CITROEN-C1-3-Doors-5250_11


Με τα τέλη κυκλοφορίας να γίνονται αυστηρότερα από φέτος, το όριο για τα οχήματα που εξαιρούνται από την πληρωμή τους, έχει μειωθεί και από τα 99 γρ/χλμ και κάτω, πλέον έχει μειωθεί στα 89 γρ/χλμ. Ένα από τα μοντέλα που εξαιρείται από την πληρωμή είναι το C1, το μικρό αυτοκίνητο πόλης της Citroen.

Διάβασε επίσης: Δοκιμάζουμε το Citroen C1

Το Citroen εφοδιάζεται με δύο τρικύλινδρους κινητήρες που πληρούν τις απαιτήσεις του Euro 6. Ο 1.0 VTi αποδίδει 69 άλογα τις 6.000 σ.α.λ με 95 Nm ροπής στις 4.800 σ.α.λ. Συνδυάζεται με σύστημα Start/Stop, ενώ προσφέρεται τόσο με μηχανικό, όσο και με αυτοματοποιημένο μηχανικό κιβώτιο, που του χαρίζουν χαμηλές εκπομπές CO2 αλλά και κατανάλωση. Η έκδοση 1.0 VTi 68  S&S απαιτεί μόλις 3,8 λίτρα βενζίνης ανά 100 χλμ, ενώ με τα 88 γρ/χλμ που εκπέμπει απαλλάσσεται από την πληρωμή των τελών κυκλοφορίας. Στην έκδοση 1.0 VTi 68 απαιτεί 4,1 λίτρα βενζίνης ανά 100 χλμ (95 γρ/χλμ CO2), ενώ στην έκδοση 1.0 VTi 68 ETG με το αυτοματοποιημένο μηχανικό κιβώτιο καταναλώνει 4,2 λίτρα/100 χλμ (97 γρ/χλμ CO2).

Test_Drive_Citroen_C1_Airscape_18

Το νέο Citroen C1 προσφέρεται και με τον νέο PureTech 82 κινητήρα. Πρόκειται για έναν τρικύλινδρο βενζινοκινητήρα 1,2 λίτρων που κατασκευάζεται στη Γαλλία και αποδίδει 82 άλογα στις 5.750 σ.α.λ με 118 Nm ροπής στις 2.750 σ.α.λ. Ο συγκεκριμένος κινητήρας προσφέρεται αποκλειστικά με μηχανικό κιβώτιο και καταναλώνει 4,3 λίτρα βενζίνης ανά 100 χλμ, εκπέμποντας 99 γρ/χλμ Co2. Ο συγκεκριμένος κινητήρα μάλιστα, βραβεύτηκε ως “Ο κινητήρα της Χρονιάς 2015” στη κατηγορία από 1 έως 1.4 λίτρα.

Το νέο Citroen C1 ξεκινά από τις 9.615 ευρώ (τιμή μετά το Green Bonus και το όφελος της απόσυρσης) και είναι διαθέσιμο σε 5 επίπεδα εξοπλισμού, τόσο σε πενταθέσια Hatchback έκδοση, όσο και σε 5θέσια Airscape με υφασμάτινη ανοιγόμενη οροφή, ενώ μπορείς να κλείσεις ένα test drive πατώντας εδώ.