177761

Δες το video που ακολουθεί και δώσε ιδιαίτερη σημασία στον τρόπο που οδηγείται η BMW M235i που διαφημίζεται σ’ αυτό.

Κάποιος θα έλεγε πως οδηγείται όπως οδηγούνται συνήθως τα αυτοκίνητα στις διαφημίσεις. Γρήγορα. Ίσως ακόμα και “επικίνδυνα”. Οι περισσότεροι όμως γνωρίζουν πως αυτός ο τρόπος οδήγησης είναι προϊόν editing. Επίσης, οι περισσότεροι γνωρίζουν πως τα γυρίσματα για τέτοιου είδους διαφημίσεις, γίνονται σε κλειστούς δρόμους, από επαγγελματίες οδηγούς και σχεδόν πάντοτε με την παρουσία της αστυνομίας.

Οι περισσότεροι όμως δεν είναι μέλη του Advertising Standards Bureau της Αυστραλίας που μετά τη λήψη ενός παραπόνου που αφορούσε ένα edit 45 δευτερολέπτων που προβλήθηκε σε κινηματογράφους της χώρας, κατέκρινε έντονα την BMW για αυτή τη διαφήμιση. Το παράπονο, λέει τα εξής: “η διαφήμιση ξεκίνησε με το όχημα να επιταχύνει έτσι ώστε να χάσει εν τέλει την πρόσφυση των κινητήριων τροχών, στη συνέχεια ανέπτυξε ταχύτητα, έκανε 360 και έδειξε σημαντική απώλεια πρόσφυσης, τυπική χουλιγκανική συμπεριφορά”. Δυστυχώς, το ASB συμφωνεί με αυτή τη δήλωση…

Από την πλευρά της, η BMW Αυστραλίας προσπαθεί να δικαιολογήσει τον εαυτό της, λέγοντας πως η διαφήμιση δεν δείχνει σε κανένα σημείο το αυτοκίνητο να κινείται με ταχύτητα μεγαλύτερη του ορίου αλλά αντιθέτως, η αίσθηση της ταχύτητας, είναι προϊόν editing. Τα γυρίσματα δε, έγιναν σε ιδιωτικό χώρο/δρόμο, με συγκεκριμένες γωνίες και πιθανώς, διάφορα effects. Τους είπε δηλαδή πως πρόκειται για διαφήμιση και όχι για ντοκιμαντέρ…

Πολύ κακό για το τίποτα;