197856_Tesla

Το Tesla Model S P85D μπορεί πολύ πρόσφατα να “έσπασε” το σύστημα βαθμολόγησης του Consumer Reports αλλά ορισμένοι ιδιοκτήτες δεν είναι απόλυτα ευχαριστημένοι από το τετρακίνητο, ηλεκτρικό μοντέλο. Συγκεκριμένα, μία ομάδα 71 ιδιοκτητών Model S P85D έστειλε ένα ανοιχτό γράμμα στον Elon Musk για να παραπονεθούν για την απόδοση του αυτοκινήτου τους.

Το P85D διαφημίζεται στα 691 άλογα. Δεν βγάζει τόσα. Πιστεύουμε, βασιζόμενοι σε διάφορες μεθόδους δοκιμών και εργαλεία μεταξύ των οποίων δυναμόμετρα και επαγγελματικές συσκευές μετρήσεων ότι η μέγιστη ιπποδύναμη είναι 415 kW που αντιστοιχεί σε 557 άλογα πριν την αφαίρεση των απωλειών.


Στο γράμμα, αναφέρεται επίσης ότι “η χαμένη ιπποδύναμη είναι ιδιαίτερα εμφανής σε ταχύτητες προσπέρασης” όπου “το P85D χάνει εύκολα από ένα Audi RS7”. Λίγο μετά την δημοσίευση της επιστολής, ο επικεφαλής επί τεχνικών θεμάτων της Tesla, JB Straubel απάντησε στους ιδιοκτήτες με το δικό του γράμμα στο οποίο αναφέρει ότι η μεθοδολογία για τον υπολογισμό της “αντίστοιχης” ιπποδύναμης στα τετρακίνητα μοντέλα της εταιρίας είναι περίεργη – περισσότερες πληροφορίες μπορείς να διαβάσεις εδώ.

Δύο πράγματα όμως προκαλούν εντύπωση. Το πρώτο είναι ο τρόπος με τον οποίο κλείνει ο Straubel την επιστολή του τη στιγμή που οι ιδιοκτήτες έγραψαν ότι στις ρεπρίζ, το P85D “χάνει” από ένα Audi RS7: “Το πραγματικό μέτρο είναι οι επιδόσεις του αυτοκινήτου”. Το δεύτερο, είναι ότι η Tesla δεν διευκρινίζει την ακριβή, συνδυαστική ιπποδύναμη του μοντέλου και σαν να μην έφτανε αυτό, αφαίρεσε το επίμαχο νούμερο –691– από τα τεχνικά χαρακτηριστικά του αυτοκινήτου στην επίσημη ιστοσελίδα της. Αντ’ αυτού, αρκείται στην αναφορά της ιπποδύναμης του εμπρός και του πίσω ηλεκτροκινητήρα ξεχωριστά…

Σε σχετικά νέα, κάποιοι χρήστες του Youtube κατάφεραν να εντοπίσουν και να βιντεοσκοπήσουν το ολοκαίνουριο Tesla Model X να επιδεικνύει τις falcon πόρτες του. Σίγουρα δεν είναι η πρώτη φορά που βλέπουμε αυτές τις πόρτες να ανοίγουν αλλά είναι η πρώτη φορά που βλέπουμε την κίνηση έξω από κάποια έκθεση…