_79P7792

Τι κι αν ο αποκλειστικός προμηθευτής ελαστικών της Formula 1 έφερε τις δυο πιο μαλακές γόμες της γκάμας του στο Μονακό, αυτές συνεχίζουν να είναι πιο σκληρές από το επιθυμητό, εκνευρίζοντας κάποιους οδηγούς. Έτσι, μετά το Sergio Perez και τις αντιδράσεις του κατά το Ισπανικό Grand Prix, τη σκυτάλη πήρε ο Romain Grosjean, ο οποίος χαρακτήρισε “ξύλινα” τα λάστιχα της Pirelli.

Σήμερα (σ.σ. χθες), το μεγαλύτερο πρόβλημα είναι αυτά τα ξύλινα ελαστικά. Σοβαρά, δεν λειτουργούν πολύ καλά εδώ. Αυτά τα αυτοκίνητα είναι αρκετά δύσκολα, αλλά γλιστρούν πολύ και δεν παίρνουν γρήγορα τις στροφές.

Τα πράγματα είναι ακόμη πιο δύσκολα από ό,τι στο παρελθόν, έτσι πρέπει πραγματικά να επικεντρωθείς στο να μην κάνεις λάθη. Οδηγείς στο 98 τοις εκατό και δεν πιέζεις έως το 102 τοις εκατό, για να αποφευχθεί κάποιο λάθος.

Το γεγονός πως τα μονοθέσια είναι πιο δύσκολα στην οδήγηση, αποτελεί για πολλούς φίλους του αθλήματος ένα από τα μεγαλύτερα θετικά της φετινής Formula 1. Όμως, οι οδηγοί επιμένουν πως οι δυσκολίες προέρχονται από τα σκληρά, συντηρητικά, λάστιχα της Pirelli και όχι από τα μονοθέσια καθεαυτά, με βασικό πρόβλημα την υπερθέρμανση της επιφάνειας του ελαστικού και το graining. Αυτό, σύμφωνα με τους πιλότους, έχει αντίκτυπο στο μέτριο θέαμα των αγώνων, αλλά και στους αργούς χρόνους που επιτυγχάνονται.

_FER1298

Επιστρέφοντας στο Grosjean, ο πρόεδρος και ιδιοκτήτης της Lotus, μας ενημέρωσε πρόσφατα πως υπάρχει ενδιαφέρον για το Γάλλο, από διάφορες ομάδες. Ο Lopez κάνει προσπάθειες για να κρατήσει τον οδηγό στο Enstone και παρότι είναι πολύ νωρίς για να ξεκινήσουν οι όποιου είδους συζητήσεις, ο Grosjean δηλώνει πως απώτερος στόχος είναι οι νίκες και το πρωτάθλημα, κι επομένως, το να βρεθεί σε μια ομάδα ικανή για αυτό.

(Τα λόγια του Lopez) Με κάνουν ευτυχισμένο. Αλλά νομίζω ότι είναι μόνο το έκτο γκραν πρι της σεζόν και υπάρχουν ακόμη πολλές ανατροπές και το μέλλον εξακολουθεί να είναι σχετικά μακριά. Συνήθως, η silly season ξεκινά κατά τις καλοκαιρινές διακοπές!

Σίγουρα, θέλω να κερδίσω αγώνες και να προσπαθήσω να γίνω παγκόσμιος πρωταθλητής και αυτό απαιτεί μια ομάδα με ένα αυτοκίνητο ικανό για κάτι τέτοιο.

[Photo Copyrights: Andrew Ferraro/Alastair Staley/Lotus F1 Team]