Red Bull

Θυμάσαι πόσο περίπου ήταν η διαφορά που χώριζε πέρυσι το power unit της Ranault από το αντίστοιχο της Mercedes; Εντάξει, δεν τα έβαλες στο δυναμόμετρο, απλώς η Red Bull υπολόγιζε αυτό το χάσμα στα 75 άλογα περίπου. Οι Γάλλοι έχουν κάνει σημαντικές προσπάθειες πάνω στον Renault Energy F1-2015, ώστε αυτός να είναι πιο κοντά στον PU106B Hybrid της Mercedes. Είναι, όμως, τα πράγματα έτσι;

Σύμφωνα με τον επί κεφαλής της Red Bull Racing, Christian Horner, όχι! Ο Βρετανός έχει πολλά παράπονα από τη Renault, καθώς υποστηρίζει πως η διαφορά στην ιπποδύναμη έχει ανέβει στα 100 άλογα, ενώ και η οδηγική συμπεριφορά είναι σε χαμηλά επίπεδα.

Είμαστε πιθανότατα 100 άλογα κάτω από τη Mercedes αυτή τη στιγμή. Κανένας από τους οδηγούς μας δεν έχει κάνει κάτι λάθος αυτό το Σαββατοκύριακο. Ο κινητήρας απλά έχει κάκιστη οδηγική συμπεριφορά. Μπορείτε να το δείτε και να το ακούσετε από τις παρατηρήσεις των οδηγών.

Με όλο το σεβασμό, αμφιβάλλω αν η Sauber βρήκε κάτι τόσο μεγάλο στο σασί σε σχέση με πέρυσι, διότι το μεγαλύτερο μέρος είναι ίδιο. Είναι απογοητευτικό το γεγονός ότι είμαστε ακόμα πιο πίσω απ’ ό,τι στο Abu Dhabi όσον αφορά τη δύναμη και την οδηγική συμπεριφορά. Η Ferrari έχει κάνει ένα καλό βήμα. Η Renault, σ’ αυτή τη φάση, δείχνει πως έχει κάνει βήμα προς τα πίσω.

Christian Horner

Ο Βρετανός ανησυχεί από το γεγονός ότι η Mercedes είναι τόσο μπροστά και η Renault τόσο πίσω, όχι μόνο για την απόδοση της αυστριακής ομάδας, αλλά και για το γενικότερο καλό της Formula 1.

Η FIA, σύμφωνα με τους κανονισμούς, έχει μηχανισμό εξισορρόπησης. Νομίζω πως είναι κάτι που πρέπει να εξετάσουμε. Η Mercedes έχει κάνει εκπληκτική δουλειά: έχουν ένα καλό μονοθέσιο, έναν φανταστικό κινητήρα και δύο καλούς οδηγούς. Το πρόβλημα είναι ότι η διαφορά είναι τόσο μεγάλη. Θα καταλήξουμε να έχουμε ένα πρωτάθλημα τριών ταχυτήτων και νομίζω πως αυτό δεν είναι υγιές για τη Formula 1.