296870

H νέα Porsche 911 GTS έκανε ντεμπούτο στην έκθεση του Los Angeles τη περασμένη εβδομάδα και τώρα θα δούμε το πρώτο review της. Το μοντέλο καλύπτει το κενό ανάμεσα στη Carrera S και την 911 GT3 με τον Steve Sutcliffe του Βρετανικού Autocar να το δοκιμάζει.


Να θυμίσω πως η 911 GTS είναι διαθέσιμη τόσο στην ανοιχτή, όσο και στην κλειστή έκδοση, σε δικίνητη ή τετρακίνητη επιλογή. Μηχανικά, ο κινητήρας παραμένει ο επίπεδος εξακύλινδρος 3,8-λίτρων της Carrera S, που στην προκειμένη περίπτωση, αποδίδει 430 άλογα, αύξηση της τάξης των 30 ίππων. Συνδυάζεται με το Sport Chrono πακέτο, που διαθέτει νέες βάσεις της μηχανής και το σύστημα Porsche Active Suspension Management (PASM), χαμηλώνοντας το αμάξωμα κατά 10 χλστ.

Με το PDK κιβώτιο διπλού συμπλέκτη επιταχύνει για τα 0-100 χλμ/ώρα σε 4 δευτ. (4,2 δευτ. η Cabriolet), που είναι κατά 0,1 δευτ. ταχύτερη από την S, ενώ η τελική της ταχύτητα κυμαίνεται από 300 μέχρι τα 306 χλμ/ώρα, με το στάνταρ 7-τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο και την κίνηση στον πίσω άξονα.

Αισθητικά οι GTS εκδόσεις ξεχωρίζουν καθώς όλες φοράνε το φαρδύτερο body kit της 911 Carrera 4, μαζί μετα πλατύτερα μετατρόχια. Φοράνε στάνταρ ζάντες αλουμινίου 20 ιντσών με μονό κεντρικό μπουλόνι, και βαμμένες σε ειδικό μαύρο ματ χρώμα. Επίσης, διαθέτει σκουρόχρωμα εμπρός φώτα, νέο εμπρός προφυλακτήρα, το κάλυμμα του κινητήρα διαθέτει μαύρες γρίλιες για την εισαγωγή του αέρα, ενώ και οι απολήξεις της εξάτμισης είναι σε μαύρο χρώμιο. Τέλος, στο εσωτερικό, το μεγαλύτερο μέρος της καμπίνας είναι ντυμένο με αλκαντάρα, όπως όλα τα GTS μοντέλα.