπαχρέιν, ένα μεγάλο βήμα στην Κίνα κι ένα ακόμα στην Ισπανία.

[Πηγή: Auto Motor und Sport | Photo Copyrights: Steven Tee/Lotus F1 Team]