Test_Drive_Citroen_C1_Airscape_04

Η πρώτη “τριλογία” της κοινοπραξίας του PSA Group με την Toyota διήρκεσε σχεδόν 10 χρόνια. Ήταν αρκετά επιτυχημένη αλλά γέρασε, και έτσι από το 2014 παρουσιάστηκε η νέα γενιά “επεισοδίων”. Το Citroen C1 ήταν ουσιαστικά το δεύτερο τη τάξει από την τριάδα των μικρών που είδαμε τον Φεβρουάριο του 2014, που άνοιξε η Peugeot με το 108, για να ολοκληρώσει στη συνέχεια η Toyota με το Aygo. Τη πρώτη γεύση από κοντά τη πήραμε στην ελβετική έκθεση πέρσι την άνοιξη, ενώ το πρώτο που ξεκίνησε την εμπορική του καριέρα ήταν η πρόταση της ιαπωνικής εταιρίας που έχουμε δοκιμάσει, τόσο στην Ολλανδία όσο και στην Ελλάδα.

Σειρά σήμερα παίρνει το C1, με τη πρώτη γενιά του να είχε κερδίσει το αγοραστικό κοινό με τον “παιχνιδιάρικο” του σχεδιασμό, αλλά και την value-for-money υπεροχή του, σχέση με τον ανταγωνισμό. Τα δυο ελαφρά facelfit που υπέστη διατήρησαν αναλλοίωτο το ενδιαφέρον του κοινού, και μετά από σχεδόν 800.000 πωλήσεις ήταν καιρός για τη νέα σελίδα, που ευελπιστεί να συνεχίσει τον “πρωταγωνιστικό” ρόλο στη mini κατηγορία.

Στα συν

  • Νεανικό και σύγχρονο
  • Νεύρο κινητήρα
  • Επιδόσεις
  • Κοφτερό τιμόνι
  • Απόσβεση αναρτήσεων
  • Εξοπλισμός
  • Τιμή

Στα μείον

  • Περιορισμένοι πίσω χώροι
  • Απουσία στροφόμετρου
  • Απουσία συστήματος start/stop

 

Έτος Πωλήσεις
2005 17.949
2006 87.563
2007 93.903
2008 104.475
2009 118.702
2010 102.023
2011 82.969
2012 65.573
2013 56.722
2014 52.000

*Στατιστικά JATO, περιλαμβάνει Αυστρία, Βέλγιο, Κύπρο, Τσεχία, Δανία, Εσθονία, Φινλανδία, Γαλλία, Γερμανία, Ελλάδα, Ουγγαρία, Ισλανδία, Ιρλανδία, Ιταλία, Λετονία, Λιθουανία, Λουξεμβούργο, Ολλανδία, Νορβηγία, Πολωνία, Πορτογαλία, Ρουμανία, Σλοβακία, Σλοβενία, Ισπανία, Σουηδία, Ελβετία, και Αγγλία.