F1 AUSTRALIAN GP 2015

Αυτή είναι η δήλωση του Cyril Abiteboul, επικεφαλής της Renault Sport F1, ο οποίος δίνει νέα βάση στα όσα ακούγονται τον τελευταίο καιρό και θέλουν την Renault να ψάχνει να αγοράσει ομάδα. Τα πρώτα σενάρια αφορούσαν την Toro Rosso, την μικρή ομάδα της Red Bull, για να προστεθεί στη λίστα με τις φήμες η Lotus, αλλά και η Manor έπειτα από την μετακίνηση του Bob Bell εκεί. Ανεξάρτητα, όμως, από τις φήμες, φαίνεται πως η Renault είτε θα αποχωρήσει από την Formula 1 με τη λήξη του συμβολαίου της το 2016, είτε θα επιστρέψει ως εργοστασιακή ομάδα.


Υπήρξαν πολλά σχόλια από πολλούς ανθρώπους που δεν αντιπροσωπεύουν την Renault, οπότε ήταν καλό να αρπάξουμε την ευκαιρία της ετήσιας συζήτησης στο Μονακό, αφού απουσιάζει το γαλλικό GP, για να τα πούμε με τον Bernie χωρίς κανένα μεσάζοντα.

Αυτό που μπορώ να πω είναι ότι, κατά τη γνώμη μας, το μοντέλο του αμιγώς προμηθευτή κινητήρων δεν λειτουργεί με τους νέους κανονισμούς. Το επίπεδο των δαπανών είναι τόσο υψηλό, ώστε να μην υπάρχει αρκετό όφελος στον προμηθευτή για να δικαιολογήσει τη δαπάνη. Ειδικά για να καλύψεις τη διαφορά με ανθρώπους που έχουν τοποθετήσει τον πήχη τόσο ψηλά, όπως η Mercedes.

F1 - MONACO GRAND PRIX 2015

Αν η Mercedes δεν είχε τοποθετήσει τον πήχη τόσο ψηλά, τότε ίσως οι δαπάνες να ήταν περισσότερο περιορισμένες και η θέση του προμηθευτή κινητήρων να είχε νόημα. Αλλά τώρα, ο πήχης είναι πολύ μακρυά και πρέπει να ξοδέψουμε περισσότερα. Και για να ξοδέψουμε περισσότερα, θα πρέπει να παίρνουμε μεγαλύτερη απόδοση και από την πλευρά του μάρκετινγκ.

Θεωρητικά θα μπορούσαμε να βρούμε αυτή την αξία στο μάρκετινγκ με τη Red Bull, κι αυτός είναι ο λόγος που εξακολουθώ να πιστεύω ότι υπάρχει μέλλον με την Red Bull. Ωστόσο, αυτό είναι πιο δύσκολο να το βρούμε, απ’ ότι με τους παλιότερους κανονισμούς για τον κινητήρα.