Nissan reveals full specs and pricing for thrilling new GT-R Track Edition

Η Nissan ανακοίνωσε το GT-R Track Edition, μια ειδική έκδοση του ανανεωμένου GT-R που τοποθετείται ανάμεσα στο απλό GT-R και στο GT-R Nismo. Βελτιωμένο από το τμήμα της Nismo, φέρει μαύρες ελαφριές ζάντες 20″, αλλαγές στο σύστημα ανάρτησης και διεύθυνσης, ελαφρύτερη αντιστρεπτική ράβδο που αυξάνει την ακαμψία του σώματος, ενώ παράλληλα μειώνει το βάρος, με τον μπροστά προφυλακτήρα να είναι νέος.

Η αεροτομή είναι κατασκευασμένη από carbon, τα μαύρα/κόκκινα καθίσματα της Recaro προέρχονται από το GT-R Black Edition, ενώ υπάρχει και carbon σήμα Track Edition στο ταμπλό. Στο εσωτερικό επίσης συναντάμε το νέο σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας της Nissan με οθόνη αφής 8″ και το ηχοσύστημα της Bose με τα 11 ηχεία.

Κίνηση παίρνει από τον V6 biturbo 3,8-λίτρων κινητήρα απόδοσης 570 ίππων με 637 Nm ροπής, με το αυτόματο κιβώτιο να στέλνει τη κίνηση σε όλους τους τροχούς. Στην Ευρώπη οι πωλήσεις του θα ξεκινήσουν από τον Νοέμβριο με αρχική τιμή τις 118.900 ευρώ.

Στις σχετικές ειδήσεις, η Nissan ανακοίνωσε πως το GT-R Nismo 2017 θα πωλείται στις Η.Π.Α από 175.000 δολάρια, 100.000 δολάρια περισσότερα από την τιμή του πρώτου GT-R R35. To απλό GT-R 2017 πωλείται στις Η.Π.Α έναντι 109.990 δολαρίων

Δελτίο Τύπου

Nissan reveals full specs and pricing for thrilling new GT-R Track Edition

  • New Nissan GT-R Track Edition offers even greater performance for supercar enthusiasts
  • Engineering by NISMO, enhancements include bespoke Bilstein suspension and revised interior
  • Priced €118,900, first customer cars will be delivered in early November

Another eagerly anticipated chapter in the Nissan GT-R success story has begun, with the arrival of the GT-R Track Edition.

As the name implies, it’s been specifically engineered for thrill-seeking track enthusiasts by the dedicated team at NISMO – Nissan’s motorsport division. Designed to deliver a higher level of performance than the standard GT-R, it is priced €118,900.

The Nissan GT-R Track Edition sits above the Premium, Prestige and Black Edition in the model line-up, but below the flagship GT-R NISMO.

Performance modifications to further improve the dynamic experience include bespoke Bilstein Damptronic® suspension. A race-tuned set-up, this is designed to optimise straight-line and cornering stability. A new lightweight anti-roll bar has also been added to increase body stiffness and reduce weight.

NISMO Racing Black forged 20-inch aluminium wheels and tyres are part of the GT-R Track Edition package, in addition to a wider front bumper. However, the exact specification varies by market. For example, Track Edition cars in Germany come with carbon-backed Recaro seats as standard, with a carbon rear spoiler available as an option.

In the UK and France, the black and red Recaro seats from the GT-R Black Edition are fitted, while the carbon spoiler is standard. A boot lid made from carbon and the carbon-backed seats are optional extras.

What is included on every version is the finishing touch – a unique Track Edition badge made from carbon that’s attached to the dashboard. Customers will start to take to delivery of cars from early November.

The GT-R Track Edition is based on the MY17 GT-R, first unveiled at the New York Motor Show in April 2016. Building on the GT-R’s unrivalled supercar heritage, the four-wheel-drive super-coupé features a striking new aerodynamic exterior design.

That’s coupled with a sophisticated new premium interior for maximum driver comfort, and includes a new eight-inch NissanConnect touch-screen infotainment system and 11-speaker Bose® audio unit.

Power comes from a 3.8-litre twin-turbo V6 developing 570PS and 637Nm of torque. Each engine is hand-assembled from start to finish by a single, meticulously trained, technician called a Takumi – literally ‘master craftsman’ in Japanese.

Since its launch in 2007, the Nissan GT-R has been at the cutting edge of the premium sports car sector – an uncompromising performance four-seater for enthusiastic drivers, a car which completely embodies Nissan’s brand sign-off – Innovation that Excites.

About Nissan in Europe

Nissan has one of the most comprehensive European presences of any overseas manufacturer, employing more than 17,000 staff across locally-based design, research & development, manufacturing, logistics and sales & marketing operations. Last year Nissan plants in the UK, Spain and Russia produced more than 635,000 vehicles including award-winning crossovers, commercial vehicles and the Nissan LEAF, the world’s most popular electric vehicle. Pursuing a goal of zero emissions and zero fatalities on the road, Nissan recently announced its Intelligent Mobility vision. Designed to guide Nissan’s product and technology pipeline, this 360 degree approach to the future of mobility will anchor critical company decisions around how cars are powered, how cars are driven, and how cars integrate into society. Nissan is positioned to become the most desirable Asian brand in Europe.

  • Xarhs

    Εχει την ασχημοτερη μουρη απο ολα τα σουπερκαρ να μην πω και τα καρ γενικα. Ο κωλος ωραιος. Εσωτερικα αν εξαιρεσεις την κεντρικη κονσολα καλο ειναι. Αλλα ρε παιδια βγαλ τε και κανα αλλο αμαξι, ολο μικροαλλαγες στο ιδιο μοντελο.

  • charris

    παίρνουν ναρκωτικά ?μόνο 570? καλά δεν βλέπουν τι παίζει στην αγορά με τα gtr?

    • manowar

      Ποτε ο καγκουρος δεν θα καταλαβει γιατι ο κατασκευαστης δινει οσο πρεπει να δωσει παρολο που ειναι τοσο απλο..αυτοι που σχεδιαζουν εναν κινητηρα και δουλευουν σε αυτοκινητοβιομηχανιες μεγαλες εχουν φαει τα νιατα τους στις σπουδες το κοιτανε το πραγμα απο 1000 μεριες..ο καγκουρ κοιταει μονο πως θα βαλει αλογα..γιαυτο πολλες φορες βγαινει απο κει μεσα πανσετα…

    • charris

      μαααα δεν ζήτησα να στο δώσουν 2000 άλογα….
      πριν 20 χρόνια το r33 από 260 το έδωσαν 400 το r35 μια 700αρα τουλάχιστον θα έπρεπε….αλλιώς μην το λένε track edition….
      εδώ βλέπεις τον κουβά το golf με αυλούς πιο μικρούς από το καλαμάκι του freddo να είναι φορτωμένο….ποσο μαλλον ένα υποτίθεται αμάξι στην κατηγορια supercar

    • Κώστας

      το πιο ευκολο ηταν να το κανουν 700 αλογα,αλλά προφανως η επομενη γενιά θα εχει τοσα

    • charris

      btw το γκαγκουρας το προς περνάω μην γίνουμε μπιλιές πάλι….
      γιατί γερμανικα μπρόκολα με νούμερα όπως λες έχουμε πολλά για παραδείγματα

    • manowar

      Δεν εννοω εσενα ρε μλκα καγκουρα γενικα οι καγκουρες δςν μπορουμε να συννενοηθουνε..Ειτε γερμανικα ειναι ειτε μογγολεζικα ιδια ειναι η καταληξη δεν εχει σημαιες η υπερβολη παντου γινεται

    • GiannhsAtenza

      ρυποι καταναλωση ειναι το πιο απλο που μπορω να σκεφτω , αξιοπιστια ειναι το 2ο ειδικα για το κυβωτιο που παντα ηταν το αδυναμο κομματι του GTR και 3ο και κυριο ακομα ριχνει ξυλο στις πιστες στον ανταγωνισμο του και εαν οχι ειναι παρα πολυ κοντα ακομα….
      Δεν χρειαζεται ακομα αυτα τα παραπανω αλογα….
      στο κατω κατω καντου ενα προγραμμα και θα δεις πανω απο 600 ευκολα , τα 700 για εναν βελτιωτη με λιγα περιφερειακα ερχονται για την πλακα…. επισης η τιμη του σε αυτα τα αλογα και επιδωσεις ειναι χαμηλωτερη του ανταγωνισμου….

  • Μάνος Μαμαλάκης

    Ο Γκοτζίλα των supercars είναι τέλειος…

  • Mika

    Wannabe Nismo, δηλαδη!!!

  • SAMURAI-66

    Αυτοκινητο θρυλος σαλονι αριστουργημα επιδοσεις στο κοκκινο!!