Sebastian Vettel

Βαρέλι δίχως πάτο θα μπορούσε να χαρακτηριστεί η Formula 1. Για κάποιους, η έκφραση αυτή ίσως να είναι υπερβολική, αλλά σχεδόν όλες οι αλλαγές που σχεδιάζουν οι υπεύθυνοι βρίσκουν απέναντι τους οπαδούς, οι οποίοι δε θέλουν να βλέπουν άλλο την κατρακύλα του αθλήματος. Το πιο πρόσφατο παράδειγμα είναι το σύστημα κατατακτήριων, το οποίο, μετά από πολλές ανατροπές, τελικώς θα είναι ό,τι είχαμε πέρυσι.

Οι προσπάθειες των διοικούντων για βελτίωση του θεάματος βρίσκονται μέσα σε υποτιθέμενα πλαίσια οικονομίας και οικολογίας, έννοιες που για τους περισσότερους δε θα πρέπει να έχουν θέση την κορωνίδα του μηχανοκίνητου αθλητισμού. Το 2017, θα έχουμε ξανά μεγάλες αλλαγές, οι οποίες οριστικοποιούνται μέχρι τα τέλη του μήνα.

Κανείς δεν ξέρει αν οι αγώνες το 2017 θα είναι καλύτεροι, αλλά ο Sebastian Vettel, που συνηθίζει -ορθώς- να παίρνει θέση για τους κανονισμούς, πιστεύει πως θα η ισότητα μεταξύ των ομάδων θα συμβάλλει θετικά στο θέαμα, χωρίς όμως τα μονοθέσια να είναι ίδια μεταξύ τους. Επίσης, τονίζει πως ένα μονοθέσιο θα πρέπει να μπορεί να ακολουθεί το προπορευόμενο, κοινώς να υπάρχει περισσότερη μηχανική πρόσφυση και όχι τόσο αεροδυναμική.

Νομίζω πως, αν υπήρχε περισσότερη ισότητα μεταξύ των ομάδων, θα είχαμε καλύτερους αγώνες. Προφανώς, υπάρχει πολλή συζήτηση για το τι να κάνουμε. Είχαμε πολλή συζήτηση για τις κατατακτήριες και τώρα μιλάμε για το format του αγώνα και τους νέους κανονισμούς. Ομοίως, αν είχαμε βρει έναν τρόπο ώστε όλες οι ομάδες να αγωνίζονται πολύ κοντά μεταξύ τους -δεν εννοώ όλα τα μονοθέσια να είναι ίδια, γιατί αυτό είναι εναντίον της φύσης της Formula 1-, ένα μικρότερο πεδίο θα μας βοηθήσει να αγωνιζόμαστε πιο σκληρά, με περισσότερη δράση.

Επίσης, αν είχαμε μονοθέσια που να μας επέτρεπαν να τρέχουμε περισσότερο, και εννοώ μονοθέσια που να σου επιτρέπουν να πλησιάζεις περισσότερο απ’ ό,τι τώρα. Η αεροδυναμική είναι κάτι το εξαιρετικό, σου δίνει σπουδαία αίσθηση με τις ταχύτητες που στρίβουμε, αλλά, έτσι όπως είναι τώρα, πολύ δύσκολα ακολουθείς άλλο μονοθέσιο. Αυτά είναι μερικά βασικά, όμως, το να ακολουθήσεις πιο απλή προσέγγιση στη Formula 1, να την κάνεις λίγο πιο ωμή και άγρια, θα ήταν σπουδαίο για εμάς, τους οπαδούς στην πίστα και τον κόσμο στο σπίτι. Μιλάω για τα μονοθέσια και τον ήχο.