Honda RA615H

Τον πιο επιτυχημένο φετινό της αγώνα ολοκλήρωσε η McLaren στην Ουγγαρία. Η αδυναμία του κινητήρα της Honda δεν ήταν τόσο εμφανής στο Hungaroring, έτσι η βρετανική ομάδα κατάφερε να συγκεντρώσει 12 βαθμούς και να φτάσει συνολικά τους 17. Ωστόσο, έρχονται δύο δύσκολοι αγώνες για την ομάδα του Woking, σε Spa και Monza, εκεί όπου χρειάζεται να διαθέτεις υψηλή ιπποδύναμη.

Ο RA615H δεν τα πηγαίνει καλά στη δύναμη, όμως οι μηχανικοί της ιαπωνικής εταιρεία σκοπεύουν να αυξήσουν την απόδοση, ώστε η MP4-30 να γίνει ταχύτερη στις ευθείες. Πόσο, όμως, υστερεί ο RA615H σε σχέση με τον Mercedes-Benz PU106B Hybrid; Το νούμερο που λέει ο Eric Boullier, επί κεφαλής της «Macca», σίγουρα δεν αρέσει τους οπαδούς της ομάδας.

Είμαστε ακόμα 120 άλογα πίσω σε σχέση με τη Mercedes. Έτσι, πρέπει να συνεχίσουμε να δουλεύουμε κάτω από υψηλή πίεση. Ελπίζω ότι η Honda είναι ενήμερη για την κατάσταση κι έχει σχέδιο για να κερδίσει τον χαμένο χρόνο. Δεν μπορείς να αγοράσεις χρόνο, προφανώς, αλλά μπορείς να προσθέσεις πόρους. Έτσι, αν για τη Mercedes αρκούν πλέον 450 άτομα, η Honda χρειάζεται 700, επομένως πρέπει να τους φτάσουμε.

Eric Boullier with Yasuhisa Arai.

Ικανοποιημένος με το αποτέλεσμα στην Ουγγαρία είναι ο Yasuhisa Arai, που είδε και τις δύο MP4-30 να ολοκληρώνουν τον αγώνα, σε μία πίστα που το safe mode ίσως το safe mode ήταν απενεργοποιημένο, όπως λέει ο επί κεφαλής της Honda.

Δεν υπήρξε κανένας περιορισμός και καμία απαγόρευση, και δούλεψε. Ειλικρινά, είμαι χαρούμενος! Θέλω να πω ένα ευχαριστώ στην ομάδα και σε όλους στη Suzuka και στο Woking. Υπάρχουν πολλοί άνθρωποι που δουλεύουν σκληρά και τα αποτελέσματα μπορούν να φανούν τώρα.

Σύμφωνα με φήμες, από την Ισπανία ο RA615H θα έχει μια σημαντική αναβάθμιση στο Spa, η οποία θα αυξήσει την ιπποδύναμη κατά 50 άλογα, μέσα από τη χρήση «μαρκών». Η Honda έχει τονίσει ότι η απόδοση θα βελτιωθεί στο δεύτερο μισό, όμως καλό θα είναι να κρατάμε επιφυλάξεις για τα δημοσιεύματα αυτά.