Acura NSX Drivetrain Promo 1

Μετά από μία σειρά διαρροών, ανεπιβεβαίωτων πληροφοριών, φημών και ποιος ξέρει τι άλλο, ήρθε η ώρα για περισσότερη ουσία από πλευράς Acura. Και όταν λέω ουσία, το εννοώ με κάθε έννοια της λέξης αφού η Ιαπωνική εταιρία, για πρώτη φορά από τότε που μάθαμε την ύπαρξη αυτού του αυτοκινήτου, μας παρουσίασε ολόκληρο το drivetrain του επερχόμενου NSX μαζί με ένα σωρό λεπτομέρειες που χρειαζόμασταν εδώ και πολύ καιρό.


Η πρώτη σημαντική πληροφορία, έχει να κάνει με την τοποθέτηση του κινητήρα. Σύμφωνα με στελέχη της Honda, ο κινητήρας είναι πλέον τοποθετημένος διαμήκως και όχι εγκάρσια και η αλλαγή αυτή έγινε πριν από περίπου έναν χρόνο. Το αρχικό σχέδιο ήταν να πάρουν το drivetrain του Acura RLX Sport Hybrid, να του αλλάξουν προσανατολισμό και να προσθέσουν 1-2 turbos. Αυτό θα τους εξασφάλιζε σημαντική μείωση του κόστους μέσω της χρησιμοποίησης κοινών εξαρτημάτων. Προφανώς όμως η διάταξη αυτή δεν είχε τα επιθυμητά αποτελέσματα με συνέπεια την αλλαγή της.

2015 Honda NSX powertrain

Την απαραίτητη δύναμη για την κίνηση του νέου NSX παρέχει ένας ολοκαίνουριος twin-turbo V6 που σύμφωνα με τους μηχανικούς «δεν είναι πάνω από 3.5 λίτρα». Μόνο αυτό ξέρουμε σίγουρα. Αυτό που προκαλεί εντύπωση είναι η περιεχόμενη γωνία. Δεν είναι 60ο σαν πρακτικά οποιονδήποτε άλλο V6 της Honda αλλά μοιάζει να πλησιάζει τις 90ο ή κάπου εκεί κοντά. Από εκεί και πέρα, κάθε μεριά του V φιλοξενεί και ένα turbo ενώ κρίνοντας από τις σωληνώσεις και την τοποθέτηση κάποιων εξαρτημάτων, υποθέτουμε πως τα intercoolers θα είναι τοποθετημένα πάνω από τον κινητήρα. Αυτό με τη σειρά του σημαίνει πως οι αεραγωγοί στο πλάι του αμαξώματος και πίσω από τα παράθυρα είναι λειτουργικοί.

2015 Honda NSX powertrain

Ο κινητήρας αυτός, θα συνδυάζεται με ένα ολοκαίνουριο, εξολοκλήρου εξελιγμένο από την Honda, transaxle. Το κιβώτιο εντός του transaxle θα είναι διπλού συμπλέκτη αλλά ο αριθμός των σχέσεων δεν είναι ακόμα γνωστός. Οι μηχανικοί λένε πως θα έχει «περισσότερες από έξι». Αυτό βέβαια δεν μας λέει πολλά αφού ξέρουμε πως τα μοναδικά κιβώτια διπλού συμπλέκτη που έχει η Honda είναι ένα 7-τάχυτο και ένα καινούριο 8-τάχυτο. Μπορεί όμως να υπάρχει και κάποιο τρίτο για το οποίο δεν ξέρουμε τίποτε… Εντός του transaxle, βρίσκεται και ο ένας εκ των τριών ηλεκτροκινητήρων. Οι άλλοι δύο θα είναι τοποθετημένοι στους εμπρός τροχούς, παρέχοντας ισχύ -ή αντίθετη με τη φορά της κίνησης ροπή- ανεξάρτητα ο ένας από τον άλλο. Αυτό μου θυμίζει πολύ έντονα torque vectoring καταστάσεις με δεδομένο πως κάτι αντίστοιχο μπορεί να γίνει και στον πίσω άξονα με τα φρένα… Φυσικά, όπου ηλεκτροκινητήρες, εκεί και οι μπαταρίες. Παρότι δεν ξέρουμε ούτε το μέγεθος, ούτε τον τύπο των μπαταριών, ξέρουμε πως θα είναι εγκάρσια τοποθετημένες εμπρός από τον κινητήρα και πίσω από τις θέσεις των επιβατών. Το NSX θα είναι σε θέση να κινηθεί χρησιμοποιώντας αποκλειστικά ηλεκτρική ισχύ –οπότε θα είναι στην ουσία μπροσθιοκίνητο- εντός της πόλης ενώ σε καταστάσεις που θα απαιτείται ολόκληρη η δύναμη του αυτοκινήτου, θα επιστρατεύονται και οι τρεις ηλεκτροκινητήρες καθώς και ο βενζινοκινητήρας.

2015 Honda NSX powertrain

Η Acura/Honda δεν έχει δημοσιεύσει ιπποδυνάμεις και άλλα νούμερα. Για να είμαι ειλικρινής, δεν περίμενα κάτι περισσότερο ή κάτι λιγότερο. Αυτή είναι η φιλοσοφία της εταιρίας όσον αφορά το NSX. Αυτό που μπορούμε να πούμε με σιγουριά, είναι πως ο κινητήρας του RLX Sport Hybrid αποδίδει 310 άλογα και 368Nm ροπής. Προσθέστε σε αυτά και την ισχύ των ηλεκτροκινητήρων και έχετε 377 άλογα και άγνωστη ροπή (σοβαρά, δεν ξέρουμε). Ε, νομίζω πως το NSX με δύο turbo και αναβαθμισμένους ηλεκτροκινητήρες, θα αποδίδει περισσότερα… Πόσα, απομένει να δούμε. Στην τελική όμως, έχει σημασία;

2015 Honda NSX powertrain

Όσον αφορά στις αναρτήσεις, δεν έχουμε καμία επιπλέον πληροφορία αλλά η λογική επιβάλλει κάποιου είδους ανεξάρτητη ανάρτηση και στους τέσσερις τροχούς και ίσως, κάποιου είδους μεταβαλλόμενη σκληρότητα. Για να κλείσουμε σιγά-σιγά, αξίζει να αναφέρουμε τελευταίο. Ξέρουμε ήδη πως στόχος των μηχανικών του NSX όσον αφορά στην οδηγική απόλαυση, είναι η Ferrari 458 Italia. Αυτό που μου έκανε εμένα προσωπικά τεράστια εντύπωση, είναι το βάρος που υπαινίχθηκαν πως θα έχει το NSX. 2200 λίβρες ή 996 κιλά! Δεν ξέρουμε πολλά για το αμάξωμα του ιαπωνικού αυτοκινήτου αλλά με αλουμινένιο monocoque και υβριδικό powertrain δεν φτάνεις αυτό το νούμερο. Συγκριτικά, η 458 Italia, ζυγίζει 1560 κιλά! Μακάρι να το καταφέρουν οι Ιάπωνες αλλά κρατήστε μικρό καλάθι στον συγκεκριμένο τομέα…

2015 Honda NSX powertrain

Παρά τις τεράστιες αλλαγές στο design και τα μηχανικά του αυτοκινήτου, η Honda επιμένει πως το NSX θα είναι έτοιμο μέχρι το 2015. Τα πρώτα πρωτότυπα βέβαια, θα είναι έτοιμα μόλις έναν μήνα νωρίτερα οπότε ξέρουμε πως οι μηχανικοί δουλεύουν ασταμάτητα για να μείνουν εντός προγράμματος. Μία ακόμα γαργαλιστική πληροφορία, έχει να κάνει με το Honda Performance Development που μαθαίνουμε πως δουλεύει με την ομάδα του NSX για την ανάπτυξη ενός special μοντέλου. Δεν ξέρουμε τι, πώς και πότε αλλά μόνο και μόνο η γνώση αυτού του πράγματος αξίζει…

[Πηγή: Automotive News]