Test_Drive_Suzuki_Celerio_03

H Suzuki στην Αγγλία αναγκάστηκε να σταματήσει τις πωλήσεις του δεξιοτίμονου Celerio, μιας και μετά από τις δοκιμές που του έκαναν τα Αγγλικά μέσα διαπιστώθηκε πως τα φρένα του σταματούν να λειτουργούν μετά από δοκιμή πέδησης έκτακτης ανάγκης.

Εμείς, στη δοκιμή που διάβασες στο Autoblog.gr, δε διαπιστώσαμε κάποιο τέτοιο φαινόμενο, παρά τα επίπονα φρεναρίσματα που πραγματοποιήσαμε για τις μετρήσεις με το VBox Sport. Και πως να εντοπιστεί μιας και το πρόβλημα έχει εντοπιστεί μόνο στα δεξιοτίμονα Celerio που εκτός από την αγοράς της Μεγάλης Βρετανίας, πωλούνται σε Ιρλανδία, Αυστραλία και Νέα Ζηλανδία, μετα δεξιοτίμνα Celerio που πωλούνται σε Ιαπωνία, Ινδία και Ταϊλάνδη να μην επηρεάζονται. Πλέον, η ιαπωνική εταιρία επιμελήθηκε του θέματος και διόρθωσε το όποιο πρόβλημα υπήρχε.

Test_Drive_Suzuki_Celerio_20

Ο γενικός διευθυντής της Suzuki Αυστραλία μιλώντας σε τοπικό μέσο, εξήγησε ποιο ήταν ακριβώς το πρόβλημα, και πώς διορθώθηκε. Ο Moore είπε το πεντάλ πέδησης περιλαμβάνει ένα σύνδεσμο μηχανισμού ασφαλείας, που έχει σχεδιαστεί για να καταρρέει το πεντάλ του φρένου σε περίπτωση ατυχήματος, ούτως ώστε να αποφευχθεί η επαφή του με τα πόδια του οδηγού και άρα να προκαλέσει πιθανό τραυματισμό.

Το στοιχείο αυτό έφυγε από τη θέση του, με αυτό να οφείλεται σε παραμόρφωση κατά την πραγματοποίηση των δοκιμών. Η Suzuki ανέπτυξε ένα νέο μηχανισμό σύνδεσης που τοποθετήθηκε στο αναθεωρημένο σύστημα πέδησης, με τα βρετανικά μέσα, καθώς και η ομάδα δοκιμών της Suzuki να δηλώνουν ότι το πρόβλημα έχει επιτυχώς επιδιορθωθεί. Ο Moore, έκλεισε, λέγοντας ότι η εταιρεία του αντικαθιστά ολόκληρο το σύστημα του πεντάλ του φρένου, συμπεριλαμβανομένου του αναθεωρημένου συστήματος σύνδεσης σε όλα τα αυτοκίνητα.