Renault Sport F1

Η φετινή χρόνια ξεκίνησε με τους ανθρώπους των ομάδων να φοβούνται τις εγκαταλείψεις, οι οποίες θα επέστρεφαν στους αγώνες, κάνοντάς τους απρόβλεπτους. Κι ενώ είχαν εκφραστεί φόβοι μέχρι και για εγκατάλειψη όλων των μονοθεσίων στο πρώτο Grand Prix της χρονιάς στην Αυστραλία, η πραγματικότητα ήταν πολύ διαφορετική απ’ ότι αναμενόταν.

Βέβαια, για να καταφέρουν οι κατασκευαστές κινητήρων να ανεβάσουν τα επίπεδα αξιοπιστίας, προηγήθηκαν του προγράμματος αντικατάστασης εξαρτημάτων, με τον Rob White της Renault να βλέπει προβλήματα στη συνέχεια του πρωταθλήματος.

Κάθε οδηγός έχει στη διάθεσή του 5 νέα εξαρτήματα από τα 6 βασικά μέρη που αποτελούν το power unit. Στη συνέχεια ακολουθεί ο πίνακας με το πόσα έχει χρησιμοποιήσει ο καθένας από τους πιλότους του grid, πριν από το τριήμερο στο Μονακό.

Οδηγός Ομάδα ICE TC MGU-K MGU-H ES CE
S.Vettel Red Bull 2 2 2 2 2 3
D.Ricciardo Red Bull 2 2 2 2 2 2
L.Hamilton Mercedes 2 2 2 2 2 2
N.Rosberg Mercedes 2 2 2 2 2 2
F.Alonso Ferrari 2 2 3 2 2 2
K.Raikkonen Ferrari 2 2 3 3 2 2
R.Grosjean Lotus 2 2 2 2 1 1
P.Maldonado Lotus 3 3 3 3 2 2
J.Button McLaren 2 2 2 2 2 2
K.Magnussen McLaren 2 2 2 2 2 2
N.Hulkenberg Force India 2 2 2 2 2 2
S.Perez Force India 2 2 2 2 2 2
A.Sutil Sauber 3 3 3 3 3 3
E.Gutierrez Sauber 2 2 3 2 2 3
J.E.Vergne Toro Rosso 2 2 2 2 1 1
D.Kvyat Toro Rosso 2 2 2 2 1 1
F.Massa Williams 2 2 2 2 2 2
V.Bottas Williams 2 2 2 2 2 2
J.Bianchi Marussia 2 2 3 2 2 2
M.Chilton Marussia 2 2 3 2 2 2
K.Kobayashi Caterham 2 2 2 2 3 4
M.Ericsson Caterham 2 2 2 2 2 3

 

ICE: Κινητήρας εσωτερικής καύσης MGU-H: Γεννήτρια θερμικής ενέργειας

TC: Υπερσυμπιεστής ES: Μπαταρίες

MGU-K: Γεννήτρια κινητικής ενέργειας CE: Ηλεκτρονικά συστήματα ελέγχου

Σε περίπτωση που κάποιος ξεπεράσει το όριο των 5 νέων εξαρτημάτων, ξεκινούν οι ποινές, τις οποίες μπορείς να βρεις στο ποινολόγιο της Formula 1.

[Photo Copyrights: Renault Sport F1]