O CEO της VW ζητά συγνώμη για το σκάνδαλο μεγατόνων

Σχετικά άρθρα

Martin Winterkorn (1)

O CEO της VW, Martin Winterkorn προχώρησε σε μία δήλωση μπροστά στη κάμερα, με την οποία ζητά συγνώμη για το σκάνδαλο μεγατόνων Dieselgate που έχει ήδη καταφέρει να κάνει την VW να χάσει περισσότερο από 40% της συνολικής της αξίας από τη περασμένη Παρασκευή.

https://www.youtube.com/watch?v=wMPX98_H0ak

Στο 2 λεπτών και 30 δευτερόλεπτων video, ο Winterkorn, ως CEO και Πρόεδρος του Διοικητικού Συμβουλίου της Volkswagen AG ζητά συγνώμη για το σκάνδαλο με το παράνομο λογισμικό που βρίσκεται εγκατεστημένο σε περισσότερα από 11 εκατ. αυτοκίνητα και υποσχέθηκε πως η VW δεν θα χειραγωγήσει ποτέ ξανά.

Αναλυτικά η δήλωση του Martin Winterkorn:

Η χειραγώγηση των πετρελαιοκίνητων οχημάτων της εταιρίας του ομίλου μας είναι σε αντίθεση με την ιστορία της εταιρίας. Σε αυτό το σημείο, δεν έχω απαντήσεις σε όλα τα ερωτήματα. Είμαστε σε διαδικασία της ανηλεούς διερεύνησης του ζητήματος, και στο τέλος όλα θα τεθούν επί τάπητος, γρήγορα, διεξοδικά και με τον πιο διαφανή δυνατό τρόπο. Αυτός είναι και ο λόγος για τον οποίο συνεργαζόμαστε περαιτέρω με όλα τα αντιπροσωπευτικά όργανα και τους θεσμούς. Η άμεση και πλήρη διευκρίνιση είναι τώρα η ύψιστη προτεραιότητα για εμάς.

Είμαστε ένοχοι έναντι των πελατών μας, των εργαζομένων μας ολόκληρης της κοινωνίας. Για να το καταστήσω απολύτως σαφές: Χειραγώγηση από την Volkswagen δεν θα συμβεί ποτέ ξανά.

Κυρίες και κύριοι, εκατομμύρια άνθρωποι σε όλο τον κόσμο εμπιστεύονται τις μάρκες μας, τα αυτοκίνητά μας και τις τεχνολογίες μας. Λυπάμαι αφάνταστα επειδή έχουμε απογοητεύσει αυτή την εμπιστοσύνη.

Ζητώ συγγνώμη με κάθε τρόπο στους πελάτες μας, στις αρχές και στο σύνολο του κοινού για το αδίκημα.

Μπορείτε να μας εμπιστευτείτε ότι θα κάνουμε ό, τι είναι δυνατόν για να βελτιώσουμε την κατάσταση. Εμείς θα κάνουμε τα πάντα για να ανακτήσουμε την εμπιστοσύνη σας βήμα προς βήμα. Περισσότεροι από 600.000 υπάλληλοι παράγουν τα καλύτερα αυτοκίνητα για τους πελάτες μας. Και γνωρίζω με πόση αφοσίωση και πραγματική ακρίβεια εργάζονται καθημερινά.

Φυσικά, είναι σαφές για μένα, ότι οι περισσότεροι από εσάς έχετε αμφισβήτηση πλέον για την VW. Το καταλαβαίνω. Αλλά θα ήταν άδικο να τεθεί υπό αμφισβήτηση η τίμια εργασία των 600.000 ανθρώπων, λόγω των λαθών μερικών ανθρώπων. Η ομάδα μας δεν το αξίζει. Αυτός είναι και ο λόγος για τον οποίο ζητάμε την εμπιστοσύνη σας στο ταξίδι μας.

Εργαζόμαστε εντατικά για τις αναγκαίες τεχνικές λύσεις, και θα κάνουμε ό, τι είναι δυνατόν για να αποτρέψουμε τυχόν βλάβες στους πελάτες και στους εργαζομένους μας. Σας δίνω το λόγο μου, σε όλα αυτά, θα προχωρήσουμε με τη μεγαλύτερη δυνατή δημοσιότητα και διαφάνεια.

Και μέσα στον χαμό αυτό, η EPA ανακοίνωσε πως θα εξετάσει και το 3.0-λιτρο diesel V6 κινητήρα της VW που χρησιμοποιείται σε διάφορα μοντέλα της Audi και στην Porsche Cayenne, ώστε να ελεγχθεί αν και αυτός παράγει περισσότερες εκπομπές ρύπων από αυτές που ανακοινώνει η VW. Το σκάνδαλο της VW έχει κάνει ήδη πολλούς να μιλούν για πλήγμα στην εικόνα που έχει χτιστεί όλα αυτά τα χρόνια περί “γερμανικής αξιοπιστίας” και είναι άγνωστο το που θα βγάλει.

Για να διαβάσεις τις τελευταίες εξελίξεις σχετικά με το σκάνδαλο της Volkswagen πάτησε εδώ.

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Επίσημο: Audi Q6 e-tron

Μετά από χρόνια καθυστερήσεων, η Audi παρουσιάζει το Q6 E-tron, με το νέο ηλεκτρικό SUV να βασίζεται στην Premium Platform Electric (PPE) πλατφόρμα, την...

Τα ηλεκτρικά θα κοστίζουν λιγότερο από αυτά με κινητήρες εσωτ. καύσης το 2027, αλλά θα έχουν πολύ μεγαλύτερο κόστος επισκευής

Το κόστος κατασκευής των ηλεκτρικών αυτοκινήτων μειώνεται ταχύτερα από ό,τι αναμένει η Ford και σύμφωνα με την πρόβλεψη της Gartner, μιας αμερικανικής εταιρείας τεχνολογικής...

Η Renault δεν θα προσφέρει μόνο ηλεκτρικά αυτοκίνητα από το 2030

Στις αρχές του 2022 η Renault είχε ανακοινώσει πως έως το 2030 η εταιρία θα μεταμορφωθεί σε μια αμιγώς ηλεκτρική εταιρία για την αγορά...

Η κατήγορος του Christian Horner έκανε επίσημη καταγγελία στη FIA

Νέο κεφάλαιο στην υπόθεση Christian Horner, με την γυναίκα κατήγορο να έχει κάνει επίσημη καταγγελία για τη συμπεριφορά του στη FIA, ενώ ετοιμάζεται να...
Autoblog.gr