Επίσημο: Νέο Opel Astra, έως 200 κιλά ελαφρύτερο

Σχετικά άρθρα

Opel-Astra-1

Μετά την πρωινή διαρροή, η Opel ανακοίνωσε επίσημα τη νέα γενιά του Astra που θα παρουσιαστεί στην έκθεση της Φρανκφούρτης τον Σεπτέμβριο. Το Astra K, όπως αναφέρει η Opel, έχει χάσει από 120 έως και 200 κιλά, αναλόγως της έκδοσης, χάρη στη πλατφόρμα D2XX. Το σώμα του ζυγίζει 20% λιγότερο (280 κιλά), με το σασί να χάνει 50 κιλά, με αυτό χρησιμοποιεί χάλυβα υψηλής και υπερυψηλής αντοχής.

Το μήκος του φτάνει τα 4,37 μέτρα, όντας 5 εκατοστά μικρότερο από τη προηγούμενη γενιά, το ύψος του έχει μεωθεί κατά 2,6 εκατοστά (1,46 μέτρα), με το μεταξόνιο να αγγίζει τα 2,66 μέτρα, και να έχει μειωθεί κατά 2 εκατοστά σε σχέση με τη προηγούμενη γενιά (Astra J). Ωστόσο, παρά τις μειωμένες διαστάσεις, ο χώρος των επιβατών έχει μεγαλώσει κατά 35 χιλιοστά.

Opel-Astra-12

Ο αεροδυναμικός συντελεστής του φτάνει τα 0,30 Cd με τον σχεδιασμό του να δανείζεται αρκετά στοιχεία από το Monza concept, διαθέτοντας αρκετές ακμές και επιθετικό εμπρός μέρος. Επίσης, είναι εμφανής η προσπάθεια δημιουργίας μιας κοινής σχεδιαστικής γλώσσας για όλα τα μοντέλα της εταιρίας, καθώς η μούρη μοιάζει με το νέο Corsa. Προς τα πίσω η οροφή ακολουθεί μια κεκλιμένη πορεία, και καταλήγει σε μια αρκετά πρωτότυπου σχεδιασμού πίσω κολόνα. Οι καθρέφτες έχουν τοποθετηθεί πάνω στην πόρτα αλλά δεν ενσωματώνουν τα φλας, καθώς αυτά βρίσκονται πάνω στα εμπρός φτερά. Τα φωτιστικά σώματα με τα μαύρα γραφικά μπορούν να διαθέτουν LED Matrix τεχνολογία, ενώ τα πίσω είναι επίσης LED.

Opel-Astra-19

Στο εσωτερικό υπάρχει νέο τριάκτινο τιμόνι, νέο IntelliLink σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας με οθόνη αφής 8″ που έχει αντικαταστήσει τους αμέτρητους διακόπτες και κουμπιά της σημερινής γενιάς και υποστηρίζει τα Apple CarPlay και Android Auto. Υπάρχουν τρία επίπεδα εξοπλισμού: Active, Exclusive και Innovation με την ποιότητα κατασκευής να είναι εμφανώς βελτιωμένη, καθώς έχουν χρησιμοποιηθεί πολύ καλύτερης ποιότητας υλικά. Η Opel εξοπλίζει το νέο Astra με ενεργό cruise control, σύστημα ειδοποίησης αλλαγής λωρίδας, σύστημα αναγνώρισης πινακίδων κυκλοφορίας, βοηθό παρκαρίσματος, σύστημα ειδοποίησης τυφλού σημείου και κάμερα οπισθοπορίας, αλλά αποφάσισε να μην τοποθετήσει αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη, ενεργές αναρτήσεις και σύστημα τετρακίνησης. Επίσης ο οδηγός επωφελείται από ρυθμιζόμενο κάθισμα 18 θέσεων με σύστημα κλιματισμού και λειτουργία μασάζ, με τα πίσω καθίσματα να μπορούν να εξοπλιστούν με σύστημα θέρμανσης.

Opel-Astra-5

Opel Astra 2016 (16) Opel Astra 2016 (17)

Το Astra K θα κατασκευαστεί πάνω στην πλατφόρμα D2XX και για πρώτη φορά θα κατασκευάζεται εκτός Γερμανίας, με την Opel να το συναρμολογεί σε Πολωνία και Αγγλία. Κίνηση παίρνει από μια γκάμα τρικύλινδρων και τετρακύλινδρων κινητήρων βενζίνης και πετρελαίου. Entry-level κινητήρας είναι ο 1.600αρης CDTi απόδοσης 95 ίππων και ο τρικύλινδρος 1.00αρης Ecotec βενζίνης απόδοσης 105 ίππων.

Opel-1-4-ECOTECT-Direct-Injection-Turbo-295742

Επίσης, το νέο Astra, εξοπλίζεται με τον τετρακύλινδρο αλουμινένιο 1.400αρη Ecotec κινητήρα βενζίνης απόδοσης 125 και 150 ίππων με 245 Nm ροπής. Αργότερα θα είναι διαθέσιμο και σε GSi έκδοση με 250 άλογα, με την Opel να βγάζει το Astra OPC το 2017 εξοπλίζοντας το είτε με έναν 1.600άρη turbo κινητήρα, είτε με έναν 2,0-λιτρο απόδοσης περίπου 280 ίππων.

[learn_more caption=”Δελτίο Τύπου”]

Απέριττο, Κομψό, Καινοτόμο: Νέο Opel Astra – Συνώνυμο της Απόλαυσης

  • Νέο Astra με απέριττη σχεδίαση και μέχρι 200 kg ελαφρύτερο
  • Ευέλικτο, οικονομικό, αθόρυβο, διατίθεται μόνο με κινητήρες τελευταίας γενιάς
  • Ευφυής σχεδίαση με μικρότερες εξωτερικές διαστάσεις, πιο ευρύχωρη, άνετη καμπίνα
  • Εξαιρετική συνδεσιμότητα και το πρώτο νέο μοντέλο με υπηρεσία Opel OnStar
  • Ντεμπούτο Infotainment IntelliLink R 4.0 συμβατού με Apple CarPlay και Android Auto
  • Πρωτιά στην κατηγορία, ευφυές σύστημα full-LED matrix light IntelliLux LED®
  • Έξυπνες τεχνολογίες & συστήματα υποστήριξης οδηγού από ανώτερες κατηγορίες
  • Καθίσματα με λειτουργία μασάζ, εξαερισμό και ρύθμιση πλάτους για μέγιστη ευεξία

Opel και συμπαγή μοντέλα – αυτή η επιτυχημένη ιστορία ξεκίνησε με το Kadett το 1936 και θα συνεχιστεί με το νέο Astra, την 11η γενιά ενός συμπαγούς μοντέλου Opel. Μέχρι σήμερα, έχουν κατασκευαστεί συνολικά 24 εκατομμύρια αυτοκίνητα Kadett και Astra. Και τώρα η Opel είναι έτοιμη να προσθέσει ένα νέο κεφάλαιο στην ιστορία του bestseller της. Η νέα γενιά Astra βασίζεται σε μία νέα ελαφριά αρχιτεκτονική και θα χρησιμοποιεί μόνο κινητήρες τελευταίας γενιάς, προσφέροντας συστήματα που μέχρι πρότινος συναντούσαμε σε ανώτερες κατηγορίες. Η απέριττη σχεδίαση δείχνει το νέο Astra πιο αθλητικό από ποτέ. Με λίγα λόγια, το νέο Astra συνδυάζει απόδοση με κομψότητα και θα επαναπροσδιορίσει την κατηγορία των συμπαγών με τις καινοτομίες του. Το Opel Astra θα γιορτάσει την παγκόσμια πρεμιέρα του στο Διεθνές Σαλόνι Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης φέτος το φθινόπωρο (17 – 27 Σεπτεμβρίου).

«Τρεις αξίες ορίζουν την ουσία του νέου Astra – απόδοση, καινοτομία και δυναμικές επιδόσεις,» δήλωσε ο CEO του Opel Group, Dr. Karl-Thomas Neumann. «Οι μηχανικοί μας το δημιούργησαν από λευκή κόλλα χαρτιού. Το νέο Astra είναι μέχρι 200 kg ελαφρύτερο από το προηγούμενο μοντέλο, ενώ η αθλητική σχεδίαση του προσδίδει ένα ξεχωριστό στυλ. Οι διαστάσεις του είναι μικρότερες αλλά τόσο η ευρυχωρία όσο και η άνεση έχουν αυξηθεί αισθητά. Κάτω από το καπό το Astra θα φιλοξενεί μόνο κινητήρες τελευταίας γενιάς. Πολυάριθμες τεχνολογίες και συστήματα υποστήριξης από ανώτερες κατηγορίες αυξάνουν τα επίπεδα άνεσης και ασφάλειας για τους επιβάτες του Astra, με κύρια χαρακτηριστικά την υπηρεσία προσωπικής υποστήριξης και συνδεσιμότητας Opel OnStar, την ενσωμάτωση υπερσύγχρονου τηλεφώνου και το επαναστατικό, νέο προσαρμοζόμενο σύστημα φωτισμού matrix light IntelliLux με πλήρη λειτουργικότητα LED.»

Εξοικονόμηση βάρους σε καίρια σημεία: Νέα αρχιτεκτονική οχήματος

Το νέο Opel Astra είναι ελαφρύτερο, οικονομικότερο, πιο ευέλικτο και ταυτόχρονα ακόμα πιο άνετο χάρη στο επιτυχημένο του πρόγραμμα αναβάθμισης. Το οραματικό Monza Concept, που αποκαλύφθηκε στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης 2013, αποτέλεσε το πρότυπο για την 11η γενιά του συμπαγούς μοντέλου της Opel. Σύμφωνα με τον Dr. Karl-Thomas Neumann, κάθε χαρακτηριστικό και σχεδιαστικό στοιχείο του Monza concept συμβάλλει στην απόδοση. Το νέο Astra παραμένει πιστό σε αυτό το όραμα. Ανάλογα με το μοντέλο και το επίπεδο πολιτισμού θα είναι μέχρι 200 kg – κατ’ ελάχιστον 120 kg – ελαφρύτερο από τον προκάτοχό του. Η νέα αρχιτεκτονική του παίζει σημαντικό ρόλο στη μείωση βάρους. Κάθε εξάρτημα μελετήθηκε διεξοδικά με γνώμονα τις συμπαγείς διαστάσεις και τα ελαφριά υλικά. Μόνο το βάρος του κελύφους του αμαξώματος μειώθηκε κατά 20% από 357 – 280 kg. Πρόσθετα μέτρα σχετικά με το πλαίσιο, απέδωσαν έξτρα μειώσεις βάρους 50 kg. Μεταξύ αυτών ελαφριά ατσάλια υψηλής και υπερυψηλής αντοχής, συμπαγή υποπλαίσια και μειώσεις βάρους στον εμπρός και πίσω άξονα.

Το τελικό αποτέλεσμα αυτού του προγράμματος αναβάθμισης: η ευελιξία και η οδηγική άνεση έχουν βελτιωθεί στο νέο Astra. Έχει ταχύτερη απόκριση, στρίβει καλύτερα και προσφέρει πολύ πιο άμεση συνολική οδηγική εμπειρία. Εν κατακλείδι, το νέο Astra είναι πιο απολαυστικό στην οδήγηση από ποτέ.

‘Τα καλύτερα’ για ‘το καλύτερο’: τελευταία γενιά κινητήρων

Ο κινητήρας του νέου Opel Astra υποστηρίζει αυτό το σλόγκαν. Κάτω από το καπό κάθε νέου Astra βρίσκεται κάποιο μέλος από τη νέα γκάμα κινητήρων της Opel. Η ισχύς ποικίλει από 70 kW/95 hp έως 147 kW/200 hp. Οι πετρελαιοκινητήρες και βενζινοκινητήρες μέχρι 1.600 κυβ. εκ. έχουν τρία κοινά: συνδυάζουν κορυφαία απόδοση με άριστη απόκριση και ομαλή λειτουργία.

Ο κινητήρας 1.6 CDTI με μεγάλο εύρος ισχύος που ξεκινά από 70 kW/95 hp καλύπτει την προσφορά diesel, ενώ ο 1.0 ECOTEC Direct Injection Turbo (77 kW/105 hp) αποτελεί τη βάση των βενζινοκινητήρων. Το αστέρι στη γκάμα κινητήρων του Astra είναι ο νέος 1.4 ECOTEC Direct Injection Turbo, ένας τετρακύλινδρος από την ίδια οικογένεια με τον μικρότερο αλλά ισχυρό, χιλιάρη τρικύλινδρο. Ο αλουμινένιος κινητήρας θα κάνει ντεμπούτο με 107 kW/145 hp. Εντυπωσιάζει με τη δυναμική του απόκριση και τις υψηλές επιδόσεις σε συνδυασμό με τη χαμηλή κατανάλωση. Ο κινητήρας αποδίδει μέγιστη ροπή μέχρι 250 Nm από πολύ χαμηλά. Η μέγιστη ισχύς είναι διαθέσιμη μεταξύ 1.800 και 4.000 rpm – τέλειες συνθήκες για οδηγική απόλαυση σε συνδυασμό με απόδοση. Με βάση τη δομή του, ο νέος 1.4 ECOTEC Direct Injection Turbo προσθέτει λιγότερο βάρος στο όχημα. Το αλουμινένιο μπλοκ μόνο ζυγίζει δέκα κιλά λιγότερο από το σφυρήλατο αλουμινένιου μπλοκ του σημερινού 1.4 turbo.

Η αθλητική σχεδίαση ‘συναντά’ την ευρυχωρία: Ο τέλειος συνδυασμός Astra

Η σχεδίαση του νέου Astra απεικονίζει επίσης την απόδοση και για μία φορά ακόμα το Monza Concept λειτούργησε σαν πρότυπο. Η εξέλιξη της σχεδιαστικής φιλοσοφίας Opel ‘η Γλυπτική Τέχνη Συναντά τη Γερμανική Ακρίβεια’ διασφαλίζει ότι το νέο Astra προσελκύει το βλέμμα με μία ελαφρύτερη, πιο αθλητική εμφάνιση, παρά με ένα μυώδες στυλ. Το Opel Blitz στο κέντρο της χρωμιωμένης μπάρας της μάσκας και η χαρακτηριστική ‘λεπίδα’ που ανεβαίνει προς τα πίσω κάνει το νέο Astra άμεσα αναγνωρίσιμο σαν μέλος της οικογένειας Opel. Οι εμπρός προβολείς συγχωνεύονται στη μάσκα δημιουργώντας ένα ενιαίο οπτικό αποτέλεσμα. Το σημαντικότερο σχεδιαστικό στοιχείο είναι η διαχωρισμένη κολόνα C που δημιουργεί την εντύπωση μιας αιωρούμενης οροφής. Η εναλλαγή φωτός σκιάς τονίζεται από το οριζόντιο εγκάρσιο στοιχείο πάνω από το λογότυπο της μάρκας που συνδέει τα πίσω φώτα. Το Astra δεν δείχνει μόνο … αλλά είναι μικρότερο. Με συνολικό μήκος 4.37 m είναι σχεδόν πέντε εκατοστά μικρότερο από τον προκάτοχό του. Με ύψος 1,46 m είναι επίσης 2,6 εκατοστά πιο χαμηλό. Οι διαστάσεις εμφανώς επηρεάζουν άμεσα την αεροδυναμική και την απόδοση, με το συντελεστή οπισθέλκουσας του νέου Astra να είναι κάτω από 0,30.

Μικρότερο εξωτερικά, μεγαλύτερο εσωτερικά – οι μηχανικοί της Opel κατάφεραν να τετραγωνίσουν τον κύκλο. Το μεταξόνιο μπορεί να έχει μειωθεί κατά δύο εκατοστά αλλά η ευρυχωρία εσωτερικού έχει αυξηθεί. Σε συνδυασμό με νέας σχεδίασης καθίσματα, οι πίσω επιβάτες απολαμβάνουν περισσότερο χώρο για τα πόδια +35 mm. Επιπλέον, αυξήθηκε η απόσταση μεταξύ εμπρός και πίσω καθισμάτων – κάτι που βελτιώνει την άνεση στο ταξίδι και την αίσθηση χώρου. Το υψηλής ποιότητας cockpit και το ταμπλό οργάνων μεταφέρουν την ιδιαίτερη και υψηλή αισθητική του εξωτερικού στο εσωτερικό, λανσάροντας μία σχεδιαστική προσέγγιση στην καμπίνα του νέου Astra. Κύριο χαρακτηριστικό οι καθαρές φόρμες και η οπτική σαφήνεια όπως προδίδει και ο μειωμένος αριθμός διακοπτών και κουμπιών με τη μεγάλη έγχρωμη οθόνη αφής στην κεντρική κονσόλα.

Υποστήριξη και εξυπηρέτηση όλο το 24ωρο: Εξαιρετική συνδεσιμότητα με Opel OnStar

Όλα τα νέα μοντέλα διέπονται από την ίδια αρχή: Η Opel προχωρά σε ‘εκδημοκρατισμό’ των τεχνολογιών και καινοτομιών προερχόμενες από ανώτερες κατηγορίες, κάνοντάς τις ευρέως προσιτές. Παράδειγμα, ο τομέας συνδεσιμότητας. Η επόμενη γενιά Astra είναι το πρώτο νέο μοντέλο της Opel που θα διατίθεται με την υπηρεσία προσωπικής υποστήριξης και συνδεσιμότητας Opel OnStar από το λανσάρισμά του. Η Opel OnStar προσφέρει στους πελάτες μία ευρεία γκάμα υπηρεσιών ασφάλειας και άνεσης. Εάν κάποιος αερόσακος ενεργοποιηθεί, η Opel OnStar λαμβάνει αυτόματη προειδοποίηση. Στη συνέχεια ένας σύμβουλος επικοινωνεί με το όχημα για να διαπιστωθεί εάν χρειάζεται βοήθεια. Εάν δεν υπάρξει απάντηση, μία ομάδα έκτακτης ανάγκης αποστέλλεται άμεσα στον τόπου που βρίσκεται το όχημα. Αυτό είναι ένα μόνο ενδεικτικό πλεονέκτημα της νέας υπηρεσίας προσωπικής υποστήριξης και συνδεσιμότητας. Οδηγοί και επιβάτες μπορούν να έχουν πρόσβαση στην OnStar 24/7, 365 ημέρες το χρόνο. Ανεξάρτητα αν χρειάζονται οδική βοήθεια ή οποιαδήποτε άλλη υπηρεσία – ένας σύμβουλος OnStar είναι πάντα έτοιμος να βοηθήσει. Επιπλέον, η OnStar θα μετατρέψει το νέο Astra σε ένα 4G LTE mobile Wi-Fi hotspot. Μέχρι επτά συσκευές, από smartphones μέχρι ταμπλέτες, μπορούν να συνδέονται ταυτόχρονα.

Επιπλέον, η νέα γενιά του συστήματος IntelliLink infotainment θα γιορτάσει το ντεμπούτο της στο Astra. Καθώς είναι συμβατή με Android Auto και Apple CarPlay, θα μεταφέρει τον κόσμο των smartphones μέσα στο αυτοκίνητο – πρεμιέρα στην κατηγορία συμπαγών μοντέλων. Κάθε σύστημα βασίζεται στις πιο δημοφιλείς σχετικές εφαρμογές για smartphone. Το Android Auto είναι δομημένο γύρω από τα Google Maps, Google Now και το πρόγραμμα άμεσων μηνυμάτων της Google (Google talk), καθώς και σε μια ολοένα αυξανόμενη γκάμα εφαρμογών ήχου και ανταλλαγής μηνυμάτων που περιλαμβάνει τα WhatsApp, Skype, Google Play Music, Spotify, και podcast players. Μία πλήρης λίστα υποστηριζόμενων εφαρμογών διατίθεται στο Android.com/auto. Το Apple CarPlay μεταφέρει έξυπνα τα πιο δημοφιλή χαρακτηριστικά του iPhone στην οθόνη του οχήματος για εύκολη πρόσβαση κατά τη διάρκεια της οδήγησης. Έτσι οι οδηγοί μπορούν να τηλεφωνούν, να στέλνουν και να λαμβάνουν μηνύματα και να απολαμβάνουν μουσική από την οθόνη αφής ή με φωνητικό έλεγχο μέσω Siri. Ανάμεσα στις υποστηριζόμενες εφαρμογές του Apple CarPlay είναι Phone (Τηλέφωνο), Messages (Μηνύματα), Maps (Χάρτες), Music (Μουσική) και συμβατές εφαρμογές τρίτων. Η πλήρης λίστα αυτών των εφαρμογών υπάρχει στο Apple.com/ios/carplay. Οι λειτουργίες ελέγχονται μέσω της μεγάλης οθόνης αφής μέχρι 8 ιντσών, που βρίσκεται υψηλά στην κεντρική κονσόλα, ή από τα τηλεχειριστήρια στο τιμόνι (ένταση ήχου) ή μέσω φωνητικού ελέγχου.

Premium τεχνολογίες για τη συμπαγή κατηγορία: IntelliLux LED® και άλλες.

Το IntelliLux LED® είναι η απόλυτη καινοτομία στα συστήματα ασφάλειας του νέου Astra. Η επόμενη γενιά του επαναστατικού, πατενταρισμένου συστήματος full-LED matrix light της Opel προσφέρει οδήγηση με μεγάλη σκάλα φώτων που δεν ‘τυφλώνει’ τους άλλους οδηγούς και θα διατίθεται στην κατηγορία των συμπαγών για πρώτη φορά με το Astra.

Αποτελούμενα από 16 τμήματα LED – οκτώ σε κάθε πλευρά του οχήματος – το νέο σύστημα LED matrix προσαρμόζει αυτόματα και συνεχώς το μήκος και την κατανομή της δέσμης φωτός σύμφωνα με τις συνθήκες κυκλοφορίας. Στην πορεία, συνεργάζεται με την εμπρός κάμερα Opel Eye. Μόλις το όχημα απομακρύνεται από μία αστική περιοχή, ενεργοποιείται αυτόματα η μεγάλη σκάλα φώτων και παραμένει πάντα αναμμένη.

Mε ταχύτητες 80 km/h, οι οδηγοί ανιχνεύουν αντικείμενα στο πλάι του δρόμου περίπου 30-40 m νωρίτερα σε σχέση με τα συμβατικά φώτα αλογόνου ή τη μεσαία σκάλα φώτων xenon. Αυτό τους προσφέρει περίπου 1,5 δευτερόλεπτα περισσότερο χρόνο για να αντιδράσουν. Επίσης, δεν υφίσταται πλέον θέμα θαμπώματος των άλλων χρηστών των δρόμων. Όταν η κάμερα ανιχνεύσει πηγές φωτός από αντίθετα ερχόμενα ή προπορευόμενα οχήματα, ατομικές λυχνίες LED στη σχετική ζώνη απενεργοποιούνται, ‘συσκοτίζοντας’ την περιοχή γύρω από τα οχήματα. Το υπόλοιπο τμήμα του δρόμου και της γύρω περιοχής παραμένει άριστα φωτισμένο. Με τέτοιο βαθμό ακρίβειας και προσαρμογής, το LED matrix light ανεβάζει την τεχνολογία φωτισμού στο επόμενο επίπεδο.

Το σύστημα όχι μόνο φωτίζει τη γύρω περιοχή περισσότερο από τα συμβατικά συστήματα φωτισμού, αλλά έχει και αισθητά μεγαλύτερη διάρκεια ζωής από αντίστοιχους προβολείς με λαμπτήρες αλογόνου και xenon. Ένα ακόμα πλεονέκτημα είναι ότι δεν χρειάζονται πλέον μηχανικές κινήσεις μέσα στον προβολέα – τα ανεξάρτητα τμήματα LED ενεργοποιούνται ή απενεργοποιούνται ανάλογα με τις συνθήκες, κάτι που επίσης συμβάλλει στην αντοχή.

Εκτός από τις τεχνολογίες Opel OnStar και IntelliLux LED®, οι μελλοντικοί ιδιοκτήτες Astra μπορούν να προσβλέπουν και σε μία σειρά περαιτέρω συστημάτων ασφάλειας, άνεσης και υποστήριξης – πολλά από τα οποία είναι απαράμιλλα σε αυτή την κατηγορία. Το Σύστημα Αναγνώρισης Οδικής Σήμανσης (Traffic Sign Assistant) και το Σύστημα Διατήρησης Λωρίδας Κυκλοφορίας (Lane Keep Assist) με Προειδοποίηση Αλλαγής Λωρίδας Οχήματος (Lane Departure Warning) μαζί με την Ένδειξη Απόστασης Προπορευόμενου Οχήματος (Following Distance Indication) και το Σύστημα Αναγνώρισης Επικείμενης Σύγκρουσης (Forward Collision Alert) με Φρενάρισμα Επικείμενης Σύγκρουσης (Collision Imminent Braking) κάνουν την οδήγηση του νέου Astra πιο άνετη και ασφαλέστερη.

Το Cruise control με περιοριστή ταχύτητας διασφαλίζει την τήρηση της ταχύτητας εντός επιτρεπόμενων ορίων. Το Advanced Park Assist αυξάνει την άνεση και μπορεί να παρκάρει αυτόματα το αυτοκίνητο με το πάτημα ενός μπουτόν. Η κάμερα οπισθοπορείας ενεργοποιείται με την επιλογή της όπισθεν.

Τέλος, η Προειδοποίηση Πλαϊνού Τυφλού Σημείου (Side Blind Spot Alert) αναγνωρίζει εμπόδια σε εμβέλεια τριών μέτρων στα αριστερά και δεξιά του αυτοκινήτου τα οποία είναι κρυμμένα από το πεδίο ορατότητας του οδηγού.

Τα δοκιμασμένα και πιστοποιημένα εργονομικά καθίσματα AGR (Campaign for Healthy Backs) είναι ένα ακόμα στοιχείο εξοπλισμού που ξεχωρίζει. Αυτά συνεχίζουν την παράδοση της Opel στα άριστα, εργονομικά καθίσματα και τώρα διατίθενται με πρόσθετα χαρακτηριστικά άνεσης. Το νέο Opel Astra θα προσφέρει ρυθμιζόμενα καθίσματα προς 18 κατευθύνσεις για τον οδηγό. Αυτά περιλαμβάνουν λειτουργία μασάζ, εξαερισμό, και ρύθμιση πλάτους καθίσματος. Οι πίσω επιβάτες θα μπορούν επίσης να απολαμβάνουν μεγαλύτερη άνεση χάρη στα δύο θερμαινόμενα εξωτερικά καθίσματα που διατίθενται προαιρετικά.

Επομένως, το νέο Opel Astra είναι όχι μόνο ασφαλέστερο, πιο άνετο, πιο ελκυστικό και πιο μοντέρνο από πριν, αλλά και ελαφρύτερο, πιο ευέλικτο, πιο αεροδυναμικό και πιο αποδοτικό με όλη τη σημασία της λέξης. Ανοίγει το δρόμο της Opel για το μέλλον.

Γνήσια Απόλαυση: Υπέρ Αποδοτικός 1.4 Turbo στο Νέο Astra

Αλουμινένιος, τετρακύλινδρος βενζινοκινητήρας τελευταίας γενιάς
Δυναμική απόκριση και άφθονες επιδόσεις
Άμεσος ψεκασμός καυσίμου και υπερσυμπίεση για μέγιστη απόδοση
Ένας κινητήρας 1.4 turbo σηματοδοτεί παραγωγή 8 εκατομμυρίων στο Szentgotthárd
Το πλήρες όνομα του νέου κινητήρα της Opel είναι 1.4 ECOTEC Direct Injection Turbo και θα γιορτάσει την παγκόσμια πρεμιέρα του στο νέο Opel Astra στο Διεθνές Σαλόνι Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης (IAA) το Σεπτέμβριο. Ο τετρακύλινδρος υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας με κεντρικό, άμεσο ψεκασμό θα διατίθεται σε δύο εκδόσεις, 92 kW/125 hp και 107 kW/150 hp. Πρόκειται για ένα συνδυασμό του νέου, αλουμινένιου κινητήρα με τον πρόσφατα λανσαρισμένο 1.0 ECOTEC Direct Injection Turbo γνωστό από τα Opel ADAM and Corsa. Στην ουσία, ο νέος τετρακύλινδρος 1.4 l είναι ο μεγάλος αδερφός του χιλιάρη τρικύλινδρου που έχει εκθειαστεί από τον ειδικό Τύπο από τότε που εμφανίστηκε στο ADAM ROCKS και στη νέα γενιά Corsa. Και οι δύο είναι μέλη της λεγόμενης οικογένειας μικρών κινητήρων – μιας ομάδας high-tech κινητήρων με τρεις ή τέσσερις κυλίνδρους και κυβισμό κάτω από 1.6 l. Αυτοί είναι βασικοί παίκτες στη μεγαλύτερη επέλαση κινητήρων στην ιστορία της Opel, με το λανσάρισμα 17 νέων κινητήριων μονάδων από το 2014 μέχρι το 2018.

Ο καλύτερος στην κατηγορία: Ο νέος τετρακύλινδρος κινητήρας της Opel ‘γουργουρίζει σαν γατάκι’

Ιδιαίτερη έμφαση δόθηκε στη δυναμική απόκριση και τις υψηλές επιδόσεις και παράλληλα στη μείωση της κατανάλωσης κατά τη διάρκεια εξέλιξης του 1.4 turbo. Ο κινητήρας αποδίδει μέγιστη ροπή μέχρι 245 Nm πολύ νωρίς – διαθέσιμη μεταξύ 2.000 και 3.500 rpm, που θεωρείται εξαιρετικό εύρος ροπής. Οι τέλειες συνθήκες για οδηγική απόλαυση σε συνδυασμό με απόδοση. Σύμφωνα με προκαταρκτικά δεδομένα, το πανίσχυρο turbo με Start/Stop θα καταναλώνει μόλις 4,9 lit / 100 km στο μικτό κύκλο (114 g/km CO2). Επομένως, ο 1.4 turbo θα μπορεί να ξεπερνά σε επιδόσεις ακόμα και δίλιτρους βενζινοκινητήρες και να τους αντικαθιστά. Οι μηχανικοί για μία φορά ακόμα μελέτησαν σχολαστικά τα επίπεδα θορύβων και κραδασμών κατά τη διάρκεια εξέλιξης του 1.4 turbo – όπως ακριβώς έκαναν για τον χιλιάρη τρικύλινδρο. Το μπλοκ του κινητήρα κατασκευάστηκε με κριτήριο τη μείωση των συντονισμών, το κάρτερ λαδιού χωρίζεται σε δύο τμήματα, η ενσωμάτωση της κυλινδροκεφαλής στην πολλαπλή εξαγωγής είναι ηχομονωμένη, έχει σχεδιαστεί ένα ηχοαπορροφητικό κάλυμμα εκκεντροφόρων, τα μπεκ ψεκασμού υψηλής πίεσης είναι απομονωμένα, ενώ η καδένα χρονισμού έχει υποστεί ειδική κατεργασία με στόχο τη μείωση του θορύβου.

«Ο νέος, υπερτροφοδοτούμενος τετρακύλινδρος κινητήρας 1.4L, με κεντρικό άμεσο ψεκασμό είναι μέλος μιας νέας οικογένειας μικρών κινητήρων, με κύρια χαρακτηριστικά τις ισχυρές επιδόσεις, την απόδοση και την πολιτισμένη λειτουργία. Η αλουμινένια μονάδα είναι φιλική προς το περιβάλλον και θέτει νέα πρότυπα οδηγικής άνεσης» δήλωσε ο Christian Müller, VP GM Powertrain Engineering Europe.

Μειωμένο βάρος, αυξημένη απόδοση

Λόγω δομής, ο νέος.4 ECOTEC Direct Injection Turbo προσθέτει λιγότερο βάρος στο αυτοκίνητο. Μόνο το αλουμινένιο μπλοκ ζυγίζει δέκα κιλά λιγότερο συγκριτικά το μπλοκ από χυτοσίδηρο του υπάρχοντος 1.4-liter turbo, με αποτέλεσμα να εναρμονίζεται πλήρως με το πνεύμα του πολύ αποδοτικού Opel Astra. Στον τομέα της απόδοσης, ο 1.4 turbo δείχνει πραγματικά τα τεχνικά του πλεονεκτήματα: για το λιγότερο δυνατόν βάρος, ο στρόφαλος είναι χυτός και κοίλος, η αντλία λαδιού είναι χαμηλών τριβών και λειτουργεί σε δύο επίπεδα πίεσης ανάλογα με τις απαιτήσεις. Ολόκληρος ο κινητήρας είναι σχεδιασμένος για λιπαντικά χαμηλών τριβών με ιξώδες 5W-30. Όλα αυτά τα μέτρα διασφαλίζουν απόδοση κορυφαίων προδιαγραφών.

Και ενώ οι τρικύλινδροι κινητήρες Opel είναι τυπικοί εκπρόσωποι της φιλοσοφίας downsizing (μικρότεροι, ελαφρύτεροι και πιο αποδοτικοί), οι μηχανικοί της Opel μιλάνε για “rightsizing“, δηλαδή, την τέλεια ισορροπία μεταξύ απόδοσης στα χαμηλά και τα υψηλά φορτία, περιγράφοντας το νέο τετρακύλινδρο 1.4 l.

Κινητήρας ορόσημο από το Szentgotthárd

Ο 1.4 ECOTEC Direct Injection Turbo κατασκευάζεται στο Flex Plant της Opel στο Szentgotthárd. Αυτός ήδη σηματοδοτεί ένα νέο ορόσημο για το Ουγγρικό εργοστάσιο. Ο 8εκατομμυριοστός κινητήρας του Szentgotthárd πέρασε χθες από τη γραμμή παραγωγής και ήταν μία αλουμινένια τετρακύλινδρη μονάδα που θα κάνει ντεμπούτο στο νέο Opel Astra από το Σεπτέμβριο.

«Έχουμε ένα παγκοσμίου κλάσης, ευέλικτο εργοστάσιο κινητήρων στην Ουγγαρία και αυτό παίζει σημαντικό ρόλο στην προϊοντική στρατηγική μας. Θα ήθελα να συγχαρώ και να πω ένα μεγάλο ευχαριστώ σε ολόκληρη την ομάδα μας – οκτώ εκατομμύρια κινητήρες είναι κάτι για το οποίο νιώθω πολύ περήφανος και είμαι σίγουρος ότι θα μπορέσουμε να γιορτάσουμε ακόμα περισσότερα ορόσημα εδώ στο κοντινό μέλλον» δήλωσε ο Peter Christian Küspert, Αντιπρόεδρος Πωλήσεων & Aftersales του Opel Group, ο οποίος παρευρέθηκε στους εορτασμούς με τον Marc Schiff, Executive Director Manufacturing Opel/Vauxhall Europe, μέλη της Ουγγρικής Κυβέρνησης και τοπικούς αξιωματούχους.

[/learn_more]

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Suzuki: Παραγωγή 30 εκατομμυρίων αυτοκινήτων στην Ινδία

Η Suzuki ανακοίνωσε ότι η συσσωρευμένη παραγωγή αυτοκινήτων ξεπέρασε τις 30 εκατομμύρια μονάδες στην Ινδία στο τέλος Μαρτίου. Η Ινδία γίνεται η δεύτερη χώρα -μετά...

Να τι συμβαίνει σε έναν κινητήρα εάν του βάλεις πολύ παραπάνω λάδι

Όλοι οι κινητήρες εσωτερικής καύσης απαιτούν λάδι για να λειτουργούν, αλλά τι γίνεται εάν βάλεις παραπάνω λάδι από αυτό που ορίζει ο κατασκευαστής; Μερικά...