First_Drive_Suzuki_Vitara35

Πραγματοποιήθηκε το προηγούμενο διήμερο η πανευρωπαϊκή παρουσίαση του νέου Suzuki Vitara στην σχετικά ηλιόλουστη και όμορφη Πορτογαλία και πιο συγκεκριμένα, στη πόλη Cascais, προάστιο της Λισαβόνας.

Στα συν

  • Πετρελαιοκινητήρας
  • Οδική Συμπεριφορά
  • Διττός χαρακτήρας
  • Σύστημα AllGrip
  • Εξοπλισμός
  • Κατανάλωση

Στα μείον

  • Σκληρά πλαστικά εσωτερικού
  • Λιγότερο σκληροτράχηλο
  • 5-τάχυτο κιβώτιο για κινητήρα βενζίνης

Το όνομα Vitara βρίσκεται στη γκάμα της εταιρίας από το 1988 και έκτοτε η Suzuki έχει παρουσιάσει 3 γενιές μοντέλων, με τη δεύτερη να μεταμορφώνεται και να μεγαλώνει αρκετά σε σχέση με τη πρώτη, ενώ η τρίτη να αποτελεί εξέλιξη της δεύτερης. Αυτός άλλωστε ήταν ο λόγος που η ιαπωνική εταιρία του χάρισε το όνομα Grand Vitara.

Ήταν τέτοια η επιτυχία του μοντέλου που για κάποια χρόνια προσφέρθηκε και ως επταθέσια διαρρύθμιση με την αλησμόνητη XL7 έκδοση. Όλα, όμως, εκμεταλλεύονταν την πολύ καλή τετρακίνηση της εταιρίας και είχαν εντυπωσιακές εκτός δρόμου δυνατότητες, κερδίζοντας μεγάλο κοινό. Δεν είναι τυχαία άλλωστε τα 1,1 εκατ. αυτοκίνητα της πρώτης γενιάς και τα σχεδόν 1,8 συνολικά ως Grand Vitara που έχουν πουληθεί σε 190 χώρες όλα αυτά τα χρόνια.

29_All-New_VITARA_front_3_4

Με την τελευταία γενιά, της οποίας η εμπορική καριέρα στην Ελλάδα έχει ξεκινήσει με τη περίοδος του προ-λανσαρίσματος μέχρι την πρώτη παρουσίαση του μοντέλου στις εκθέσεις των εμπόρων στις 29 Μαρτίου 2015, το Vitara καλείται να φανεί αντάξιο των προσδοκιών και του ονόματος του, όχι πια σαν το απόλυτο εκτός δρόμου αυτοκίνητο, όπως το μάθαμε (θα θυμάσαι τον διαφημιστικό motto “off-road animal”), αλλά ως το πλέον σύγχρονο, προσαρμοσμένο στις επιταγές και τα ζητούμενα της εποχής του, 4×4 αυτοκίνητο.

Έχοντας αυτά κατά νου, οι μηχανικοί και σχεδιαστές της Suzuki δημιούργησαν ένα αυτοκίνητο, που υπόσχεται να είναι εξαιρετικό παντός εδάφους, διαθέτοντας την οδική συμπεριφορά αντίστοιχη ενός Sport SUV, την κατανάλωση και τους ρύπους αντίστοιχα ενός μικρού αυτοκινήτου πόλης και τον εξοπλισμό αντίστοιχο ενός μεγαλύτερου αυτοκινήτου.

Με το νέο Vitara να αποτελεί τη τρίτη επιλογή τετρακίνητου μοντέλου (Jimny και SX4 S-Cross τα υπόλοιπα) η εταιρία θέλει να απαντήσει στις πολύ μεγάλες ανάγκες του σύγχρονου αγοραστή, με το αυτοκίνητο να διαθέτει αρκετή τεχνολογία, να είναι οικονομικό και φιλικό προς το περιβάλλον, και καταφέρνοντας όλα τα παραπάνω, ευελπιστεί να διευρύνει το κοινό του.