Test_Drive_Mitsubishi_Space_Star_facelift_07

Έχουν περάσει σχεδόν 3,5 χρόνια από τη στιγμή που η Mitsubishi λάνσαρε στην Ευρώπη το Space Star, που πρακτικά αντικατέστησε το άκρως επιτυχημένο Colt, με την εμπορική του καριέρα στην εγχώρια αγορά να ξεκινάει από τον Οκτώβριο του 2013.

Από τον Μάρτιο του 2012, όπου ξεκίνησε να πωλείται στον υπόλοιπο κόσμο, μέχρι σήμερα είχε καταφέρει να πωλήσει σχεδόν 400.000 μονάδες, εκ των οποίων το 40% στις Ασιατικές χώρες, η Ευρώπη να απορροφάει το 21% των πωλήσεων και στις υπόλοιπες -από τις συνολικά 160- αγορές  (Β. Αμερική, Ιαπωνία, Αυστραλία, Νέα Ζηλανδία, Ν. Αμερική, Μέση Ανατολή και Αφρική) να πηγαίνουν τα υπόλοιπα 150.000 αυτοκίνητα.

Όπως καταλαβαίνεις, παρότι το αυτοκίνητο εξελίχθηκε για να πληροί τις απαιτήσεις ενός συγκεκριμένου γκρουπ παγκόσμιων πελατών, η εκ των προτέρων γνώση της Ιαπωνικής εταιρίας ότι το μεγαλύτερο μερίδιο πωλήσεις θα το έχει οι Ασιατικές χώρες, προσαρμόστηκε πιο κοντά στις δικές τους προτιμήσεις.

Γι’αυτό ακριβώς το λόγο το pre-facelift μοντέλο εμφάνισε αρκετά χαλαρή αίσθηση στον δρόμο, όντας ένα αρκετά μέτριο συνολικά μοντέλο για τα δεδομένα του Ευρωπαίου αγοραστή, με σχεδόν 240 Έλληνες να το επιλέγουν για το αυτοκίνητο τους.

Με την ιαπωνική εταιρία να θεωρεί ότι ήρθε το πλήρωμα του χρόνου, παρουσίασε, στην έκθεση αυτοκινήτου του Los Angeles τον περασμένο Νοέμβριο, το ανανεωμένο μοντέλο, για να κάνει το ευρωπαϊκό του ντεμπούτο του στην αντίστοιχη των Βρυξελλών φέτος τον Ιανουάριο.

Όπως διάβασες την περασμένη εβδομάδα, η εισαγωγική εταιρία έκανε τα αποκαλυπτήρια του στην ελληνική αγορά στο νησί της Αίγινας, όπου με την επιστροφή μας από το νησί του Αργοσαρωνικού να παραλαμβάνουμε το αυτοκίνητο για την καθιερωμένη εβδομαδιαία δοκιμή του.

Στα συν

  • Εξοπλισμός
  • Ευελιξία
  • Άνεση ανάρτησης
  • Ευκολία οδήγησης εντός πόλης

Στα μείον

  • Ποιότητα πλαστικών
  • Επιδόσεις
  • Μέτριος χώρος αποσκευών
  • Ήχος κινητήρας στον αυτοκινητόδρομο