_G7C9224

Μπορεί η Παγκόσμια Ομοσπονδία να έχει ξεκινήσει τη δική της έρευνα για τα αίτια του ατυχήματος του Fernando Alonso, όμως, δεν σταματά εκεί. Με την υποστήριξη των επικεφαλής των ομάδων, η FIA σκοπεύει να αλλάξει το άρθρο 27.2 των κανονισμών, υποχρεώνοντας τις ομάδες να χρησιμοποιούν κάμερα υψηλής ταχύτητας πάνω στα μονοθέσια, τόσο στα Grands Prix, όσο και στις δοκιμές όπου θα συμμετέχουν περισσότερες από μια ομάδες της Formula 1.

Η έλλειψη οπτικού υλικού από το συμβάν στην Βαρκελώνη -μόνο μια λήψη από το κλειστό κύκλωμα της πίστας υπάρχει, με πολύ κακή ποιότητα- οδήγησε στην απόφαση για αλλαγές, με την έγκριση να αναμένεται στο Παγκόσμιο Συμβούλιο Μηχανοκίνητου Αθλητισμού, τον επόμενο μήνα. Συγκεκριμένα, στο αναθεωρημένο άρθρο αναφέρεται πως:

Για τους σκοπούς της ανάλυσης ατυχημάτων, κάθε αυτοκίνητο πρέπει να είναι εξοπλισμένο με κάμερα υψηλής ταχύτητας, που έχει κατασκευαστεί από τον προμηθευτή της FIA, σε προδιαγραφές που καθορίζονται από τη FIA.

Αυτή θα πρέπει να τοποθετηθεί στο αυτοκίνητο κατά τη διάρκεια κάθε εκδήλωσης (σ.σ. αγώνας, κατατακτήριες, ελεύθερες δοκιμές) και σε όλες τις δοκιμές στις οποίες συμμετέχουν περισσότερες από μία ομάδες. Οι ομάδες πρέπει να καταβάλλουν κάθε δυνατή προσπάθεια, για να διασφαλιστεί ότι η κάμερα είναι σε κατάσταση λειτουργίας ανά πάσα στιγμή.

Η κάμερα πρέπει να τοποθετηθεί με τέτοιο τρόπο, σύμφωνα με τις οδηγίες της FIA.

Με τις πλευρικές επιταχύνσεις κατά την πρόσκρουση να ακούγεται όλο και περισσότερο πως έπαιξαν ρόλο στο ατύχημα Alonso, η FIA θέλει να καταστήσει υποχρεωτική για τους οδηγούς και τη χρήση επιταχυνσιόμετρων -στο εσωτερικό του αυτιού τους- για να βοηθηθεί περαιτέρω με τη συλλογή δεδομένων. Ο Ισπανός έδωσε στη δημοσιότητα ένα βίντεο χθες, ευχαριστώντας τον κόσμο για την υποστήριξή του, με την McLaren να αρνείται να σχολιάσει την κατάσταση της υγείας του πιλότου της, πριν από το εξειδικευμένο προσωπικό που τον κουράρει.

[Photo Copyrights: LAT Photographic/McLaren F1 Team]