712761


Από τη πρώτη στιγμή που παρουσιάστηκε η Porsche 911 R φάνηκε ότι έγινε αυτόματα “future classic“, και ήδη κάποιες “μεταχειρισμένες” έχουν ξεπεράσει την τιμή του €1 εκατ., όταν από το εργοστάσιο κόστιζε περίπου €170.000.

Ατμοσφαιρικός, επίπεδος κινητήρας 4 λίτρων που αποδίδει 500 άλογα στις 8.500 σ.α.λ., μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων, βάρος που έχει διατηρηθεί στα 1.370 κιλά και “undercover” εμφάνιση, συνθέτουν ένα αυτοκίνητο που απευθύνεται σε πολύ συγκεκριμένα άτομα και υπόσχεται έντονες συγκινήσεις. Και αυτό προσπάθησε να ανακαλύψει στην τελευταία δοκιμή το αμερικάνικο Motor Trend. Enjoy!

  • mixalhs7

    Επικό πακέτο.
    Το μόνο που δε μ αρέσει είναι αυτή η μόδα της αναβίωσης παλιών ονομάτων ομογκλασιών αγωνιστικών εκδόσεων.

    • οχι οτι εχω οδηγησει την TURBO S……
      αλλα πειραζει που η S με συγκινει πιο πολυ ???

    • οχι οτι εχω οδηγησει την TURBO S……
      αλλα πειραζει που η S με συγκινει πιο πολυ ???

    • thibet

      τσου… συγκινήσου άφοβα :)

    • ε ναι ρε φιλος !!!!!!!!! :-D

    • mixalhs7

      Γι αυτο υπαρχουν τοσες εκδοσεις, για να μπορει το ιδιο μοντελο να καλύπτει πολλα διαφορετικα οδηγικα σεναρια.

  • Mika

    Collector’s item only…
    Κουβεντα να γινεται,αλλα θα ημουν over the moon με μια GT3, ας ειναι κι η απλη κι οχι η RS….H με μια GTS…..

    • mixalhs7

      Εγώ πάλι θα έκανα ειδική παραγγελία.
      Το σώμα της RS (χωρίς την επάνω απλώστρα, μόνο το μικρο ducktail που έχει κάτω)
      Το μηχανικό σύνολο της R
      Το εσωτερικό της turbo S
      Αυτη είναι η τέλεια 991 για μένα!

    • Mika

      Συμφωνω! Οταν τα λεφτα δεν ειναι προβλημα, τοτε μπορεις να εχεις οτι θελεις!!!!

  • Moby Dick

    Koμψοτέχνημα απ’ ολες τις απόψεις!

  • Christos Dimou

    Εξαταχυτο μηχανικό κιβώτιο. Κοφτης χαμηλότερα απο το όριο του κινητήρα για να σωθεί το κιβώτιο/δίσκος/πλατω. Καμία απολύτως μονωση.

  • manowar

    Πανεμορφη αλλα εγω τα πρασσινα στριπς θα τα εσβηνα…:-ο