Test_Drive_BMW_X4_05

Οι μεγάλες εταιρίες δεν ακολουθούν τα trends της αυτοκινητοβιομηχανίας, γιατί πολύ απλά τα δημιουργούν. Και η BMW είναι μια από αυτές, που με την παρουσίαση της X6 το 2008, έβαλε στο χάρτη μια νέα κατηγορία αυτοκινήτων, αυτή των coupe SUV ή SAV ή SAC (sport activity vehicle/coupe), όπως το προμόταρε.

Έπρεπε να περάσουν 8 χρόνια για να ακολουθήσει την ίδια ακριβώς συνταγή η Mercedes, με την παρουσίαση της GLE Coupe στις αρχές του χρόνου, όταν ήδη από τις αρχές του 2014 η BMW έχει “πέσει” ήδη κατηγορία και προσφέρει την αντίστοιχη πρόταση σε μικρότερο πακέτο με την X4, με το αντίπαλο δέος να βρίσκεται ακόμα σε φάση δοκιμών εξέλιξης.

Όπως πιθανόν γνωρίζεις, από την ονοματολογία των μοντέλων της βαυαρέζικης φίρμας ανάγεται το συμπέρασμα, ότι οι μονοί αριθμού αντιστοιχούν σε sedan ή hatchback έκδοση σώματος, με τους ζυγούς στις αντίστοιχες coupe ή 4-θυρες coupe εκδόσεις. Η μόνη παραφωνία είναι η Σειρά 2 Active/Gran Tourer, αλλά δεν είναι του παρόντος…

Η λογική πίσω από την X4 μπορεί να μην είναι εμφανή σε μένα και σε σένα, αλλά προφανώς υπάρχει κόσμος (άρα αγορά, άρα κέρδος) που του αρέσει το αυτοκίνητο να συνδυάζει την κομψότητα του coupe σχήματος, με τον όγκο και την επιβλητικότητα ενός SUV. Η εμπορική επιτυχία της πρώτης γενιάς της X6, η οποία συνεχίζεται με το νέο μοντέλο, αποδεικνύει έμπρακτα τα παραπάνω, και με την προσφορά ενός πιο προσιτού πακέτου, τόσο από άποψης τιμής όσο και διαστάσεων, ίσως είναι κάτι παραπάνω από αυτονόητο. Εδώ που τα λέμε, πάνω από το 95% των αγοραστών των X3/X5 δεν θα πατήσουν εκτός ασφάλτου, κάτι που αναδεικνύει ότι τα coupe SUV, τα οποία δεν θα ακουμπήσουν ποτέ χώμα, ίσως τελικά έχουν κάποιο λόγο ύπαρξης για όσους θέλουν κάτι το διαφορετικό.

Στα συν

  • Ποιότητα κύλισης
  • Φρένα
  • Εξοπλισμός
  • Ροπή κινητήρα
  • Επιδόσεις
  • Οδική συμπεριφορά

Στα μείον

  • Επιπλέον τιμή από Χ3
  • Ορατότητα
  • Βάρος
  • Χώροι πίσω
  • Κατανάλωση