Με το νέο show των Jeremy Clarkson, James May και Richard Hammond στο Amazon Prime να πραγματοποιεί γυρίσματα, παρότι για την ώρα δεν έχει γίνει γνωστό το πως θα ονομάζεται, το βρετανικό τρίο έχει στα σκαριά ένα ακόμα project.

Έτσι, μαζί με τον παραγωγό τους, Andy Wilman, συνεργάστηκαν με τον επιχειρηματία Ernesto Shcmitt για να “χτίσουν” μια νέα διαδικτυακή πλατφόρμα με όνομα DriveTribe. Και αυτή θα βγει στον “αέρα” το ερχόμενο φθινόπωρο, με το αυτοκινητιστικό site να απασχολεί μια ομάδα μεταξύ 15 και 30 εργαζομένων πλήρης απασχόλησης.

Η ιδέα πίσω από το νέο project είναι η δημιουργία κάτι παραπάνω από μιας απευθείας σύνδεσης με οτιδήποτε σχετίζεται με αυτούς, καθώς θα παρέχει περιεχόμενο για μια ακόμα ανεκμετάλλευτη αγορά σε όσους λατρεύουν τα αυτοκίνητα. Οι λεπτομέρειες είναι ακόμα σχετικά ασαφείς, αλλά η ιδέα είναι ότι κάθε “φυλή” θα διαχειρίζεται από κάποιον διάσημο, συγγραφέα, blogger ή κινηματογραφιστή, με σκοπό την δημιουργία μοναδικού περιεχομένου (content).

Το νέο αυτό εγχείρημα δεν έχει καμία σχέση με τη νέα εκπομπή τους στο Amazon, με την χρηματοδότηση του DriveTribe να έρχεται αρχικά από τον Shcmitt.