Fernando Alonso.

Άλλο ένα δύσκολο Σαββατοκύριακο έχει να αφήσει πίσω του ο Fernando Alonso, φεύγοντας από την πίστα Hermanos Rodriguez του Μεξικό. Ο Nando δεν κατάφερε να ολοκληρώσει ούτε τον πρώτο γύρο του αγώνα, όμως, γνώριζε εξαρχής πως θα οδηγούνταν νωρίς σε εγκατάλειψη. Το πρόβλημα εντοπίστηκε στην MGU-H, χωρίς να υπάρχει ο απαιτούμενος χρόνος για να λυθεί από τους μηχανικούς της McLaren, κι ο Ισπανός βγήκε στην πίστα μόνο και μόνο για να ευχαριστήσει τους χιλιάδες θεατές.

Χθες το βράδυ (σ.σ. προχθές) εντοπίσαμε κάποια προβλήματα στην ταχύτητα περιστροφής της MGU-H και, στη συνέχεια, το πρωί το επιβεβαιώσαμε. Δεν υπήρχε χρόνος για να την αντικαταστήσουμε, οπότε οι επιλογές ήταν να μην ξεκινήσουμε τον αγώνα ή να προσπαθήσουμε να κάνουμε όσα περισσότερα μπορούμε, γνωρίζοντας ότι ίσως και ο ένας γύρος να είναι το μέγιστο.

Θεωρώ πως από σεβασμό προς τους οπαδούς προσπαθήσαμε να αγωνιστούμε και στον πρώτο γύρο τουλάχιστον ήταν ευχάριστα, δηλαδή οι τρεις πρώτες στροφές.

Γνωρίζαμε τι θα γίνει. Δεν το περιμέναμε, το ξέραμε. Ο Jenson δεν έλαβε μέρος στις κατατακτήριες, κι αν δεν είχα λάβει μέρος στον αγώνα, αυτό δεν θα ήταν καλό. Έχουν περάσει δύο εβδομάδες μακριά από το σπίτι, με μηδέν βαθμούς και χωρίς καν να συμμετέχω, κι αυτό είναι πολύ απογοητευτικό. Τώρα θα πάω στο αεροδρόμιο και θα προσπαθήσω να ξεχάσω αυτούς τους δυο αγώνες.

Jenson Button on track.

Τα πράγματα δεν ήταν πολύ καλύτερα για τον Jenson Button, ο οποίος μπορεί να τερμάτισε το Grand Prix, βρέθηκε όμως εκτός βαθμών, βλέποντας όλα τα άλλα μονοθέσια να τον προσπερνούν με άνεση στην μεγάλη ευθεία. Αυτός ήταν, λοιπόν, ένας επώδυνος αγώνας για τον πρωταθλητή του 2009.

Ο αγώνας ήταν οδυνηρός. Ήμουν με τα πιο σκληρά (ελαστικά) στην αρχή, αλλά απλά κουνούσα μαντίλι σε όλους. Η τελική ταχύτητα που έχουν είναι απίστευτη. Εμείς εξακολουθούμε να κάνουμε 345kph στην ευθεία, αλλά είναι 20kph πιο γρήγοροι από εμάς. Έτσι, όταν έχουν και DRS, είναι 45kph πιο γρήγοροι.

Πρόκειται για τεράστια διαφορά στην ταχύτητα και δεν θα μπορούσα να τους κρατήσω πίσω μου, ακόμη και αν ήμουν μπροστά τους, όχι πως αυτό γινόταν πολύ συχνά, εκτός κι αν έκαναν κάποια στάση ή μου έριχναν γύρο. Έχουμε πολλή δουλειά να κάνουμε.

Το ενδιαφέρον είναι πως, σε σύγκριση με την Williams ή το μέσο του grid, ήμασταν ταχύτεροι στον τελευταίο τομέα. Ο τελευταίος τομέας είναι απίστευτα αργός, αλλά το αυτοκίνητο δούλευε καλύτερα εκεί.