fia flag

Την περασμένη Παρασκευή, η FIA πραγματοποίησε στο Τορίνο τη δεύτερη συνάντηση του παγκόσμιου συμβουλίου μηχανοκίνητου αθλητισμού για το 2016, και αποφάσισε τις παρακάτω μικροαλλαγές που θα ισχύουν από το 2017:

WRC

Για να κάνει πιο δίκαιη την κατανομή των βαθμών, όταν ένα τμήμα του αγώνα ακυρωθεί, θα πρέπει να έχει διανυθεί τουλάχιστον το 75% της ειδικής διαδρομής για να δοθούν όλοι οι βαθμοί. Αν ολοκληρωθεί μεταξύ 50% και 75% της διαδρομής, θα δίνονται οι μισοί βαθμοί, και μεταξύ 25% και 50%, το ένα τρίτο των βαθμών. Εάν είναι μικρότερη από το 25% της ειδικής, δεν θα δίνεται κανένας βαθμός.

Συνεχίζοντας, μόνο οι κατασκευάστριες ομάδες θα μπορούν να τρέξουν με WRC αυτοκίνητα προδιαγραφών 2017, και τέλος για να δοθεί η ευκαιρία σε περισσότερους οδηγούς να τρέξουν, από το 2017 δεν θα απαιτηθεί μια ομάδα να ορίσει τον πρώτο της οδηγό για όλο το πρωτάθλημα, με τις αιτήσεις, ωστόσο, να πρέπει να απαιτούνται μέχρι την ημερομηνία λήξης των εγγραφών για κάθε αγώνα.

WEC

Στο παγκόσμιο πρωτάθλημα αντοχής, ανακοινώθηκε ότι οι ημερομηνίες για τις 24 ώρες του Le Mans του 2017 θα είναι το σαββατοκύριακο 17 και 18 Ιουνίου, με τις δοκιμές να γίνονται στις 4 Ιουνίου. Το υπόλοιπο ημερολόγιο του παγκόσμιου πρωταθλήματος αντοχής της FIA θα εγκριθεί αργότερα μέσα στη χρονιά.

Η παγκόσμια ομοσπονδία για να αυξήσει το επίπεδο της κατηγορίας LMP1 για τους ιδιώτες, ενέκρινε τις ακόλουθες αλλαγές:

  • Αύξηση των φτερών και του πλάτους της πίσω αεροτομής
  • Αύξηση του πλάτους του εμπρός μέρος του αμαξώματος
  • Το ελάχιστο βάρος στα 830 κιλά
  • Μόνο έναν μετρητή ροής καυσίμου
  • Δεν απαιτείται μετρητής ροπής
  • Δεν υπάρχει περιορισμός σε αριθμό κινητήρων
  • Δεν υπάρχει περιορισμός στον κυβισμό του κινητήρα

Formula E

Τέλος, το παγκόσμιο συμβούλιο μηχανοκίνητου αθλητισμού έκανε ορισμένες προσαρμογές και στους κανονισμούς για την επόμενη σεζόν 2016-2017, των ηλεκτρικών μονοθεσίων, με αυτές να περιλαμβάνουν:

  • Εισαγωγή του κανονισμού βαθμών ποινής στην άδεια των οδηγών, όπως γίνεται και στην Formula 1
  • Απονομή ενός βαθμούς στον οδηγό με τον ταχύτερο γύρο, αντί για δύο που είναι σήμερα, και
  • Εισαγωγή του όρου “Power Ramp Down”, όταν υπάρχει υπέρβαση ορίου κατανάλωσης ρεύματος