Honda F1

Flat-out συνεχίζουν να εργάζονται οι μηχανικοί της Honda σε συνεργασία με τη McLaren. Η ομάδα του Woking, μέσω του Ron Dennis, έχει πλήρη εμπιστοσύνη στον Ιάπωνα κατασκευαστή, αλλά ουσιαστικά ρίχνει εκεί την ευθύνη για την χαμηλή ανταγωνιστικότητα της MP4-30, καθώς ισχυρίζεται ότι το σασί του βρετανικού μονοθεσίου ανήκει στα κορυφαία του αθλήματος.

Η αξιοπιστία ήταν το βασικό ζήτημα που απασχολούσε την Honda, αλλά τα πράγματα έχουν βελτιωθεί από το ξεκίνημα της σεζόν. Αυτό δε σημαίνει πως τα προβλήματα έχουν εκλείψει, ωστόσο έχουμε φτάσει σχεδόν στο μέσον της σεζόν, και το power unit πρέπει να βελτιωθεί και όσον αφορά τη δύναμή του.

Ο RA615H, αν κι έχει βελτιωθεί κατά δύο «μάρκες» εντός της σεζόν, αλλά ο επί κεφαλής της Honda Motorsport, Yasuhisa Arai, βλέπει την ανάγκη για βελτίωση στην απόδοση.

Yasuhisa-Arai

Εστιάζουμε στο να βρούμε περισσότερη απόδοση. Έχουμε σχεδόν φτιάξει την αξιοπιστία, αλλά καθημερινά μικρά προβλήματα βγαίνουν στην επιφάνεια, όμως ο κύριος στόχος μας είναι να τερματίσουμε. Τώρα, στρεφόμαστε στη δύναμη, για να είμαστε πιο ανταγωνιστικοί.

Θα θέλαμε να έχουμε περισσότερους βαθμούς, αλλά πρέπει να κάνουμε περισσότερα για το σασί και τον κινητήρα, επειδή υπάρχει ακόμα μεγάλο κενό στην απόδοση. Έτσι, πρέπει ν’ αναλύσουμε τα δεδομένα για να βελτιωθούμε στο δεύτερο μισό της σεζόν. Η McLaren είχε ένα νέο πακέτο κι εμείς θ’ αναβαθμίσουμε το power unit μας για το δεύτερο μισό.

Πριν από μερικούς μήνες, ο Arai μάς έλεγε ότι δεν θα ξοδέψουν τις «μάρκες» πριν από τον Ιούλιο, αλλά, από τις 9 αρχικές «μάρκες» για όλη τη σεζόν, 7 έχουν μείνει για τους υπόλοιπους 10 αγώνες. Φυσικά, ο Ιάπωνας δεν μας αποκαλύπτει τον τρόπο που θα αξιοποιηθούν.

Έχουμε πολλές ιδέες για να τις εφαρμόσουμε στο power unit και να πάρουμε περισσότερη δύναμη και περισσότερη αξιοπιστία φέτος, χρησιμοποιώντας τις «μάρκες». Αλλά, αποτελεί επτασφράγιστο μυστικό το πώς θα τις χρησιμοποιήσουμε.