volkswagen-diesel-abgasskandal-ea189


Η Volkswagen έχει παρουσιάσει την λύση για την Ευρώπη, ώστε οι Euro 5 EA 189 κινητήρες 1.2 TDI, 1.6 TDI και 2.0 TDI να εναρμονιστούν με τα ευρωπαϊκά πρότυπα εκπομπών, αλλά στην απέναντι πλευρά του Ατλαντικού, η εταιρία αντιμετωπίζει προβλήματα για να βρει λύση που θα την εγκρίνει τόσο η EPA (Environmental Protection Authority), όσο και το CARB (Californian Air Resources Board). H VW για να κάνει τα μοντέλα της να πιάνουν τα αυστηρότερα όρια εκπομπών των Η.Π.Α, θα πρέπει να εγκαταστήσει στα περισσότερα από αυτά μηχανολογικό εξοπλισμό, κάτι που απαιτεί περισσότερο κόστος και περισσότερο χρόνο για να γίνουν οι απαραίτητες δοκιμές.

Στις Η.Π.Α υπάρχουν τρεις γενιές του 2.0 TDI EA 189 κινητήρα και από τα 600.000 αυτοκίνητα, τα 325.000 φορούν την πρώτη γενιά του 2.0 TDI. Αυτά θα χρειαστούν αλλαγές τόσο στο λογισμικό όσο και στον εξοπλισμό. Τα 90.000 που φορούν τον 2.0 TDI 2ης γενιάς θα χρειαστούν και αυτά αναβάθμιση του λογισμικού και τοποθέτηση είτε του συστήματος AdBlue, είτε ενός νέου καταλύτη, ενώ τα 67.000 αυτοκίνητα (MY2015) με τον 3ης γενιάς 2.0 TDI θα χρειαστούν μόνο αναβάθμιση του λογισμικού τους. Με αναβάθμιση λογισμικού θα λυθεί και το θέμα με τον 3.0 TDI V6 κινητήρα, με τον CEO της VW Αμερικής, Michael Horn, να δηλώνει πριν από μερικές εβδομάδες πως τα επιδιορθωμένα αυτοκίνητα θα έχουν μείωση στην τελική ταχύτητα κατά 2-3 χλμ/ώρα, με την κατανάλωση καυσίμου να παραμένει η ίδια, ενώ συμπλήρωσε πως η επισκευή στα παλαιότερα αυτοκίνητα που χρειάζονται μηχανικές αλλαγές, απαιτεί 5 έως 10 ώρες εργασίας.

Η VW ευελπιστεί πως θα έρθει σε συμφωνία με τις δύο υπηρεσίες των Η.Π.Α έως τα μέσα Ιανουαρίου, τότε που λήγει η προθεσμία που της έχει δοθεί, με τον CEO της VW, Matthias Muller, να συναντά την ερχόμενη εβδομάδα πολιτικούς και ανθρώπους της EPA, κατά την επίσκεψή του στις Η.Π.Α, όπου θα παραβρεθεί στην έκθεση του Detroit. Ας μην ξεχνάμε πως οι Η.Π.Α κατέθεσαν μήνυση κατά της VW, ζητώντας της αποζημίωση έως και 48 δισ. δολάρια, μια μήνυση που προκάλεσε έντονο προβληματισμό στη Γερμανία.

Σύμφωνα με την Süddeutsche Zeitung, η Volkswagen θα πρέπει να αγοράσει πίσω ένα μεγάλο αριθμό αυτοκινήτων στις Ηνωμένες Πολιτείες. Πρόκειται γα 115.000 αυτοκίνητα της Audi και της VW, με την εταιρία είτε να τα αγοράζει πίσω στην τιμή αγοράς τους, είτε να παρέχει ευνοϊκούς όρους για την αγορά ενός νέου.

Για να διαβάσεις τις τελευταίες εξελίξεις σχετικά με το σκάνδαλο της Volkswagen πάτησε εδώ.