d_reinhard_i_15_3124

Ομάδες και οδηγοί θα φτάσουν αύριο στην ομιχλώδη από το νέφος Σιγκαπούρη, για τον πρώτο αγώνα του τελευταίου κομματιού του πρωταθλήματος σε Ασία και Αμερική. Η Ferrari ξόδεψε μερικά ακόμη “κλειδιά” στο Grand Prix της Ιταλίας, αναβαθμίζοντας περαιτέρω το power unit της. Έτσι η Sauber, που προμηθεύεται κινητήρες από την Scuderia, θέλει να έχει στα χέρια της τελευταία αναβάθμιση πριν τελειώσει το πρωτάθλημα, με την Monisha Kaltenborn να λέει πως οι συζητήσεις για αυτό έχουν ήδη ξεκινήσει.

Είμαστε σε συζητήσεις με την Ferrari, για το πότε πρόκειται να πάρουμε το επόμενο βήμα. Και μέχρι το τέλος της σεζόν, νομίζω ότι θα έχουμε μια άλλη ενίσχυση (στον κινητήρα μας).

Η Ελβετική ομάδα άργησε να πάρει την πρώτη αναβάθμιση της Ferrari, αφού το πρόγραμμά της με τις αλλαγές στα power units, άφησε για καλύτερη λύση το Spa. Αυτό πιθανότατα σημαίνει πως η Sauber δεν θα δει φέτος το τρίτο και τελευταίο spec του Ferrari 059/4, όταν και η ομάδα του Maranello θα ξοδέψει τα 3 εναπομείναντα “κλειδιά” που έχει στη διάθεσή της.

d_reinhard_i_15_2194

Όμως, οι άνθρωποι της ομάδας δεν θα κάτσουν με σταυρωμένα τα χέρια μέχρι τότε και ο επικεφαλής εργασιών πίστας της Sauber, Giampaolo Dall’Ara, αποκαλύπτει πως στην Σιγκαπούρη θα υπάρχουν σημαντικές αεροδυναμικές αναβαθμίσεις στην C34.

Με το Ευρωπαϊκό σκέλος της σεζόν να έχει κλείσει, σε δύο πίστες υψηλής ταχύτητας όπως το Spa-Francorchamps και η Monza, η Sauber θα αντιμετωπίσει κάποιες σημαντικές αλλαγές με την επιστροφή της στην Ασία.

Πρώτον, η πίστα της Σιγκαπούρης παρουσιάζει εντελώς διαφορετικά χαρακτηριστικά όσον αφορά τις ταχύτητες στις στροφές, το set-up και τις αεροδυναμικές απαιτήσεις. Δεύτερον, η Sauber C34-Ferrari έχει υποστεί μια μάλλον σημαντική βελτίωση της αεροδυναμικής, που απαιτεί επικύρωση μέσα στην πίστα.

Με 12 από τους 19 αγώνες της σεζόν να έχουν ολοκληρωθεί, η Sauber βρίσκεται στην όγδοη θέση του πρωταθλήματος, 10 βαθμούς πίσω από την Toro Rosso και 8 μπροστά από την McLaren.