McLaren

Το μεγαλύτερο περσινό πρόβλημα της McLaren δεν ήταν άλλο από το power unit της Honda. Οι περισσότεροι οπαδοί περίμεναν μια πολύ ανταγωνιστική μονάδα από τους Ιάπωνες, ωστόσο ο RA615H ήταν με διαφορά ο χειρότερος κινητήρας το 2015, έχοντας σοβαρά προβλήματα στην αξιοπιστία και την απόδοση, κάτι που ανάγκασε την ομάδα του Woking να τερματίσει στην 9η θέση, πίσω ακόμα και από τη Sauber.

Φέτος, ο RA616H είναι σαφώς ένα βελτιωμένο power unit, ωστόσο η βρετανική ομάδα έχει καταφέρει να συγκεντρώσει μόλις έναν βαθμό στους τρεις πρώτους αγώνες. Ο ιαπωνικός κινητήρας δεν μπορεί να συγκριθεί με τον Mercedes-Benz PU106C Hybrid ή τον Ferrari 059/5, και ο Yusuke Hasegawa, επί κεφαλής της Honda F1, παραδέχεται πως υπάρχει ακόμα δρόμος για να μπορούν οι μηχανικοί του να είναι ικανοποιημένοι με το προϊόν τους.

Είναι πολύ νωρίς για να αναφέρουμε τον αριθμό των θέσεων που μπορούμε να κερδίσουμε φέτος, αλλά προφανώς δεν είμαστε ικανοποιημένοι με την τωρινή θέση. Μπορούμε να βελτιωθούμε σε ένα αξιοπρεπές επίπεδο βήμα-βήμα, έτσι είμαστε ικανοποιημένοι με αυτό. Φυσικά, είναι και το σασί, επίσης, αλλά μπορούμε να συμβάλουμε με το power unit. Είναι σημαντικό ότι μπορούμε να βελτιωθούμε βήμα με το βήμα. Αυτός είναι ο στόχος μέχρι στιγμής.

Το ERS είναι πολύ καλύτερο απ’ ό,τι πέρυσι, όμως καταλαβαίνουμε ότι ο κινητήρας εσωτερικής καύσης βρίσκεται ακόμα σε φάση που πρέπει να φτάσουμε τις άλλες ομάδες. Δεν είμαστε ικανοποιημένοι με την κατάσταση, αλλά είμαστε στην ευχάριστη θέση να βελτιωνόμαστε.