Canadian F1 Grand Prix

Πριν ξεκινήσει η φετινή χρονιά και δούμε σε δράση τα νέα turbo power units, υπήρχαν φήμες για μεγάλη διαφορά του κινητήρα της Mercedes από τον ανταγωνισμό. Τα νούμερα που ακούγονταν ξεκινούσαν από τα 50 και σε ορισμένες περιπτώσεις άγγιζαν τα 100 άλογα διαφοράς του PU106A Hybrid από τον ανταγωνισμό και φάνταζαν υπερβολικά. Τώρα, ο επικεφαλής της Red Bull, Christian Horner, τοποθετεί τη διαφορά στους 75, ναι 75(!), ίππους.

Ο κινητήρας μας έχει 75 άλογα μικρότερη ιπποδύναμη από την Mercedes. Αν κοιτάξετε την ταχύτητα στις στροφές, είμαστε πάντα οι καλύτεροι. Είμαι πεπεισμένος πως έχουμε το καλύτερο σασί και την καλύτερη αεροδυναμική. Δυστυχώς, δεν έχουμε τη δύναμη που χρειαζόμαστε.

Όταν είσαι 75 ίππους κάτω, δεν έχει σημασία τι άλλο διαθέτεις. Τι μπορείς να κάνεις; Απολύτως τίποτα.

Ο Horner μπορεί να υπερβάλει, μπορεί όμως και όχι. Σε κάθε περίπτωση, φάνηκε φέτος πως το PU της Mercedes είναι με διαφορά το καλύτερο, σχεδόν σε όλους τους τομείς που απαιτούνται για έναν δυνατό και οικονομικό κινητήρα. Με τη διαμάχη για το “πάγωμα” στην εξέλιξη να είναι ακόμη ενεργή, ο Horner δεν χάνει την ευκαιρία να αναφερθεί στο θέμα, αλλά και να τονίσει ξανά, τον πόλεμο που δεχόταν η δική του ομάδα όταν κυριαρχούσε τα προηγούμενα χρόνια στη Formula 1.

Ελπίζω ότι η Renault θα είναι σε θέση να κλείσει το χάσμα στο μέλλον, αλλά αυτό δεν είναι εύκολο. Γιατί αν παγώσεις μια νέα τεχνολογία τόσο νωρίς, είναι πολύ δύσκολο να καθορίσεις όλα τα προβλήματα που αντιμετωπίζεις.

Στο παρελθόν, πάντα με στόχο την επιβράδυνση της Red Bull, δεν υπήρχαν αμφιβολίες σχετικά με την τροποποίηση των τεχνικών κανονισμών, όπως όταν είχαμε τους διπλούς διαχύτες, τους φυσητούς διαχύτες, τα εύκαμπτα μέρη και τις χαρτογραφήσεις του κινητήρα.

[Photo Copyrights: Getty Images]