urus lm002

Η Lamborghini αναμένεται να προσθέσει στην προϊοντική της γκάμα την Urus το 2018, κάτι που λογικά θα της κάνει τα αποκαλυπτήρια σε ένα χρόνο στην έκθεση της Φρανκφούρτης, ή στην έκθεση της Γενεύης το 2018.

Με το πρώτο SUV στην ιστορία της, με τη σύγχρονη ερμηνεία, η ιταλική εταιρία έχει βάλει ως στόχο να διπλασιάσει την παραγωγή της, αλλά όπως φαίνεται την εξελίσσει να είναι μια πραγματική Lamborghini, και όχι μια ακόμα πρόταση στην δημοφιλέστατη κατηγορία.

Κίνηση θα παίρνει από έναν καινούριο V8 4.0-twin-turbo κινητήρα απόδοσης άνω των 600 ίππων με 900 Nm ροπής, ο οποίος όπως έγινε γνωστό από συνέντευξη του CEO της εταιρίας, Stefano Domenicali, καθώς και του μέλους του διοικητικού συμβουλίου υπεύθυνου για την έρευνα και εξέλιξη του αυτοκινήτου, Maurizio Reggiani, θα συνδυάζεται με ένα κιβώτιο με μετατροπέα ροπής, και όχι κάποιο διπλοσύμπλεκτο, με τον πρώτο να τονίζει:

Ναι. Είναι μια αγνή Lamborghini. Αυτή ήταν μια από τις πιο σημαντικές συζητήσεις, είναι εξαιρετική. Τα πράγματα που συζητήσαμε πολλές φορές και οι αντιδράσεις από το διοικητικό συμβούλιο ήταν να είναι μια πραγματική Lamborghini.

Αν κλείσεις τα μάτια, χωρίς να έχει δει τίποτα και οδηγήσεις το αυτοκίνητο, θα ξέρεις ότι είναι μια πραγματική Lamborghini.

lamborghini-urus-concept-8

Με τον Reggiani να προσθέτει:

Ο ήχος, η ανάρτηση, ο έλεγχος του πλαισίου και η ισχύς του κινητήρα είναι Lamborghini. Θα έχουμε ένα turbo, για έναν λόγο. Με ένα SUV πρέπει να έχεις ένα επίπεδο ροπής στις χαμηλές στροφές, και μόνο ένας turbo κινητήρας μπορεί να το κάνει αυτό. Διαφορετικά, αν θέλετε να κάνετε… σερφ στους αμμόλοφους… χωρίς turbo, δεν θα έχετε αρκετή ροπή για να βγεις από τον αμμόλοφο.

Αυτή ήταν μια στρατηγική απόφαση, και είναι η πρώτη φορά που η Lamborghini θα χρησιμοποιήσει ένα turbo, αλλά δεν θα μπει σε ένα supercar μας. Σε ένα SUV. Γιατί; Επειδή, αν έχεις κάνει ένα μηχανολογικό υπολογισμό του τι χρειάζεται να χρησιμοποιείται στις ικανότητας εκτός δρόμου, θα δείτε αμέσως ότι χρειάζεσαι ροπή, που μόνο ένας turbo μπορεί να δώσει.

Αυτή η μεγάλη ροπή είναι δύσκολο να μεταφερθεί στο δρόμο μέσω των περισσοτέρων κιβωτίων διπλού συμπλέκτη της αγοράς, και σε ερώτηση στον Reggiani, αυτός επιβεβαίωσε το παρακάτω:

Θα χρησιμοποιήσουμε ένα με μετατροπέα ροπής, επειδή η ροπή είναι τόσο μεγάλη που κανένα διπλοσύμπλεκτο κιβώτιο μπορεί να την διαχειριστεί. Θέλουμε να είμαστε οι καλύτεροι σε σχέση με τη ροπή και τη δύναμη.

  • Mika

    Ειναι λογικο, και εκτος των αλλων,ειναι και πιο ομαλο στις αλλαγες, για αυτοκινητα τετοιας κατηγοριας..Στην Aventador μπορει να πορωνει το κλωτσημα στις αλλαγες,αλλα σε ενα μεγαλο πολυτελες ακριβο SUV δεν ειναι το ιδιο επιθυμητο….

  • Αλεξικέραυνος Αλεξικέραυνος

    Έχει χρησιμοποιηθεί τέτοιο σύστημα στο παρελθόν, σε συνδυασμό με κάποιο πολύ δυνατό μοτέρ? Νομίζω μόνο σε κάτι γιαπωνέζους μίνι το έχουν βάλει (βλ. Toyota Yaris, Honda Jazz, Daihatsu Sirion).
    Μπορεί και να κάνω λάθος.

    Για να δούμε τι θα δούμε.

    • dimitris90

      Μετατροπέα ροπής, εννοεί το κλασικό αυτόματο, όχι το συνεχώς μεταβαλλομενων σχέσεων cvt που φοράνε κυρίως τα μικρά που λες.

    • mixalhs7

      Μετροπεα ροπης ειχε η McLaren Mercedes SLR

    • Soko

      ακριβός τα απλό αυτόματο συμπλέκτη

    • Αλεξικέραυνος Αλεξικέραυνος

      Ευχαριστώ dimitris90.

      Μάλλον ακούγεται πιο ωραίο το ότι μια ολοκαίνουρια Lambo θα διαθέτει “Μετατροπέα Ροπής” από το βαρετό “Συνηθισμένο Κλασσικό Απλό Αυτόματο Κιβώτιο Που Ξέρουμε Όλοι Εδώ Και Αιώνες”.

      Εγώ τσίμπησα, χε χε.
      Ά ρε μάρκετινγκ αθάνατο.