GP SPAGNA F1/2014

Οι δυο Ferrari ξεκίνησαν τον αγώνα από τις θέσεις 6 και 7 και τερμάτισαν στις θέσεις 6 και 7. Όμως, οι δυο οδηγοί της ομάδας άλλαξαν θέση, με τον Alonso να περνά 2 γύρους πριν την καρό σημαία τον Kimi Raikkonen. Ο Φινλανδός βρισκόταν μπροστά από τον teammate του καθ’ όλη τη διάρκεια του αγώνα, κι ενώ οι ομάδες συνηθίζουν να βάζουν πρώτο στα pit τον οδηγό που προπορεύεται, στις πρώτες αλλαγές η Ferrari κάλεσε αρχικά τον Alonso, δίνοντάς του το πλεονέκτημα της φρέσκιας γόμας (undercut).

Αργότερα στον αγώνα, από το pit-wall της Scuderia αποφάσισαν να αλλάξουν τη στρατηγική του Raikkonen από 3 σε 2 pit stop, με τον Kimi να χάνει τη διαφορά που είχε χτίσει και εν τέλη την έκτη θέση. Σε team radio μετά το τέλος του αγώνα, ο Φινλανδός προσπάθησε να ξεκαθαρίσει το τι έγινε, ρωτώντας την ομάδα του:

Ποιος πήρε αυτές τις αποφάσεις; (Αυτή η στρατηγική ήταν) Δεύτερη επιλογή.

Μετά το τέλος του αγώνα θέλησε να υποβαθμίσει το γεγονός, τονίζοντας πως αυτό που πρέπει να απασχολεί όλους, είναι η διαφορά από τις πρώτες θέσεις.

Απλά ήθελα να ξεκαθαρίσω κάποια πράγματα.

Προφανώς δεν υπήρχε μεγάλη διαφορά μεταξύ μας (με τον Alonso). Όμως, τερματίσαμε μακριά από τους άλλους. Είναι απλά μια διαφορετική πίστα (από την Κίνα). Δοκιμάζουμε πολλά πράγματα και ήταν λίγο καλύτερα, αλλά είμαστε ακόμα έκτοι και έβδομοι.

Είχαμε κάποιες ευκαιρίες να παλέψουμε, αλλά είμαστε ακόμη πολύ μακριά από εκεί που θέλουμε. Συνολικά, ήμασταν η τέταρτη πιο γρήγορη ομάδα και αυτό είναι απογοητευτικό.Παρόλα αυτά, πήραμε μερικούς καλούς βαθμούς αυτό το Σαββατοκύριακο, σε σχέση με τον τελευταίο αγώνα.

GP SPAGNA F1/2014

Από την άλλη πλευρά, ο Alonso αποκάλυψε πως ακολούθησε στρατηγική τριών pit-stop για να καλύψει το Sebastian Vettel που βρισκόταν στην ίδια. Επίσης, αναφέρει πως πάλευε με το πίσω μέρος της F14 T, μη μπορώντας να κάνει τα ελαστικά να διαρκέσουν και γι’ αυτό μπήκε στα pit ένα γύρο πριν τον teammate του.

Δεν ξέρω πώς ήταν τα ελαστικά για τον Kimi, αλλά εγώ, μετά από δύο ή τρεις γύρους είχα ένα πολύ δύσκολο πίσω μέρος, έτσι ρωτούσα πότε θα μπορούσαμε να σταματήσουμε (για αλλαγή). Όταν ήρθε η ώρα, σταμάτησα. Τότε, έπεσα σε κυκλοφοριακό και λόγω αυτού, δεν πέρασα τον Kimi.

Στο δεύτερο stint τελείωσα και πάλι τα ελαστικά και ρώτησα πότε θα μπορούσαμε να σταματήσουμε. Είπαν ότι μπορούσα να συνεχίσω και να κάνω δύο στάσεις ή να σταματήσω και να κάνω τρεις. Μου είπαν πως ο Vettel ήταν σε τρεις, οπότε αν σταματούσαμε τώρα, θα τον κάλυπτα. Και είπα θα το κάνουμε“.

Προσπάθησα να προστατεύσω τη θέση μου από το Vettel και αυτό δεν ήταν δυνατό. Η πρόθεση μας ήταν να κρατήσουμε πίσω τον Vettel, από τη στιγμή που αλλάξαμε στρατηγική. Δεν τα κατάφερα και ήταν κρίμα.

Όπως αναμενόταν, μετά από τις αλλαγές στο εμπρός μέρος και κάποιες αναβαθμίσεις που ταιριάζουν στο οδηγικό του στυλ, ο Raikkonen βρίσκει σιγά-σιγά τα πατήματά του και βολεύεται περισσότερο μέσα στο νέο του μονοθέσιο. Στον επόμενο αγώνα, στους στενούς δρόμους του Μονακό, ένας πιλότος πρέπει να έχει απόλυτη εμπιστοσύνη πως το μονοθέσιό του θα κάνει ακριβώς αυτό που του λέει μέσω του τιμονιού και εκεί, θα μπορέσουμε να δούμε με αρκετή σιγουριά, αν τα προβλήματα του Φινλανδού με την F14 T έχουν όντως λυθεί.

[Photo Copyrights: Studio Colombo/Ferrari]