Pirelli Tyres

Μετά από τις περσινές αστοχίες των ελαστικών της Pirelli, που οδήγησαν σε αλλαγή της δομής τους και αλλοίωση του πρωταθλήματος, η εταιρεία προχώρησε στην κατασκευή συντηρητικών γομών για το 2014, έχοντας κατά νου και τη μεγαλύτερη ροπή των νέων power unit. Ενδεικτικά, για να μας δώσει μια καλύτερη εικόνα της αλλαγής, η Pirelli αναφέρει πως η περσινή μαλακή γόμα είναι πολύ κοντά στη φετινή μέση γόμα και ανάλογα διαμορφώνονται κι οι υπόλοιπες.

Όμως, τα μονοθέσια εξελίσσονται διαρκώς, κερδίζοντας σε κάθετη δύναμη, ενώ και το λογισμικό των κινητήρων βελτιώνεται μειώνοντας το σπινάρισμα των πίσω τροχών, άρα και τη φθορά των ελαστικών. Επίσης, με τις νέες γόμες να είναι πιο σκληρές, οι Sergio Perez, Romain Grosjean και Fernando Alonso κριτίκαραν ανοιχτά τις επιλογές της Pirelli, αφού πιστεύουν πως φέρει ευθύνη για το μέτριο θέαμα και τους αργούς χρόνους.

Σε μια προσπάθεια να βελτιώσει την κατάσταση, επιβεβαιώνονται παράλληλα τις σκέψεις για αλλαγή στη στρατηγική της, η Pirelli ανακοίνωσε την πρόθεσή της να δοκιμάσει στο ερχόμενο τεστ του Silverstone διαφορετικές γόμες για τα εμπρός και τα πίσω ελαστικά, με τον Paul Hembery να δηλώνει:

Έχουμε ακούσει τις κριτικές: Ήμασταν πάρα πολύ επιθετικοί το περασμένο έτος και πολύ συντηρητικοί αυτή τη σεζόν.

Κατά τη διάρκεια των δοκιμών στο Silverstone, σχεδιάζουμε να δοκιμάσουμε διαφορετικές γόμες στο εμπρός και το πίσω μέρος. Αυτό θα αυξήσει την απόδοση, χωρίς συμβιβασμούς στη σταθερότητα.

(Μια σκληρή γόμα στο πίσω μέρος) Θα μειώσει το γλίστρημα που προκαλείται από την υψηλή ροπή, (ενώ μια μαλακότερη μπροστά) αυξάνει τη δυνατότητα επιστροφής σε δύο ή τρία pit-stop για την καλυτέρευση του θεάματος.

Marco Tronchetti Provera

Το συμβόλαιο της Ιταλικής εταιρείας με τη Formula 1 λήγει το 2016, κι ο πρόεδρος και πρεσβευτής της Pirelli Marco Tronchetti Provera, δεν έδωσε ξεκάθαρη απάντηση σε ερώτηση σχετικά με την περαιτέρω επέκταση του συμβολαίου.

Η Formula 1 είναι ένα μέρος της δουλειάς μας και μας χρησιμεύει για να αναδείξουμε την τεχνολογία και τους ανθρώπους μας. Είναι μια διαρκής αναβάθμιση.

Έχουμε συμβόλαιο μέχρι το 2016, μετά βλέπουμε.

Για το αγωνιστικό τριήμερο στον Καναδά, η Pirelli θα έχει στη διάθεση των ομάδων την μαλακή (κίτρινο χρώμα) και την πολύ μαλακή (κόκκινο χρώμα), ακριβώς όπως και στο Μονακό.

[Photo Copyrights: Pirelli]