Εδώ και καιρό υπήρχε η συζήτηση πως πλησιάζει το τέλος των “booth babes” μοντέλων από τις μεγάλες εκθέσεις αυτοκινήτων. Η αρχή έγινε στις εκθέσεις της Σανγκάη, του Ντιτρόιτ, της Νέας Υόρκης, του Λος Άντζελες και πλέον ούτε η έκθεση της Γενεύης θα έχει τα γνώριμα babes.

Συγκεκριμένα, την ερχόμενη Τρίτη 6 του μηνός, ημέρα που θα ανοίξει τις πύλες της η έκθεση της Γενεύης, η Ssangyong ανακοίνωσε πως θα αντικαταστήσει τα booth babes με άνδρες και γυναίκες μοντέλα που θα φορούν αθλητικά ρούχα για να προωθήσουν τη σειρά αυτοκινήτων της.

Φυσικά, η Ssangyong δεν είναι η μόνη που υποκύπτει στην πίεση του παγκόσμιου κινήματος #MeToo κατά της σεξουαλικής παρενόχλησης. Μεγάλες αυτοκινητοβιομηχανίες όπως η Toyota και η Nissan, δήλωσαν επίσης ότι θα μειώσουν τα babess στη Γενεύη, σηματοδοτώντας μια πιθανή αλλαγή στη βιομηχανία που προσπαθεί να προσελκύσει άνδρες πελάτες χρησιμοποιώντας ελκυστικές γυναίκες στην πώληση των οχημάτων τους.

Και η Lexus, με τη σειρά της, επιβεβαίωσε πως δε θα χρησιμοποιήσει εντυπωσιακές γυναίκες στην ελβετική εκδήλωση, ενώ η Fiat έχει ακυρώσει τα συμβόλαια με αρκετά μοντέλα λόγω της ανησυχίας για επικρίσεις εξαιτίας του κινήματος #MeToo. Από την άλλη, οι Maserati, Jeep και Alfa Romeo θα έχουν άνδρες και γυναίκες με περισσότερα ρούχα, δήλωσαν άνθρωποι εκ των έσω στο Bloomberg.

Οι καιροί έχουν αλλάξει. Είναι πιο λογικό να χρησιμοποιούμε ειδικούς επειδή πουλάμε αυτοκίνητα.

δήλωσε η Σάρα Τζένκινς, εκπρόσωπος της Nissan με έδρα της Ελβετία, η οποία σταμάτησε να χρησιμοποιεί μοντέλα από πέρυσι.