NAIAS Monday, Jan. 12, 2015

Η Honda/Acura παρουσίασε πριν από λίγο το νέο NSX στην έκθεση του Detroit. Σύμφωνα με την Ιαπωνική φίρμα, το μοντέλο παραγωγής βασίζεται στο πρωτότυπο που είδαμε 3 χρόνια πριν ξανά στην ίδια έκθεση. Έχει μεγαλύτερες διαστάσεις από το πρωτότυπο, φτάνοντας τα 4.470 mm μήκος, 1.940 mm πλάτος. 1.215 mm ύψος με μεταξόνιο 2.630 mm. Φορά 19″ ζάντες μπροστά και 20″ με ελαστικά διαστάσεων 245/35 μπροστά και 295/30 πίσω. Ο σχεδιασμός του έχει γίνει από το Acura Design Studio στο Torrance της Καλιφόρνια, με το μοντέλο να έχει κάνει ήδη sold-out στη Μεγάλη Βρετανία.

2016-acura-nsx-overhead

Φορά έναν V6 twin-turbo κινητήρα τοποθετημένο διαμήκη, με περιεχόμενη γωνία 75 μοίρες και τρία ηλεκτρικά μοτέρ –δύο στους εμπρός τροχούς με torque vectoring και έναν στους πίσω. Συνδυαστικά το “Sport Hybrid Super Handling All-Wheel Drive” όπως το ονομάζει το υβριδικό powertrain η Ιαπωνική εταιρία, αποδίδει 550+ άλογα με τους κινητήρες να συνδυάζονται με ένα 9-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη. Η κίνηση περνά σε όλους τους τροχούς με την Honda να τοποθετεί συνολικά πάνω στο αυτοκίνητο 10 μονάδες ψύξης. Το υβριδικό σύστημα είναι παρόμοιο με αυτό της McLaren P1. Οι μπαταρίες βρίσκονται συνεχώς σε μια διαρκή κατάσταση φόρτισης, έτσι ώστε να μην μείνει ποτέ το αυτοκίνητο χωρίς απόδοση. Παρέχει σταθερή ώθηση, με τον κινητήρα και τους ηλεκτροκινητήρες να λειτουργούν μαζί ώστε να κρατηθεί σταθερή η ροπή.

Acura NSX 2016 (9)

H Honda αναφέρει πως το NSX κατασκευάστηκε με επίκεντρο τον οδηγό, έχοντας οδηγοκεντρικό χαρακτήρα. Διαθέτει σώμα από αλουμίνιο και ένα εξαιρετικά άκαμπτο σασί από ένα μείγμα αλουμινίου, χάλυβα υψηλής αντοχής και carbon, αλουμινένια ανάρτηση και φυσικά εξοπλίζεται με ενεργή αεροδυναμική. Έχει τέσσερα προγράμματα λειτουργίας (Quiet, Sport, Sport+ και Track) και launch control. Τα προγράμματα αλλάζουν τις ρυθμίσεις του κινητήρα και των ηλεκτρικών μοτέρ, τις ρυθμίσεις του κιβωτίου, αυτές του πλαισίου και το επίπεδο του ήχου του κινητήρα. Μπορεί να κινηθεί αποκλειστικά με τους ηλεκτροκινητήρες του για κάποια χιλιόμετρα, και έχει κατανομή βάρους 43% μπροστά και 57% πίσω, με τα φρένα του να είναι carbon-κεραμικά με 6-πίστονες δαγκάνες μπροστά και 4-πίστονες πίσω.

Acura NSX 2016 (11)

Το νέο NSX θα κατασκευάζεται στο Performance Manufacturing Center στο Οχάιο. Το NSX έχει προγραμματιστεί να βγει στην αγορά εντός του 2015. Το πόσο ακριβώς κοστίζει δεν το ανακοίνωσε σήμερα, αλλά η Honda αναφέρει πως το μοντέλο θα ξεκινά γύρω στις $150.000. Περισσότερες λεπτομέρειες μπορείς να βρεις στο δελτίο τύπου που ακολουθεί.

Δελτίο Τύπου

Η Αναγέννηση ενός θρύλου: Αποκάλυψη της Επόμενης Γενιάς Acura NSX

Η Acura αποκαλύπτει την επόμενη γενιά του πολυαναμενόμενου υπεραυτοκινήτου NSX, που σχεδιάστηκε για να προσφέρει μία επαναστατική εμπειρία σπορ οδήγησης

Είκοσι πέντε χρόνια μετά την παρουσίαση του πρώτου υπεραυτοκινήτου NSX που έθεσε νέα πρότυπα, η Acura αποκάλυψε την έκδοση παραγωγής του πολυαναμενόμενου διαδόχου του — την επόμενη γενιά Acura NSX, που εξελίχθηκε και παράγεται στις ΗΠΑ -στο πλαίσιο της Διεθνούς Έκθεσης Αυτοκινήτου Β. Αμερικής στο Ντιτρόιτ -2015.

Η επόμενη γενιά του NSX αποτυπώνει το στυλ, τη σχεδίαση και τις προδιαγραφές του σπορ υβριδικού υπεραυτοκινήτου της Acura με κινητήρα στο κέντρο, ενώ η εταιρία ανακοίνωσε βασικές λεπτομέρειες για τη σχεδίαση και τις επιδόσεις του νέου οχήματος. Οι παραγγελίες για το νέο NSX θα ξεκινήσουν από το καλοκαίρι και οι παραδόσεις θα ακολουθήσουν μέσα στη χρονιά.

Υιοθετώντας μία “νέα σπορ εμπειρία“ στην κατηγορία του, το NSX ανατρέπει τις συμβατικές απόψεις για τα supercars – όπως συνέβη και με την πρώτη γενιά πριν από 25 χρόνια. Για το σκοπό αυτό έχει επιστρατευτεί μία εντελώς νέα κινητήρια μονάδα – ένας DOHC V6 twin turbo με περιεχόμενη γωνία 750 σε συνδυασμό με 9-τάχυτο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη (DCT) και Sport Hybrid System με τρεις ηλεκτροκινητήρες – ενσωματωμένη σε ένα εξαιρετικά άκαμπτο ελαφρύ αμάξωμα πολλαπλών υλικών καθώς και υλικά και διαδικασίες παραγωγής που χρησιμοποιούνται για πρώτη φορά στην παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία. Βασισμένη στη φιλοσοφία ενός “ανθρωποκεντρικού supercar” ενός αυτοκινήτου που δίνει προτεραιότητα στον οδηγό σε όλες τις σχεδιαστικές παραμέτρους, η επόμενη γενιά NSX αξιοποιεί την προηγμένη υβριδική κινητήρια μονάδα, το αμάξωμα και το πλαίσιο προσφέροντας άμεση απόκριση στις εντολές του οδηγού.

«Δέσμευσή μας ήταν να δημιουργήσουμε ένα νέο NSX πιστό στην κληρονομιά του NSX, ένα υπεραυτοκίνητο που θα προσφέρει μία νέα οδηγική εμπειρία, όπου το κάθε στοιχείο του θα δηλώνει απόλυτο σεβασμό στον οδηγό,» δήλωσε ο Mike Accavitti, Αντιπρόεδρος και Γενικός Διευθυντής του τομέα Acura. «Η ψυχή ενός αυτοκινήτου είναι η συναισθητική σχέση που δημιουργεί με τον οδηγό. Με το NSX, η σχέση αυτή θα είναι έντονη και άμεση.»

Αντιπροσωπεύοντας την αιχμή των επιδόσεων και του κύρους της Acura, το NSX παρουσιάστηκε στην έκθεση αυτοκινήτου με θέμα “Επιδόσεις Μελετημένες με Ακρίβεια – “Precision Crafted Performance.” Το θέμα ήταν το πρώτο σλόγκαν της μάρκας Acura και αποτέλεσε την κατευθυντήρια δύναμη στην εξέλιξη του πρώτου NSX και κρίσιμο συστατικό στην παρουσίαση του.

Η εξέλιξη της επόμενης γενιάς NSX, με πιλότο τις “επιδόσεις μελετημένες με ακρίβεια”, ξεκίνησε σχεδιαστικά από λευκή κόλλα χαρτιού. Ήταν μία εντατική προσπάθεια εξέλιξης σχεδόν τριών χρόνων από μία παγκόσμια ομάδα σχεδιαστών και μηχανικών συντονισμένη από τους μηχανικούς του κέντρου εξέλιξης της εταιρίας στο Raymond, Ohio.

«Το NSX αντανακλά τις Αμερικανικές ρίζες της Acura και δηλώνει τον ισχυρό ρόλο που έπαιξαν οι δραστηριότητές μας στη Β. Αμερική στο όραμα και το χτίσιμο του μέλλοντος της Acura,» δήλωσε ο Erik Berkman, Eκτελεστικός Aντιπρόεδρος του Γραφείου Επιχειρηματικού Σχεδιασμού της Acura.

«Η παγκόσμια ομάδα μας αποδέχτηκε την πρόκληση να δημιουργήσει μία νέα εμπειρία σπορ οδήγησης, αξιοποιώντας νέες τεχνολογίες που προσφέρουν ζωηρές επιδόσεις σε ένα αυτοκίνητο το οποίο απαντά διαισθητικά και άμεσα στις επιθυμίες του οδηγού» δήλωσε ο Ted Klaus, αρχιμηχανικός και επικεφαλής της παγκόσμιας ομάδας εξέλιξης του νέου NSX. «Το NSX προσφέρει κορυφαίες επιδόσεις υπεραυτοκινήτου και συναρπαστική δυναμική συμπεριφορά που εμπνέει αυτοπεποίθηση.»

Σχεδίαση Εξωτερικού

«Το νέο NSX είναι προϊόν μιας σχεδίασης που ονομάζουμε Interwoven Dynamic, δηλαδή μίας σχεδίασης που συνδυάζει αρμονικά τα χαρακτηριστικά ενός σπορ αυτοκινήτου εξωτερικά με τη λειτουργικότητα ενός υπεραυτοκινήτου,» δήλωσε η Michelle Christensen, NSX project leader εξωτερικής σχεδίασης.

Το αμάξωμα του NSX υιοθετεί κλασικές χαμηλές και φαρδιές αναλογίες σε συνδυασμό με σύγχρονες, ελκυστικές επιφάνειες, μία δυναμική εμπρός σχεδίαση και πίσω φώτα που παραπέμπουν στο πρώτο NSX. Οι χαρακτηριστικές πλευρικές εισαγωγές αέρα και οι “αιωρούμενες“ κολόνες C συγκεντρώνουν τον αέρα που απαιτεί ο κεντρικά τοποθετημένος κινητήρας, ενώ οδηγούν τη ροή πάνω από το πίσω τμήμα για αύξηση της αεροδυναμικής πίεσης. Για να χωρέσει σε διαμήκη διάταξη ο νέος V6 twin-turbo και το 9-τάχυτο κιβώτιο DCT, το όχημα παραγωγής αυξήθηκε σε μήκος (+76,2mm) και πλάτος (+25,4mm) ενώ η καμπίνα είναι ελαφρώς τραβηγμένη προς τα εμπρός, συγκριτικά με τις αναλογίες του NSX Concept που παρουσιάστηκε το 2012.

Κάθε λεπτομέρεια της εξωτερικής σχεδίασης έχει μελετηθεί με κριτήριο την απόλυτη διαχείριση της ροής του αέρα με σκοπό αφενός την αεροδυναμική πίεση για μεγαλύτερη ευστάθεια, αφετέρου την ψύξη των συστημάτων του οχήματος. Το NSX έχει περάσει από εκτενείς δοκιμές στην προηγμένη αεροδυναμική σήραγγα της εταιρίας στο Raymond, Ohio. Οι δοκιμές αυτές οδήγησαν σε αρκετές σημαντικές αλλαγές από την πρωτότυπη στην τελική σχεδίαση του αμαξώματος, μεταξύ των οποίων τροποποιημένοι αεραγωγοί καπό, νέοι αεραγωγοί στα εμπρός φτερά, τροποποιημένες πλαϊνές εισαγωγές και βελτιστοποιημένη πίσω αεροτομή.

Διαστάσεις:

Νέο NSX 2013 NSXConcept Διαφορά (in.) 2005 NSX Διαφορά (in.)
Μήκος 176 in. (4470 mm) 172.8 in. (4390mm) +3.1 174.2 in. (4425 mm) +1.8
Πλάτος 76.4 in. (1940 mm) 75.4 in (1915 mm) +1.0 71.3 in. (1810 mm) +5.1
Ύψος 47.8 in. (1215 mm) 47.2 in. (1200 mm) +0.6 46.1 in

(1170 mm)

+1.8
Μεταξόνιο 103.5 in. (2630 mm) 102.8 in. (2610 mm) +0.8 99.6 in. (2350 mm) +11.0
Εμπρός Μετατρόχιο 65.2 in. (1655 mm) – – – – 59.5 in. (1510 mm) +5.7
Πίσω Μετατρόχιο 63.6 in. (1615 mm) – – – – 60.7 in.

(1540 mm)

+3.0

Cockpit Επικεντρωμένο στον Οδηγό

«Σύμφωνα με τη φιλοσοφία εξέλιξης ενός “ανθρωποκεντρικού αυτοκινήτου“, το NSX σχεδιάστηκε από μέσα προς τα έξω δίνοντας έμφαση στον οδηγό», δήλωσε ο Johnathan Norman, project leader εσωτερικής σχεδίασης του NSX. «Όπως και στο το πρώτο NSX, δημιουργήσαμε ένα “Human Support Cockpit” που παρέχει εξαιρετικό έλεγχο στον οδηγό, ορατότητα και εργονομία, αλλά ακόμα πιο προηγμένο για να ικανοποιεί τις προσδοκίες που δημιουργούν οι εκπληκτικές επιδόσεις ενός σύγχρονου υπεραυτοκινήτου.»

Το εσωτερικό του NSX προσφέρει εξαιρετική ορατότητα, απλά και φιλικά προς το χρήστη χειριστήρια, αλλά και κορυφαία εργονομία – ειδικότερα τα καθίσματα προσφέρουν κορυφαία στήριξη, εξαιρετική άνεση και εύκολη πρόσβαση (είσοδο/έξοδο).

O πίνακας οργάνων του NSX διαθέτει μία οθόνη TFT που εναρμονίζεται με το επιλεγμένο πρόγραμμα του Integrated Dynamics System προβάλλοντας συναφή γραφικά και πληροφορίες. Η κεντρική κονσόλα φιλοξενεί το διακόπτη Power που ενεργοποιεί το σπορ, υβριδικό σύστημα κίνησης, στο κέντρο του νέου χειριστηρίου του Integrated Dynamics System.

Ενσωματωμένο κάτω από το χειροποίητο δερμάτινο ταμπλό βρίσκεται το “γυμνό“ μεσαίο πλαίσιο (midframe) ένα λειτουργικό δομικό στοιχείο του πλαισίου που παραπέμπει στην αισθητική μιας “γυμνής“ σπορ μοτοσικλέτας. Οι πολύ λεπτές αλλά και εξαιρετικά ισχυρές κολόνες A και το χαμηλωμένο ταμπλό διευρύνουν το οπτικό πεδίο του οδηγού.

Sport Hybrid Power Unit

Σύμφωνα με τη θεμελιώδη φιλοσοφία του πρώτου NSX, η νέα γενιά NSX στοχεύει να προσφέρει μία νέα εμπειρία σπορ αυτοκινήτου που μεγιστοποιεί τις οδηγικές δυνατότητες, με άμεση απόκριση στις εντολές του οδηγού.”

Οι μηχανικοί της Acura αξιοποίησαν την τεχνογνωσία της εταιρίας στους κινητήρες υψηλών επιδόσεων και τις τεχνολογίες της υβριδικής ηλεκτρικής κίνησης, καθώς και μία εμπειρία δύο δεκαετιών σε κορυφαίες τεχνολογίες δυναμικής κατανομής ροπής (torque-vectoring), όπως το Super-Handling All-Wheel Drive (SH-AWD), και δημιούργησαν το πιο προηγμένο τεχνολογικά, ευφυές σύστημα κίνησης (powertrain) στον κόσμο των υπεραυτοκινήτων.

Στην καρδιά των επιδόσεων του NSX βρίσκεται ένας νέος, κεντρικά τοποθετημένος κινητήρας DOHC V6 twin turbo με περιεχόμενη γωνία 75 μοιρών, ο οποίος συνδυάζεται με ένα 9-τάχυτο κιβώτιο DCT της Acura. Ο V6 χρησιμοποιεί συμπαγές σύστημα βαλβίδων εμπνευσμένο από τους αγώνες και σύστημα λίπανσης ξηρού κάρτερ, κάτι που συμβάλλει στο χαμήλωμα του κέντρου βάρους. Το νέο, 9-τάχυτο κιβώτιο DCT υπόσχεται γρήγορες αλλαγές σχέσεων και κατεβάσματα εναρμονισμένα με τις στροφές του κινητήρα. Το πίσω ηλεκτρικό μοτέρ άμεσης μετάδοσης που τοποθετείται μεταξύ κινητήρα και κιβωτίου, υποστηρίζει την επιτάχυνση, το φρενάρισμα και τις αλλαγές σχέσεων. Οι εμπρός τροχοί του NSX κινούνται από δύο ανεξάρτητα υψηλής ισχύος ηλεκτρικά μοτέρ που προσφέρουν άμεση απόκριση και δυναμική κατανομή ροπής αριστερά-δεξιά.

Το NSX χρησιμοποιεί τα εμπρός μοτέρ για δυναμική κατανομή της ροπής επιπλέον της βελτίωσης της επιτάχυνσης και του φρεναρίσματος. Αποτέλεσμα είναι μία άμεση εκκίνηση “μηδενικής καθυστέρησης“ και απόκριση που μοιάζει να προβλέπει τις επιθυμίες του οδηγού. Το NSX έχει δοκιμαστεί εκτενώς σε μερικά από τα πιο απαιτητικά αγωνιστικά σιρκουί, μεταξύ των οποίων το διάσημο Nurburgring.

Προηγμένο Αμάξωμα Πολλαπλών Υλικών

Όπως υπαγορεύει η παράδοση του NSX – του παγκοσμίως πρώτου πλήρως αλουμινένιου supercar – το νέο NSX υιοθετεί καινοτόμο σχεδίαση αμαξώματος πολλαπλών υλικών με παγκόσμιες πρωτιές στις εφαρμογές υλικών και τις διαδικασίες παραγωγής.

Το NSX χρησιμοποιεί πλαίσιο τύπου χωροδικτυώματος από αλουμίνιο, χάλυβα υψηλής αντοχής και άλλα προηγμένα υλικά. Το πάτωμα κατασκευάζεται από ανθρακονήματα, ενώ οι δυνάμεις στρέψεις και κάμψης απορροφώνται πλήρως από αυτή την εξαιρετικά άκαμπτη δομή που χρησιμοποιεί επίσης προηγμένες τεχνολογίες συγκόλλησης. Τα πάνελ του αμαξώματος αποτελούνται από ένα συνδυασμό αλουμινίου και συνθετικού υλικού (SMC).

Advanced Sport Package

Το NSX διαθέτει ένα “Προηγμένο Σπορ Πακέτο” με βελτιστοποιημένη τοποθέτηση των βασικών εξαρτημάτων του συστήματος κίνησης – κινητήρας, δύο εμπρός μοτέρ, μπαταρία Sport Hybrid και μονάδα ελέγχου ισχύος (PCU) – ώστε να συγκεντρώνεται η μάζα του οχήματος χαμηλά και προς το κέντρο, για βελτιστοποίηση της δυναμικής απόκρισης. Αυτή η φιλοσοφία διάταξης σε συνδυασμό με το ελαφρύ αμάξωμα χαρίζει στο NSX το χαμηλότερο κέντρο βάρους στην κατηγορία.

Το NSX χρησιμοποιεί πλήρως ανεξάρτητη, αλουμινένια εμπρός και πίσω ανάρτηση και μεταφέρει την πλούσια ισχύ του στο δρόμο με ελαστικά υψηλών επιδόσεων ContiSportContact™  – 245/35Z R19 μπροστά και 295/30Z R20 πίσω – τοποθετημένα σε αλουμινένια ζάντες 19×8.5 ιντσών μπροστά και 20×11 ιντσών πίσω. Δυναμικό και άμεσο φρενάρισμα διασφαλίζουν πολύ ισχυρά carbon-κεραμικά δισκόφρενα με 6-πίστονες δαγκάνες μπροστά και 4-πίστονες πίσω.

Η οδική συμπεριφορά βελτιώνεται αισθητά με το Sport Hybrid Super-Handling All Wheel Drive (Sport Hybrid SH-AWD), που επιτρέπει άμεση απόκριση σε όλες τις εντολές του οδηγού  – σε τιμόνι, φρένο και γκάζι – σε συνδυασμό με την ευστάθεια, τον έλεγχο και την αξιόπιστη εκκίνηση που εγγυάται ένα σύστημα τετρακίνησης. Το Agile Handling Assist (AHA) χρησιμοποιεί ελαφρά ροπή πέδησης για βελτιωμένη συμπεριφορά όταν υπάρχουν τάσεις ολίσθησης και δυναμική ευστάθεια.

Το Integrated Dynamic System του NSX περιλαμβάνει προγράμματα Quiet, Sport, Sport+ και Track. Αυτά αλλάζουν τις ρυθμίσεις του κινητήρα, των ηλεκτροκινητήρων, του κιβωτίου, του πλαισίου, καθώς και τον ήχο του κινητήρα σύμφωνα με τις προτιμήσεις του οδηγού και το οδηγικό περιβάλλον. Το Quiet mode επιτρέπει την αποκλειστική ηλεκτροκίνηση με χαμηλές ταχύτητες για σύντομο χρονικό διάστημα. Η δυναμική απόκριση γίνεται όλο πιο έντονη με κάθε επόμενη αλλαγή προγράμματος, από Sport σε Sport+ mode και με αποκορύφωμα το Track mode, όπου το NSX ξεδιπλώνει όλες τις δυνατότητες επιδόσεών του.

Το NSX περιλαμβάνει επίσης σύστημα ελέγχου εκκίνησης – launch control για άμεση απόκριση, στην οποία συμβάλλουν το κινητήρας και οι τρεις ηλεκτροκινητήρες.

Νέο Εργοστάσιο Παραγωγής

Το NSX θα κατασκευάζεται αποκλειστικά στο εργοστάσιο Performance Manufacturing Center (PMC) στο Marysville, Ohio, όπου περίπου 100 άριστα εκπαιδευμένα στελέχη θα ασχολούνται με την κατασκευή του αμαξώματος, τις εργασίες βαφής και την τελική συναρμολόγηση χρησιμοποιώντας εξαρτήματα εγχώριας προέλευσης ή από άλλες χώρες του κόσμου.

Το PMC και οι διαδικασίες του πετυχαίνουν το τέλειο πάντρεμα ποιότητας κατασκευής και τεχνολογίας, ακολουθώντας μία νέα φιλοσοφία παραγωγής. Κατασκευάζοντας το αμάξωμα στους κόλπους της, η Acura διατηρεί πλήρη έλεγχο της ποιότητας, συμπεριλαμβανομένης της αντοχής, της ακρίβειας ανάρτησης, της εφαρμογής και του φινιρίσματος – από τα πρώτα στάδια μέχρι την τελική συναρμολόγηση.

Οι εργαζόμενοι θα χρησιμοποιούν καινοτόμες μεθόδους για να πετυχαίνουν προηγμένες τεχνικές κατασκευής και κορυφαία ποιότητα στο χώρο της εξειδικευμένης παραγωγής υπεραυτοκινήτων.

Rebirth of an Icon: Next Generation Acura NSX Unveiled

Acura takes the wraps off its highly anticipated next-generation NSX supercar, designed to deliver a groundbreaking “New Sports eXperience

Twenty-five years after the debut of the original, paradigm-shifting NSX supercar, Acura revealed the production version of its highly anticipated successor—the next-generation Acura NSX, developed and produced in the U.S.—to the world’s auto media at the 2015 North American International Auto Show today. The production model, in a scintillating NSX Red finish, took the stage with a growl from its twin-turbocharged engine.

The next generation NSX showcases the production styling, design and specifications of Acura’s mid-engine sports hybrid supercar, and Acura announced key details of the all-new vehicle’s design and performance. The company will begin accepting custom orders for the new NSX starting in the summer, with customer deliveries expected later in the year.

Specifically created to bring a “new sports experience” to the supercar segment, the NSX challenges conventional beliefs about supercars — much as the first generation did a quarter century ago. The approach is realized through an all-new power unit—a twin-turbocharged 75-degree DOHC V6 engine with a 9-speed dual clutch transmission (DCT) and three-electric motor Sport Hybrid system—integrated with an ultra-rigid and lightweight multi-material body with world’s-first material applications and manufacturing processes. Developed under the concept of a “human-centered supercar,” a car that puts the driver first in every aspect of its design, the next-generation NSX will leverage its state-of-the-art hybrid supercar power unit, body and chassis to deliver exceptionally intuitive and immediate response to driver inputs.

“Our commitment was to create an all-new NSX that is true to the heritage of NSX—a supercar that delivers a new driving experience, one where every part of the vehicle is respectful of the smartest part of the car, the driver,” said Mike Accavitti, senior vice president and general manager of the Acura division. “The soul of a car is the emotional connection it makes with the driver. With the NSX, that connection will be intense and immediate.”

As the pinnacle representation of Acura performance and prestige, the NSX was introduced at the auto show under the theme of “Precision Crafted Performance.” The theme was the original tagline for the Acura brand, a guiding force behind the development of the original NSX and a critical component of its launch.

The development of next-generation NSX, driven by precision crafted performance, has resulted in a clean-sheet design, which involved nearly three years of intensive development effort by a global design and engineering team led by engineers at the company’s development center in Raymond, Ohio.

“The NSX reflects Acura’s American roots and makes a powerful statement about the strong role being played by our North American operations in envisioning and building the future of Acura,” said Erik Berkman, executive vice president of the Acura Business Planning Office.

“Our global team embraced the challenge to create a new sports car experience, leveraging new technology to deliver incredibly vivid performance in a vehicle that responds intuitively and immediately to the will of the driver,” said Ted Klaus, chief engineer and global development leader of the new NSX. “The NSX delivers pinnacle supercar performance, with zero-delay acceleration and exhilarating, confidence-inspiring driving dynamics.”

Interwoven Dynamic Exterior Design “The new NSX is a product of what we term ‘Interwoven Dynamic’ design,” said Michelle Christensen, NSX exterior design project leader. “It represents the ideal blending of exotic sports car form and supercar function.”

The NSX body features classic low and wide proportions married to modern and alluring surfacing, an aggressive front design, and tail lights that pays homage to the original NSX. The signature side intake and floating C-pillar collects air to feed the mid-mounted engine and directs airflow over the rear deck to increase downforce. To accommodate the new longitudinally mounted twin-turbo V6 and 9-speed DCT, the production vehicle was lengthened (+3 inches) and widened (+1 inch) with a slightly more cab-forward package, compared with the proportions of the NSX Concept shown in 2012.

Every element of the exterior body design has been carefully fashioned for total airflow management for both stability-enhancing downforce and vehicle systems cooling. The NSX has undergone extensive testing at the company’s state-of-the-art wind tunnel in Raymond, Ohio, leading to a number of significant changes from concept to final body design, including modified hood vents, new front fender vents, modified side air intakes, and an optimized deck spoiler.

Dimensions:

NEW NSX 2013 NSX Concept Diff (in.) 2005 NSX Diff (in.)
Length 176 in. (4470 mm) 172.8 in. (4390mm) +3.1 174.2 in. (4425 mm) +1.8
Width 76.4 in. (1940 mm) 75.4 in (1915 mm) +1.0 71.3 in. (1810 mm) +5.1
Height 47.8 in. (1215 mm) 47.2 in. (1200 mm) +0.6 46.1 in (1170 mm) +1.8
Wheelbase 103.5 in. (2630 mm) 102.8 in. (2610 mm) +0.8 99.6 in. (2350 mm) +11.0
Front track 65.2 in. (1655 mm) – – – – 59.5 in. (1510 mm) +5.7
Rear track 63.6 in. (1615 mm)  – – – – 60.7 in. (1540 mm) +3.0

Human Support Cockpit “Consistent with the ‘human-centered supercar’ development concept, the NSX was designed from the inside out with an uncompromising focus on the driver,” said Johnathan Norman, NSX interior design project leader. “Like the original NSX, we created a ‘Human Support Cockpit’ that provides exceptional driver control, visibility and packaging, but further advanced to meet the extreme performance expectations of a modern supercar.”

The NSX interior boasts exceptional forward visibility, simple and intuitive controls, and class-leading ergonomics—most notably the seat, which features top-class holding performance with outstanding comfort and easy ingress/egress.

The NSX’s instrument cluster features a dynamic TFT display that responds to changes in the driver-selectable Integrated Dynamics System with pertinent graphics and information. The center console holds the Power button that readies the sport hybrid powertrain, nested in the center of the new Integrated Dynamics System dial control. Interwoven under the handcrafted leather dash panel is the exposed midframe—a functioning chassis structural member that reflects the design aesthetic of a naked sport bike. An ultra-thin, yet super strong A-pillar design and low-mounted instrument panel minimize obstructions to the driver’s view of the road.

Sport Hybrid Power Unit In keeping with the foundational philosophy of the original NSX, the next-generation NSX is designed to provide a new sports car experience that maximizes the capabilities of the driver, delivering exceptionally intuitive and confidence-inspiring response “at the will of the driver.”

Acura engineers leveraged the company’s expertise both with high-performance engine and hybrid electric-drive technologies, as well as its two decades of experience with industry-leading dynamic torque-vectoring technologies, including Super-Handling All-Wheel Drive (SH-AWD), to create the most sophisticated, technologically advanced and intelligent powertrain in the supercar universe.

At the heart of the NSX’s performance capabilities is an all-new mid-mounted, 75-degree, DOHC V6 engine with twin turbochargers mated to an Acura-developed 9-speed DCT. The V6 engine employs a race-inspired compact valve train and dry sump lubrication system to help lower the center of gravity. The all-new 9-speed DCT delivers synapse-quick gear changes and rev-matching downshifts. The rear direct-drive electric motor, housed between the engine and transmission, supports acceleration, braking and transmission shifting performance. The NSX’s front wheels are driven by twin independent high-output electric motors which deliver instantaneous torque response and dynamic left-to-right torque distribution.

The NSX uses its front electric motors for dynamic torque vectoring in addition to enhancing acceleration and braking performance. The result is an instantaneous “zero delay” launch performance and handling response that seems to anticipate the driver’s desire. The NSX has undergone extensive testing at some of the world’s most challenging race circuits, including the famed Nurburgring.

Advanced Multi-Material Body Also in keeping with the legacy of NSX—the world’s first all-aluminum supercar—the new NSX features an innovative new multi-material body design with world’s-first material applications and construction processes.

The NSX body utilizes a space frame design—an internal frame constructed of aluminum, ultra-high strength steel and other advanced materials. Anchored by a carbon fiber floor, torsional and bending forces are taken up entirely by this ultra-rigid structure which also utilizes advanced joining technologies.

The NSX features world’s-first casting technology that combines the design and manufacturing flexibility of a casting process with the strength and elongation properties of a forged material, enabling significant weight reduction. The body panels are composed of a combination of aluminum and sheet molding composite (SMC).

Advanced Sport Package The NSX features an “Advanced Sports Package” with placement of key powertrain components –the mid-mounted engine, twin front motors and Sport Hybrid battery pack and power control unit – optimized to concentrate vehicle mass low and toward the center of the vehicle, to further enhance dynamic response. The combination of this packaging concept and the lightweight body give the NSX the lowest center of gravity in its class.

The NSX utilizes a fully independent, all-aluminum front and rear suspension and puts its considerable power down through ContiSportContact™ high-performance tires—245/35Z R19 front and 295/30Z R20 rear—mounted on 19×8.5 inch front and 20×11 inch rear aluminum alloy wheels. Powerful, natural and confident braking performance is provided by 6-piston front and 4-piston rear monoblock calipers squeezing ultra-high performance carbon-ceramic brake discs.

Handling is greatly enhanced by Sport Hybrid Super-Handling All Wheel Drive (Sport Hybrid SH-AWD), enabling lightning-quick response to all driver inputs—steering, braking and throttle—along with the stability, control and launch performance of all-wheel drive. Agile Handling Assist (AHA) uses the subtle application of brake torque to further enhance yaw response and dynamic stability.

The NSX’s dial-operated Integrated Dynamic System features Quiet, Sport, Sport+ and Track modes. The system adjusts engine, motor, transmission and chassis response, as well as the engine sound level, based on the needs of the driver and driving environment. Quiet mode enables electric-only driving at lower speeds for short durations. Dynamic vehicle responses become increasingly sharp as the driver moves from Sport to Sport+ mode and, finally, to Track mode, where the NSX reveals the full spectrum of its performance capabilities.

The NSX also features a “launch” function to achieve the ultimate in “zero delay” launch performance, aided by both the engine and three electric motors.

New Production Facility The NSX will be manufactured exclusively at the Performance Manufacturing Center (PMC) in Marysville, Ohio, where approximately 100 highly-skilled associates will conduct full body construction, paint, and final assembly using domestic and globally-sourced parts.

The PMC and its processes have been developed to perfectly blend associate craftsmanship and technology in a new approach to manufacturing. By in-housing the body construction, Acura maintains complete control over total body quality, including critical strength, suspension accuracy, and fit and finish—from initial construction all the way to final assembly.

Associates will utilize innovative techniques to deliver next-generation craftsmanship and world-class quality in the realm of specialized, supercar vehicle production.