215487

Όχι ένα, αλλά δύο Pagani Zonda Revolucion βρέθηκαν πρόσφατα να γυρνούν σε μία πίστα στην Ιταλία, χαρίζοντας σε όλους εμάς, ίσως τον καλύτερο ήχο για να πάει όμορφα η εβδομάδα.

Η Zonda Revolucion αποτελεί την εξέλιξη της Zonda R, κοστίζει 2,2+ εκατ. ευρώ (χωρίς φόρους) και μηχανικά φορά τον 6,0-λίτρο V12 AMG κινητήρα απόδοσης 800 ίππων και 730 Nm ροπής. Ζυγίζει 1070 κιλά εξαιτίας της χρήσης carbon-titanium, έχοντας αναλογία 1,33 κιλών ανά ίππο.

Οι κύριες διαφορές σε σχέση με την Zonda R βρίσκονται στην αεροδυναμική βελτίωση του αυτοκινήτου τοποθετώντας νέα βοηθήματα αλλά και πίσω αεροτομή με σύστημα DRS με δυο επιλογές λειτουργίας, εμπνευσμένο από τη F1. Νέο είναι και το 6-τάχυτηο σειριακό κιβώτιο από μαγνήσιο με τις αλλαγές να γίνονται σε μόλις 20 millisecond, ενώ το traction control της Bosch έχει 12 ρυθμίσεις, με τη Pagani να αναβαθμίζει και το ABS. Μιλώντας για την πέδηση, αυτή είναι πιο αποτελεσματική εξαιτίας των νέων φρένων της Brembo με CCMR δίσκους, που είναι 15% ελαφρύτεροι από τους παλιούς αλλά παρέχουν αυξημένη ακαμψία και χαμηλότερη θερμοκρασία λειτουργίας. Η Pagani αναφέρει ότι αυτοί οι δίσκοι αντέχουν 4 φορές περισσότερο από τα προηγούμενα, σταματώντας φυσικά και πιο γρήγορα το αυτοκίνητο.