Kimi Raikkonen

Βρισκόμαστε πριν από την έναρξη της φετινής σεζόν, ωστόσο οι υπεύθυνοι του αθλήματος και της Παγκόσμιας Ομοσπονδίας κοιτούν ήδη στο 2017. Δεν είναι μόνο οι τεχνικοί κανονισμοί που πρέπει να οριστικοποιηθούν μέχρι τις 30 Απριλίου, αλλά και τα ζητήματα ασφαλείας που βρίσκονται στο τραπέζι, με το βασικότερο αυτών να είναι η προστασία του κεφαλιού.

Η FIA έχει ήδη ξεκινήσει τις δοκιμές του Halo F1 Concept, όμως θέλησε να επεκταθεί και στην πίστα, γι’ αυτό και σήμερα ο Kimi Raikkonen έγινε ο πρώτος οδηγός που δοκιμάζει τη λύση αυτή για την προστασία του κεφαλιού. Ο οδηγός της Ferrari έκανε μόλις έναν γύρο και η γνώμη του ήταν πως η ορατότητα ήταν εντάξει, χωρίς τα πράγματα να είναι πολύ άσχημα.

Ferrari

Το οπτικό αποτέλεσμα, τουλάχιστον κατά τη γνώμη μου, δεν είναι καθόλου ευχάριστο το αντίθετο μάλιστα. Πέρα από αυτό, σίγουρα το κεφάλι του οδηγού θα είναι προστατευμένο από μεγάλα αντικείμενα, όπως ένας τροχός, αλλά ο οδηγός δε θα νιώθει 100% ασφαλής από αντικείμενα που μπορούν να περάσουν από το κενό και να χτυπήσουν στο κράνος ή ακόμα χειρότερα στο visor, καθώς και στο σενάριο επαφής από το επάνω μέρος.