430986

Τι και αν η Porsche παρουσίασε τη νέα αγωνιστική έκδοση της 911, την 911 GT3 R; Οι δοκιμές της συνεχίζονται στο Nurburgring με τον εξακύλινδρο 4,0-λιτρο boxer κινητήρα των 500 ίππων να αντηχεί υπέροχα μέσα στη γερμανική πίστα. Το σώμα του νέου αγωνιστικού είναι κατασκευασμένο από αλουμίνιο και CFRP (carbon-fibre composite material) με τα παράθυρα να είναι κατασκευασμένα από πολυκαρβονικό υλικό.

Το μεταξόνιο της έχει αυξηθεί κατά 8,3 εκατοστά, το πλάτος κατά 2 εκατοστά, διαθέτει πιο χαμηλά το κέντρο βάρος, καλύτερη αεροδυναμική με τα ψυγεία να μετακινούνται από το πλάι, στο κέντρο, όπως ακριβώς και στην 911 RSR, με την επιλογή αυτή να βελτιώνει τη κατανομή του βάρους, ενώ το ψυγείο προστατεύεται πλέον καλύτερα από κάποια σύγκρουση κατά τη διάρκεια του αγώνα.

Ο κινητήρας διαθέτει άμεσο ψεκασμό με πίεση έως και 200 bar και μεταβλητό χρονισμό βαλβίδων, αποδίδοντας 500 άλογα με τη κίνηση να περνά στους πίσω τροχούς, μέσω ενός 6-τάχυτου σειριακού κιβωτίου ταχυτήτων. Φρενάρει με εξαπίστονες μονομπλόκ αλουμινένιες δαγκάνες με αεριζόμενους δίσκους 380 mm στους μπροστά τροχούς και τετραπίστονες δαγκάνες με δίσκους 372 mm, πίσω. Το βάρος της ανέρχεται στα 1.220 κιλά με την τιμή της να ξεκινά από τις 429.000 ευρώ χωρίς ΦΠΑ. Οι πρώτες παραδόσεις θα γίνουν από τον Δεκέμβριο του έτους.