661158915-44016952014

Βλέποντας τη διαφορά από τον ανταγωνισμό να ανοίγει στη Βαρκελώνη και τα ασημένια βέλη να έχουν λύσει τα όποια προβλήματα αξιοπιστίας και αυτά που αντιμετώπιζαν με τα ελαστικά της Pirelli, φαντάζει δύσκολο να μπορέσει να τους φτάσει κάποια ομάδα. Ο επικεφαλής της Red Bull, Christian Horner, ρωτήθηκε για τον αν θα δούμε μια σεζόν, όπου ένας κατασκευαστής θα πάρει όλες τις νίκες και έδωσε μια διφορούμενη απάντηση.

Οι Mercedes έχουν βρεθεί σε πολύ δυνατή θέση. Είναι δυνατόν, αλλά απίθανο, να κερδίσουν και τους 19 αγώνες φέτος. Έχουν ένα καλό συνδυασμό κινητήρα-αυτοκινήτου-οδηγών αυτή τη στιγμή, αλλά τα πράγματα μπορούν να αλλάξουν. Εμείς, κερδίσαμε τους τελευταίους εννιά αγώνες του περασμένου έτους και τα πράγματα άλλαξαν πολύ γρήγορα.

Σε αυτή την αλλαγή, σημαντικότατο ρόλο έπαιξαν οι νέοι κανονισμοί, οι οποίοι δεν μπορούν να μεταβληθούν κατά τη διάρκεια της χρονιάς και να προκαλέσουν μια τόσο μεγάλη διαφοροποίηση στη δυναμική των ομάδων. Από την άλλη, ο Horner θεωρεί πως η ομάδα του έκλεισε τη διαφορά από τους πρωτοπόρους, κάτι που δεν έγινε εμφανές εξαιτίας της εξέλιξης του αγώνα.

F1 Grand Prix of China

Τα 48 δευτερόλεπτα διαφορά είναι ελαφρώς τεχνητή εικόνα, διότι χάσαμε πολύ χρόνο πίσω από τη Williams στο πρώτο stint (του Ricciardo) και στη συνέχεια, βρισκόμενοι στο πουθενά, πρέπει απλά να κάνεις διαχείριση των ελαστικών μέχρι το τέλος του αγώνα.

Αν κοιτάξετε τα τελευταία stint, ιδίως όταν οι Mercedes πίεζαν στο όριο και ο Sebastian και ο Daniel είχαν καθαρό δρόμο μπροστά τους, φαίνεται πως τους πλησιάσαμε. Υπάρχει ακόμη δρόμος να διανύσουμε, αλλά σίγουρα τους πλησιάσαμε.

Είναι υπέροχο να βλέπουμε ότι έχουμε σημειώσει πρόοδο και βρισκόμαστε ένα βήμα μπροστά από τις Ferrari και το υπόλοιπο grid και θα έλεγα ότι είμαστε περίπου έξι δέκατα πίσω από τις Mercedes.

Κι εδώ εντοπίζεται άλλη μια διαφορά, αυτή στη στρατηγική των δυο ομάδων, με τις Mercedes να κάνουν δυο pit-stop και τη Red Bull του Vettel, που έκανε και τον ταχύτερο γύρο του αγώνα, τρία. Από την άλλη, κάποιος συνωμοσιολόγος θα μπορούσε να διαβάσει ανάποδα τα νούμερα και να βγάλει σαν συμπέρασμα πως οι Mercedes δεν πάλευαν πραγματικά, αλλά διατηρούσαν με ασφάλεια τη διαφορά τους από τους υπόλοιπους.

F1 Grand Prix of China

Επίσης, η Βαρκελώνη είναι μια πίστα που ευνοεί το μονοθέσιο της Αυστριακής ομάδας έναντι της W05, διαστρευλώνοντας σε κάποιο ποσοστό την πραγματική διαφορά. Ο επόμενος αγώνας θα διεξαχθεί στο Μονακό και η δύναμη του κινητήρα δεν θα παίξει σημαντικό ρόλο, όπως και η ενέργεια που αποθηκεύεται στις μπαταρίες των μονοθεσίων, αφού οι οδηγοί, λόγο της ιδιαίτερης πίστας, δεν θα έχουν την ευκαιρία να χρησιμοποιήσουν το 100 τοις εκατό που έχουν διαθέσιμη.

Έτσι, στους στενούς δρόμους του Μονακό, οι ανταγωνιστές της Mercedes θα έχουν τη σοβαρότερη ευκαιρία τους για να κερδίσουν τα ασημί βέλη, πριν έρθει η καλοκαιρινή διακοπή. Εάν δεν γίνει αυτό ούτε στο πριγκιπάτο, με την περσινή εμφάνιση της W04 να είναι εξαιρετική εκεί, το 19 στα 19 και η πλήρης κυριαρχία -για πρώτη φορά στη ιστορία της Formula 1- φαντάζει εφικτός στόχος.

[Photo Copyrights: Mercedes AMG F1 Team/Lars Baron/Clive Mason/Getty Images/Red Bull]