Test_Drive_Suzuki_Celerio_01

Ένα τεράστιο κεφάλαιο για την Suzuki έκλεισε με το Alto, και ευελπιστεί με το νέο Celerio να ανοίξει ένα εξίσου σημαντικό και επιτυχημένο, όσο το προηγούμενο. Το πρώτο, στην 35ετή παρουσία του πούλησε εξαιρετικά μεγάλα νούμερα, τόσο στην τοπική αγορά της Ιαπωνίας, ως kei-car, όσο και παγκοσμίως, όπου σε μερικές αγορές εκτός Ευρώπης, θα διατηρήσει το όνομα του. Εξάλλου, στη χώρα του Ανατέλλοντας Ηλίου η εταιρία παρουσίασε πρόσφατα την 8η γενιά του μικρού ιαπωνικού kei car, καθώς και την RS Turbo έκδοση του.

Το Celerio πρακτικά έρχεται να αντικαταστήσει, εκτός από το Alto και το Splash, και πρωτοπαρουσιάστηκε στην έκθεση αυτοκινήτου στην Ινδία, τον περασμένο Φεβρουάριο, πριν το δούμε από κοντά στην έκθεση της Γενεύης, πριν δέκα μήνες. Η εμπορική του καριέρα σε Ελλάδα και Ευρώπη ξεκίνησε στις αρχές του 2015 και αποτελεί το πρώτο από έξι νέα μοντέλα μέχρι το 2017 που ετοιμάζει η Suzuki να κυκλοφορήσει στους δρόμους, με σειρά να παίρνει σε ένα μήνα το ολοκαίνουριο Vitara.


Στα συν

  • Νεανικός σχεδιασμός
  • Κατανάλωση
  • Τιμή
  • Ευελιξία
  • Χώρος αποσκευών
  • Απόσβεση αναρτήσεων
  • Εξοπλισμός

Στα μείον

  • Επιδόσεις
  • Ροπή κινητήρα
  • Ηχομόνωση
  • Κλίσεις στις στροφές
  • Απουσία start/stop