Νέες πληροφορίες για την Lotus Exige S με το αυτόματο κιβώτιο

Σχετικά άρθρα

Lotus Exige S

H Lotus τον περασμένο φθινόπωρο ανακοίνωσε πως η Exige S για να διευρύνει το κοινό της θα αποκτήσει αυτόματο κιβώτιο. Οι πωλήσεις του αυτοκινήτου ξεκίνησαν αυτές τις ημέρες και σήμερα η βρετανική εταιρία έδωσε στη δημοσιότητα νέες τεχνικές πληροφορίες σχετικά με το sportscar της.

Lotus Exige S

Η Exige S Automatic θα είναι διαθέσιμη τόσο σε coupe, όσο και σε roadster έκδοση και εφοδιάζεται με κιβώτιο έξι σχέσεων και paddles πίσω από το τιμόνι, με τις αλλαγές να πραγματοποιούνται σε 240 χιλιοστά του δευτ. Το κόστος του είναι €2.185 και εξοπλίζεται με “Sport” και “Race” λειτουργίες, με την Exige S να κάνει τα 0-100 χλμ/ώρα σε 3,9 δευτερόλεπτα, 0,1 δευτερόλεπτα γρηγορότερα από την έκδοση με το μηχανικό κιβώτιο, σημειώνοντας ακριβώς τον ίδιο χρόνο στη πίστα δοκιμών της Lotus με την έκδοση με το μηχανικό κιβώτιο, ενώ η τελική του ταχύτητα φτάνει τα 261 χλμ/ώρα.

Lotus Exige S

Στη θέση του παραδοσιακού λεβιέ ταχυτήτων, υπάρχουν πλέον τα κουμπιά Park, Reverse, Neutral και Drive, ενώ το sport τιμόνι τώρα με πλαστά μοχλούς αλουμινίου. Πατώντας το “+” κάποιος θα εκτρέψει το γρανάζι σε μια αξιοσέβαστη 240 χιλιοστά του δευτερολέπτου, ελάχιστα πιο αργό από αυτό του Lexus LFA και Nissan GT-R. Η εταιρία δεν ανακοινώνει το χρόνο των κατεβασμάτων, αλλά όταν ο οδηγός έχει επιλέξει το Sport mode και κατεβάζει σχέση, αυτή συνοδεύεται από ένα μικρό ανέβασμα στροφών (throttle-blip), κάτι παρόμοιο που γίνεται στα χειροκίνητα με το heel-toe. H πράξη αυτή αυξάνει επίσης την απόκριση του γκαζιού και το Lotus Dynamic Performance Management (DPM) επιτρέπει στον οδηγό να «παίζει» περισσότερο με το αυτοκίνητο.

Lotus Exige S

Ακόμα ένα χαρακτηριστικό κατά την παραπάνω λειτουργία είναι το άνοιγμα μιας βαλβίδα παράκαμψης καυσαερίων του κινητήρα στις μεσαιοψηλές στροφές του κινητήρα, για την καλύτερη ηχητική απόλαυση του 3,5-λίτρων κομπρεσοράτου V6. Αυτός αποδίδει 350 άλογα και 400 Nm ροπή, με το συνολικό βάρος της Exige S Automatic να είναι 1.182 κιλά. το αυτοκίνητο μέχρι την τελική ταχύτητα των 261 χλμ/ώρα (162 mph), χάρη στην μπαταρία του αυτοκινήτου στην αναλογία βάρους των 296 ίππων / τόνο.

Τέλος, η μικτή του κατανάλωση φτάνει τα 9,6 λίτρα/100 χλμ, 13,6 λίτρα/100 χλμ μέσα στην πόλη και 7,2 λίτρα/100 χλμ στον αυτοκινητόδρομο, με τις εκπομπές CO2 να είναι 222 γρ/χλμ.

[learn_more caption=”Δελτίο Τύπου”]

Lotus Exige S Automatic: a Pure and Extreme Drive

The new Lotus Exige S Automatic gives the pure, extreme, high performance Lotus driving experience with both automatic and paddle shift.

· 0-100 km/h in 3.9 seconds (0.1 seconds quicker than the manual Exige S)

· 60 mph in 3.8 seconds

· As fast around the Lotus Hethel test track as the manual Exige S

· 240 milliseconds gearshift speed

· Weighs just 1182 kg (unladen)

· Significant CO2 reduction from 235g/km (Exige S manual) to 222g/km (Exige S Automatic)

· Available in both coupé and roadster versions

The much-loved Lotus Exige, with its ground-breaking, extruding aluminium and bonded chassis, lightweight composite body and race-bred double wishbone suspension now features an automatic transmission option that continues its uncompromised sporting profile.

With an exceptional power-to-weight ratio of 292 hp/tonne and stunning performance, an even more focused driving experience is made possible by including the 6-speed automatic gearbox option. The automatic control panel is integrated neatly into the centre console of the cockpit, with buttons for Park, Reverse, Neutral and Drive with beautifully crafted, forged aluminium, manual-shift paddles located behind the steering wheel cross-spokes, upshifts take just 240 milliseconds, with rapid downshifts accompanied by a throttle-blip (when in Sport mode).

In both automatic and manual gearshift modes, the Exige S provides the driver with a very rapid driving experience. In Sport mode, throttle response is sharpened and the Lotus Dynamic Performance Management (DPM) increases the traction slip thresholds allowing the driver even more vehicle control before an intervention is required. The system also opens the engine exhaust bypass valve at mid-to-high engine speeds. The Optional Race Pack includes Race mode, which reduces the intervention of the DPM further.

Jean-Marc Gales, CEO Group Lotus plc, stated: “Expanding the Exige range, with a new automatic gearbox, opens up a new market for those who prefer using a paddle shift with the alternative of an automatic gearshift. We expect that the Exige S Automatic will account for over a third of the total global sales for the Exige S range as many drivers will appreciate the involvement of a manual paddle-shift and the convenience of an automatic.”

Aided by the 345bhp, 3.5-litre, supercharged V6 engine, the Lotus Exige S Automatic reaches 60 mph in 3.8 seconds and 100 km/h in only 3.9 seconds. 100 mph (160 km/h) comes up in just over 9 seconds before reaching a top speed of 162 mph (261 km/h); 145 mph (233 km/h) for the Exige S Roadster. Its CO2 emissions rating of 222g/km is low enough to warrant a tax reduction in some markets compared to the Exige S with the manual.

The automatic transmission is available on both Exige S and Exige S Roadster models. The RRP, excluding tax, is £1,667 (UK) and €2,185. Orders can be placed immediately.

Performance figures:
0-60mph 3.8 s
0-100kph 3.9 s
0-100mph (0-160kph) 9.2 s
Max speed 162mph; 261kph
Power 345bhp; 350PS; 258 kW
Power to Weight 292 hp/tonne (296 PS/tonne; 218 kW/tonne)
Torque 295 lbft; 400 Nm
Kerbweight 1182 kg

Consumption and emissions:
Urban 20.9mpg (13.6 litres / 100km)
Extra Urban 39.2mpg (7.2 litres / 100 km
Combined: (official combined) 29.4mpg (9.6 litres / 100 km)
CO2 222g/km (manual Exige S – 235 g/km)

[/learn_more]

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Η Lotus ανακοίνωσε τις τιμές του Emeya στην Ευρώπη

Στις αρχές του περασμένου φθινοπώρου, η Lotus αποκάλυψε το Emeya, με το οποίο η βρετανική εταιρία -υπό κινέζικη ιδιοκτησία- εισέρχεται στην κατηγορία των υπερπολυτελών...