H Suzuki έδωσε στη δημοσιότητα τις πρώτες φωτογραφίες της νέας γενιάς του Alto. Αυτή θα είναι η ένατη γενιά του μοντέλου, καθώς αυτό έκανε το ντεμπούτο του στην Ιαπωνία το 1979. Παρότι το μοντέλο πωλείται και στην αγορά της Ινδίας (από την Maruti Suzuki) και λοιπών, το ιαπωνικών προδιαγραφών (JDM) kei car αφορά μόνο την αγορά της Χώρας του Ανατέλλοντος Ηλίου.

Το νέο Alto διατηρεί την χαρακτηριστική σιλουέτα δύο όγκων, αλλά το αμάξωμα είναι πλήρως επανασχεδιασμένο. Στο μπροστινό μέρος, υπάρχει ένας σμιλεμένος προφυλακτήρας και πιο στρογγυλεμένα, τραπεζοειδή φωτιστικά σώματα, που του δίνουν μια λιγότερο επιθετική εμφάνιση, σε σύγκριση με τον προκάτοχό του που αποκαλύφθηκε το 2014.

Ωστόσο, το σχήμα του νέου μοντέλου είναι πιο “κουτένιο” χάρη στο πιο όρθιο παρμπρίζ και την επίπεδη γραμμή της οροφής, ενώ το προφίλ και το πίσω άκρο υιοθετούν μια πιο συμβατική εμφάνιση αυτοκινήτου πόλης. Τα πίσω φώτα βρίσκονται πιο ψηλά σε σχέση με το προηγούμενο Alto, και είναι τοποθετημένα σε όρθια θέση, στα πλαϊνά της πόρτας του χώρου αποσκευών.

Το ύψος του νέου Alto έχει αυξηθεί κατά 50 χλστ., και φτάνει τα 1.525 χλστ., με το μήκος του να αγγίζει τα 3.395 χλστ. και το πλάτος τα 1475 χλστ., τα οποία δεν έχουν αλλάξει σε σχέση με την προηγούμενη γενιά.

Στο εσωτερικό, συναντάμε την ίδια διάταξη με την υπάρχουσα γενιά, αλλά το ταμπλό είναι επανασχεδιασμένο, καθώς στο κέντρο του φιλοξενείται η οθόνη του συστήματος ενημέρωσης και ψυχαγωγίας. Νέος είναι και ο πίνακας οργάνων, το τιμόνι και πρόσθετοι αποθηκευτικοί χώροι στην καμπίνα, η οποία μπορεί να φιλοξενήσει έως τέσσερα άτομα.

Μια μεγάλη νέα προσθήκη για την ένατη γενιά Alto είναι τα συστήματα ενεργής υποβοηθήσεις του οδηγού, στο πλαίσιο του Suzuki Safety Support. Αυτά, περιλαμβάνουν προειδοποίηση αναχώρησης από τη λωρίδα κυκλοφορίας, υποβοήθηση μεγάλης σκάλας και αυτόνομο φρενάρισμα έκτακτης ανάγκης (AEB) με ανίχνευση πεζών, καθώς και αποφυγή εμπρός σύγκρουσης.

Μηχανικά, το Suzuki Alto θα είναι διαθέσιμο με ένα ήπιο υβριδικό σύστημα μετάδοσης κίνησης, που συνδυάζει τον υπάρχοντα τρικύλινδρο βενζινοκινητήρα 660 κ.εκ. με μια ενσωματωμένη γεννήτρια εκκίνησης (ISG) και μια μικρή μπαταρία ιόντων λιθίου. Η εταιρεία δεν ανακοίνωσε τα ακριβή τεχνικά χαρακτηριστικά του, αλλά αναμένεται να είναι πιο αποδοτικό από το απερχόμενο μοντέλο.

Τέλος, οι επιλογές για το κιβώτιο ταχυτήτων δεν έχουν ακόμη ανακοινωθεί, αν και αναμένεται ότι οι 5τάχυτες μηχανικές και αυτόματες μονάδες του παλαιότερου μοντέλου θα διατίθενται και στο νέο Alto.