Pagani Zonda Revolucion 1

Αυτό το carbon κόσμημα που βλέπεις στις φωτογραφίες, δεν είναι μόνο η τελευταία Pagani Zonda Revolucion που θα κατασκευαστεί, αλλά η τελευταία Zonda που θα κατασκευαστεί. Τουλάχιστον μέχρι να έρθει κάποιος με ένα φορτηγό γεμάτο λεφτά και να ζητήσει από τον Horacio μία Zonda ακόμα… τότε ίσως αλλάξει το πράγμα αφού έχουμε δει πολλές εταιρίες να κατασκευάζουν σχεδόν οτιδήποτε αν η τιμή είναι σωστή.


Pagani Zonda Revolucion 2

Όπως και να έχει, να θυμίσουμε πως η Zonda Revolucion, είναι στην ουσία μία βελτιωμένη εκδοχή της Zonda R. Φορά τον ίδιο 6-λιτρο V12 της AMG που αποδίδει 800 ίππους και 730 Nm ροπής ενώ το βάρος, χάρη στο άφθονο carbon-titanium που βλέπεις και στις εικόνες, έχει κρατηθεί στα 1.070 κιλά.

Pagani Zonda Revolucion 3

Οι βασικές διαφορές, βρίσκονται στην αεροδυναμική του οχήματος. Έχουν τοποθετηθεί διάφορα βοηθήματα ενώ η νέα πίσω αεροτομή, διαθέτει σύστημα “DRS” με δύο επιλογές λειτουργίας. Εκτός αυτών, νέο είναι και το 6-τάχυτο σειριακό κιβώτιο –κατασκευασμένο από μαγνήσιο- με τις αλλαγές να γίνονται σε μόλις 20 msec. To traction control της Bosch έχει 12 ρυθμίσεις, το ABS είναι αναβαθμισμένο και τα φρένα της Brembo ελαφρύτερα και γενικά, καλύτερα.