37_All-New_VITARA_interior

Το εσωτερικό του νέου Vitara συνεχίζει τις νεανικές τάσεις του εξωτερικού, έχοντας αρκετό χρώμα κάτι που δημιουργεί μια ευχάριστη ατμόσφαιρα, ενώ οι μεγάλες επιφάνειες των τζαμιών προσφέρουν άπλετο φως. Και εδώ οι δυνατότητες εξατομίκευσης που προσφέρει η ιαπωνική εταιρεία είναι παρούσες, όπως για παράδειγμα μπορείς να επιλέξεις το χρώμα της επένδυσης του ταμπλό. Ο γενικός σχεδιασμός είναι αρκετά διαφορετικός από αυτόν του SX4 S-Cross, αν και χρησιμοποιεί το ίδιο τιμόνι και τα ίδια χειριστήρια για τον κλιματισμό.

35_All-New_VITARA_interior

Εντυπωσιακό στοιχείο αποτελεί η κεντρικά τοποθετημένη, και λίγο χαμηλότερα από το ιδανικό, 8-ιντσή οθόνη αφής, καθώς στη κορυφή υπάρχει ένα αναλογικό ρολόι, που περιστοιχίζεται από τους αεραγωγούς, αλλά είναι αμφιβόλου αισθητικής και δείχνει “φθηνό”. Τα αρνητικά σχόλια συνεχίζονται για τα πλαστικά που έχει χρησιμοποιήσει η ιαπωνική εταιρία, καθώς παντού είναι σκληρά, διατηρώντας το κόλλημα των ιαπωνικών εταιριών. Αυτό, όμως, επουδενί δε σημαίνει ότι δεν είναι ποιοτικά ή ότι η συναρμολόγηση και το φινίρισμα τους επιδέχονται κακή κριτική.

42_All-New_VITARA_detail

Τέλος, παρά τις compact εξωτερικές του διαστάσεις, οι εσωτερικοί παρεχόμενοι χώροι είναι πολύ καλοί και κανένας επιβάτης δεν θα διαμαρτυρηθεί. Ειδικά οι πίσω, χάρη στο σχεδιασμό της οροφής, προσφέρουν αρκετό αέρα για τα κεφάλια, και δεν θα προβληματίσει στις μετακινήσεις άτομα με ανάστημα άνω του μέσου όρου.

36_All-New_VITARA_interior 33_All-New_VITARA_interior

O χώρος αποσκευών είναι κατά 55 λίτρα μικρότερος από αυτόν του SX4 S-Cross, κάτι που δείχνει τη προσέγγιση της εταιρίας να προσδώσει ένα πιο περιπετειώδη χαρακτήρα στο Vitara και έναν πιο οικογενειακό στο SX4 S-Cross.

Τις τιμές και τα τρία επίπεδα εξοπλισμού μπορείς να τις δεις εδώ, με τη πολύ μεγάλη ανοιγόμενη πανοραμική οροφή να κοστίζει €1.000.