Perez: Οι χρόνοι του GP2 ντροπιάζουν τη Formula 1

Σχετικά άρθρα

Motor Racing - Formula One World Championship - Spanish Grand Prix - Practice Day - Barcelona, Spain

Ο Sergio Perez ανήκει στους πιλότους που κριτικάρουν ανοιχτά την παρούσα μορφή της Formula 1. Αυτή τη φορά, δεν τα βάζει με την εμφάνιση των μονοθεσίων, τον ανύπαρκτο ήχο των PU ή την εξοικονόμηση καυσίμου, αλλά με το κακό θέαμα και τα αργά μονοθέσια. Αρκετές φορές το 2014, τα ταχύτερα μονοθέσια του GP2 περνούν σε χρόνους τα πιο αργά της F1, με τον Perez να βλέπει τον χρόνο του στο FP2 να είναι μόλις μισό δευτερόλεπτο ταχύτερος από του GP2.

Στο Μεξικανό δεν άρεσε καθόλου το συγκεκριμένο γεγονός, τονίζοντας πως για αυτή την κατάσταση φταίει κατά κύριο λόγο ο αποκλειστικός προμηθευτής ελαστικών του πρωταθλήματος, η Pirelli.

Αν κοιτάξει κανείς τη διαφορά με το GP2, νομίζω ότι είναι λίγο ντροπιαστικό ότι τα αυτοκίνητα του GP2 είναι τόσο κοντά σε μας, με τους προϋπολογισμούς που έχουν.

Η Pirelli πρέπει να είναι πιο επιθετική στις ενώσεις της, επειδή την Κυριακή θα δείτε έναν αγώνα όπου ο ένας θα ακολουθεί τον άλλον και θα είναι απλά μια βαρετή κούρσα κι αυτό δεν είναι καλό για το άθλημα.

Ο πιλότος της Force India εντοπίζει το πρόβλημα στην αυξημένη σκληρότητα των γομών, στην οποία -κατά τον ίδιο- προχώρησε πανικόβλητη η Pirelli, μετά την περσινή σεζόν και την κριτική που δέχθηκε για τα προβλήματα με τα ελαστικά της. Η σκληρή γόμα, σε συνδυασμό με την λιγότερη κάθετη δύναμη που παράγουν τα μονοθέσια, οδηγεί σε πολλά γλιστρήματα που υπερθερμαίνουν την επιφάνεια του ελαστικού, καταλήγοντας να το αχρηστεύουν.

Έχουμε λιγότερη κάθετη δύναμη από ό,τι πέρυσι, αλλά νομίζω ότι το αποτέλεσμα από τις ενώσεις (των ελαστικών) είναι πάρα πολύ μεγάλο. Η Pirelli δεν μας βοηθά καθόλου ώστε να είμαστε σε θέση να πιέσουμε και να απολαύσουμε περισσότερο την οδήγηση. Νομίζω ότι το παράκανε πέρυσι με τα ζητήματα που είχαν με τις αποκολλήσεις των ελαστικών.

Ελπίζω ότι θα μας ακούσουν. Όλοι οι οδηγοί, στην ενημέρωση που έχουμε, διαμαρτύρονται για συνεχή γλιστρήματα και πως είναι δύσκολο να βρεθεί οποιαδήποτε πρόσφυση (στην πίστα).

Ελπίζω η Pirelli να αντιδράσει πάνω σε αυτό, να ακούσει τους οδηγούς και τους οπαδούς και να κάνει κάτι για να έχουν περισσότερο ενδιαφέρον οι αγώνες, διότι, όπως πάνε τα πράγματα, θα είναι μια βαρετή Κυριακή για τους οπαδούς.

Μαθαίνοντας για τις δηλώσεις Perez, ο Paul Hembery, αγωνιστικός διευθυντής της Pirelli, πέρασε στην αντεπίθεση, λέγοντας πως δεν πρόκειται για τίποτα παραπάνω, πέρα από γελοίες δικαιολογίες. Μέσα από τα όσα είπε ο Hembery, φανερώνεται άλλο ένα από τα προβλήματα της σύγχρονης Formula 1, που δεν είναι άλλο από τις περιορισμένες επιλογές σε γόμες ελαστικών, οι οποίες στερούν από τις ομάδες, διαφορετικές και γεμάτες ρίσκο στρατηγικές.

Paul Hembery

Ειλικρινά, είναι θλιβερό ως δικαιολογία. Δεν αντιδράσαμε υπερβολικά. Έπρεπε να μπούμε σε αυτή τη χρονιά με διαφορετική προσέγγιση. Τα αυτοκίνητα είναι πολύ διαφορετικά, σπινάρουν πολύ, κι εμείς δεν μπορούμε να αλλάξουμε τα πάντα κατά τη διάρκεια της σεζόν. Καταφέραμε (να έχουμε) μια-δυο δοκιμές και δεν πρόκειται να μπεις σε μια (νέα) εποχή, με ένα ολοκαίνουργιο αυτοκίνητο, και να είναι τα πάντα τέλεια.

Αν μπορούσαμε να αλλάξουμε τα πράγματα μέσα στο έτος και είχαμε επιλογή από 12 ενώσεις, θα μπορούσαμε να κάνουμε ένα σωρό άλλα πράγματα, αλλά ουσιαστικά έχουμε τρεις ενώσεις για να καλύψουν (καταστάσεις) από 50 βαθμούς θερμοκρασία πίστας, μέχρι τους 15.

Μερικές φορές θα πρέπει να κάνεις συμβιβασμούς, μερικές φορές, όπως σήμερα, είσαι κατά πάσα πιθανότητα μέσα στο παράθυρο (λειτουργίας των ελαστικών), όπου τα πράγματα δουλεύουν καλύτερα. Αυτή είναι η φύση της επιχείρησης.

[Photo Copyrights: Force India]

ΠηγήAutosport

#trending

Ανακαλούνται 1.362 Mini Aceman και Mini Cooper

1.362 Mini Aceman και Mini Cooper που κατασκευάστηκαν μεταξύ...

#trending

Ανακαλούνται 1.362 Mini Aceman και Mini Cooper

1.362 Mini Aceman και Mini Cooper που κατασκευάστηκαν μεταξύ...

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Ecclestone: Η Ferrari έχει πάρα πολλούς Ιταλούς για να επιστρέψει στη κορυφή της F1

Ο πρώην επικεφαλής της Formula 1, Bernie Ecclestone, δήλωσε πως η Ferrari έχει "πάρα πολλούς Ιταλούς" για να μπορέσει να επιστρέψει στην κορυφή της...

Ο Wolff είπε πως η Mercedes θα έχει το ίδιο οδηγικό δίδυμο το 2027 και φήμες θέλουν τον Verstappen να μιλά με την McLaren

Ο Toto Wolff διέψευσε τις φήμες περί πιθανής ένταξης του Max Verstappen στην ομάδα για τη σεζόν 2027, επιβεβαιώνοντας πως οι George Russell και...

Grand Prix Αυστρίας, Κατατακτήριες: O George Russell στην pole

Ο George Russell κατέκτησε την pole position για το Grand Prix Αυστρίας, επικρατώντας των Charles Leclerc και Lewis Hamilton στις κατατακτήριες δοκιμές στο Red...

Grand Prix Αυστρίας, FP3: Ξανά “1-2” η Mercedes, σειρά του Russell για κορυφή

Ο George Russell ολοκλήρωσε στην κορυφή την τρίτη και τελευταία περίοδο ελεύθερων δοκιμών του Grand Prix Αυστρίας, με τον οδηγό της Mercedes να σημειώνει...